کد خبر : 162652 تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

جدیدترین عکس های آریانا سعید + عکس

در این مطلب از سایت میهن فال به بیوگرافی خواننده زن افغان پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید با مطلب جدیدترین عکس های آریانا سعید + عکس . از همراهی شما سپاسگزاریم.   بیوگرافی:   آریانا سعید خواننده زن افغان، آهنگساز و ترانه‌سرایی است که در خارج از افغانستان …

در این مطلب از سایت میهن فال به بیوگرافی خواننده زن افغان پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید با مطلب جدیدترین عکس های آریانا سعید + عکس . از همراهی شما سپاسگزاریم.

 

بیوگرافی:

 

آریانا سعید خواننده زن افغان، آهنگساز و ترانه‌سرایی است که در خارج از افغانستان در لندن زندگی می‌کند. آهنگ‌های او در میان افغانان جا باز کرده‌است. مادر آریانا دری زبان و پدرش پشتو زبان است، وی در کودکی افغانستان را ترک کرد. بعد از مهاجرت به پاکستان، آریانا و خانواده‌اش به اروپا سفر کرده و بعد از سپری کردن چند سال در سوئیس، در شهر لندن سکونت کردند. علاقهٔ وی به موسیقی از همان کودکی شروع شده، آریانا در دوران تحصیل در سوئیس عضو گروه سرود بوده‌است. بعد از فارغ‌التحصیل شدن از رشتهٔ مدیریت تجارت، وی تصمیم گرفت که به عنوان یک هنرمند در عرصهٔ موسیقی فعالیت خود را آغاز کند. علی‌رغم اینکه، آریانا در روزهای آغازین کار خویش با چالش‌های زیادی روبه رو شد، اما بالاخره استعداد او با گرفتن جوایز زیادی، در بین مردم مطرح شد. گرفتن جوایزی چون؛ بهترین خوانندهٔ زن جوان، بهترین آواز خوان زن، بهترین اجرا کنندهٔ زنده و بهترین ویدیوی سال از جمله دست‌آوردهای هنری آریانا است. درمجموع، ویدیو کلیپ‌های آریانا در یوتیوب توجهٔ بیش از ۵ میلیون ببینده را به خود جلب کرده‌است. اکثر شعرها و کمپوزهای آهنگ‌هایی که می‌خواند، از ساخته‌های خود او است. آریانا اولین هنرمند افغان بوده که آهنگش «ماشاالله» در شبکه‌های جهانی پخش شده‌است.

جدیدترین عکس های آریانا سعید + عکس

جدیدترین عکس های آریانا سعید + عکس

جدیدترین عکس های آریانا سعید + عکس

جدیدترین عکس های آریانا سعید + عکس

 

3.7/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : اسلاید ، بیوگرافی و سینما ، تصاویر ، خواننده ها بازدید 1,590 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php