کد خبر : 170190 تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

جدیدترین عکس الهام عرب در حرم امام رضا (ع)

الهام عرب همان مدلینگ معروف ایرانی که حضورش در برنامه ماه عسل حواشی فراوانی داشت، به تازگی عکسی از خود در حرم امام رضا (ع) منتشر کرده است، در این مطلب عکس جدید الهام عرب را برای شما عزیزان منتشر می کنیم. حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های …

الهام عرب همان مدلینگ معروف ایرانی که حضورش در برنامه ماه عسل حواشی فراوانی داشت، به تازگی عکسی از خود در حرم امام رضا (ع) منتشر کرده است، در این مطلب عکس جدید الهام عرب را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

جدیدترین عکس الهام عرب در حرم امام رضا (ع)

حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی بود، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس، جلوی احسان علیخانی نشست تا درباره شغلش به عنوان پزر صحبت کند، حاشیه‌ها دوباره به سمت برنامه ماه عسل هجوم آوردند.

جدیدترین عکس الهام عرب در حرم امام رضا (ع)

عکس الهام عرب

مخاطبانی که این برنامه را دیدند بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند. او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس‌های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال آن دست‌های پنهان همیشگی به کار افتادند تا عکس‌های او را همه جا پخش کنند. حالا الهام عرب سوژه روز شده است. کسی که عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی مدام دست به دست می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، تصاویر ، مد و زیبایی بازدید 529 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مسعود در تاریخ 29 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

من که این کاررومحکوم میکنم ومیگم کسی که مدل میشه برای دلخوشی نیست برای درآوردن مخارج زندگی است

محبوب در تاریخ 28 شهریور 1394 گفته : پاسخ دهید

واقعا چی فرض می کنید مردمو وقتی یه نفر مدلینگه عکسشو برا تبلیغ خودش میذاره تو اینستگرامش عکس شخصی نیس اصلا عکس میذاره تا همه ببینند و تبلیغه کارش بشه حالا شما ماله بکش

css.php