کد خبر : 65665 تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹

جزئیات حضور «شکیب» آوای باران در سریال «پایتخت 3»

مهران احمدی که به خاطر بازی در کاری در تهران به سر می برد برای ادامه بازی اش در این سریال روز گذشته به شمال آمده و در این سریال، ادامه همان نقشی را ایفا می کند که در «پایتخت 2» به عهده داشت. مهران احمدی که با ایفای نقش …

مهران احمدی که به خاطر بازی در کاری در تهران به سر می برد برای ادامه بازی اش در این سریال روز گذشته به شمال آمده و در این سریال، ادامه همان نقشی را ایفا می کند که در «پایتخت 2» به عهده داشت.

جزئیات حضور «شکیب» آوای باران در سریال «پایتخت 3»

مهران احمدی که با ایفای نقش شخصیت «شکیب» در سریال آوای باران مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، این روزها در حال ایفای نقش در سریال پایتخت 3 جدیدترین ساخته سیروس مقدم است. به گزارش شبکه ایران الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت درگفت وگو با «آنا» اظهار داشت: این روزها قسمت های پُربازیگر سریال پایتخت در منطقه شیرگاه شمال کشور مقابل دوربین می رود.

وی در مورد داستان این سریال گفت:‌داستان سری سوم «پایتخت»از شب عروسی ارسطو آغاز می شود و طی حادثه‌ای، نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده می شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌می‌کند.

غفوری درباره تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: تدوین و موسیقی همزمان نیز در حال انجام است. تمام بازیگران اصلی سریال تا به امروز جلوی دوربین رفتند و روند تصویربرداری طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود که البته فشردگی کار داریم و شرایط برای کار مهیا است.

وی افزود: مهران احمدی که به خاطربازی در کاری در تهران به سر می برد برای ادامه بازی اش در این سریال روز گذشته به شمال آمده و در این سریال، ادامه همان نقشی را ایفاء می کند که در پایتخت 2 به عهده داشت.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال و مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر بازیگران فرعی این سریال هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : سینما بازدید 895 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php