کد خبر : 198724 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار

فصل بهار فر رسیده و خانواده باید مدل کفش شان راعوض کنند؛ در همین راستا در این مطلب از سایت میهن فال توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار را برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد. یکی از اساسی‌ترین پوشاک ضروری هر فرد کفش …

فصل بهار فر رسیده و خانواده باید مدل کفش شان راعوض کنند؛ در همین راستا در این مطلب از سایت میهن فال توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار را برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد.

یکی از اساسی‌ترین پوشاک ضروری هر فرد کفش است؛ کفش‌ها در زندگی روزمره نقش به‌سزایی دارند و بارها هم شنیده‌ایم که هر کفشی می‌تواند شخصیت انسان‌ها را هم نشان دهد و بر استایل افراد تاثیر فراوانی بگذارد. در فصل بهار و تابستان که هوا رو به گرما است، بهتر است دیگر بوت و نیم‌بوت را از کمدهای‌تان خارج کنید و به ‌سراغ کفش‌های بهاری بروید که بسیار از تنوع رنگ و طراحی بیش‌تری برخوردار هستند. راهنمای «میهن فال» برای انتخاب بهترین کفش‌های بهاری را بخوانید.

چه جنس کفشی بخریم؟

توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار

شروع فصل گرما، زمان خوبی برای پوشیدن کفش‌های سنگین نیست. برای تحمل گرما و تناسب کفش با لباس‌های تقریباً خنک بهاری، معمولاً کفش‌هایی با کفی سبک یا نازک، رویه باز و پارچه‌های خنک انتخاب می‌شوند. افزون بر اینکه این کفش‌ها در زمان استفاده به کنترل درجه‌ حرارت بدن کمک می‌کنند، دیدن آنها نیز احساس خنکی و سبکی در شما به وجود می‌آورد.
عموماً کفش‌هایی که از چرم نازک ساخته شده‌اند، پارچه‌های کتانی و یا مواد مصنوعی متخلخل، انتخاب‌های خوبی برای ساخت کفش‌های بهاره و تابستانه هستند. وحتی کفش‌های پارچه ای  تخت یا کالج  وبندی می‌تواند انتخاب خوبی برای بهار باشد ومناسب مردان وزنان وکودکان هم است که بسار نرم و راحت هستند.برای بیرون گردش و سرکار هم مناسب هستند. کفش‌های چرم  یا هر  کفشی که جنس نرمی داشته باشد ممکن است جا باز کند پس بهتر است در یک زمان خاص به‌خرید کفش برویم مدآنلاین شما را در بخشی از این مطلب شما را راهنمایی می‌کند .

کِی بخریم؟

توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار

عصرها بهتر است به خرید کفش برویم زیرا صبح که از تازه از خواب بیدار می‌شویم پا که هنوز حرکتی نکرده، ظریف‌تر از شب‌ها است، بنابراین بهتر است عصرها به خرید برویم که در اثر راه رفتن پا بزرگ‌تر می‌شود و در طول روز فشار و استرس و دما روی پای شما ایجاد شده است. طبیعی است که این پا، برای انتخاب آگاهانه کفش پای مناسب‌تری است!
بهترین کفش برای پیاده‌‌روی کفشی است که هنگام پیاده‌‌روی کاملا به‌ عنوان محافظ برای پا عمل کند و انعطاف‌‌پذیری داشته باشد و پا در آن خسته نشود. همچنین دقت کنید کفش‌های پیاده‌روی بسیار سبک باشند به‌طوری که احساس نکنید کفش پای‌تان است.

این را هم فراموش نکنید که با جوراب مناسب به خرید بروید. هنگام خرید کفش مخصوص پیاده‌روی‌، بهتر است جورابی مناسب به پا داشته باشید که بسیار نازک یا بسیار ضخیم نباشد.

…اما یک راهنمای ویژه برای خانم‌های سخت‌پسند
اما گذشته از این‌که چه جنس کفشی بخریم و چه زمانی هم برای خرید کفش اقدام کنیم، باید بدانیم که شاید خانم‌ها با همین دو راهنمای ساده در «مدآنلاین» هنوز دلشان راضی نشده باشد که شال و کلاه کنند و خودشان را به بوتیک‌های کفش‌فروشی برسانند. ما فکر می‌کنیم بالاخره خانم‌ها کمی سخت‌گیرتر و مشکل‌پسندتر باشند؛ بنابراین می‌خواهیم جز آن دو راهنمای کلی و ساده، پیشنهادهایی مخصوص خانم‌ها هم ارائه بدهیم. می‌دانیم که خانم‌ها علاقه زیادی به انواع کفش دارند و دوست دارند در کمدشان هر نوع کفشی باشد برای هر فصل و هر مناسبتی. پس دراین  فصل کمدشان بیشتر می‌تواند ویترینی باشد از تنوع؛ از کفش‌های صندل و پاشنه‌بلند گرفته تا اسپرت، کتانی وکالج.

 

توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار

کفش تخت یاکالج: این کفش را با خیال راحت می‌توانید همه جا بپوشید، از رفتن به سر کار گرفته تا خرید و مهمانی. این کفش هم اسپرت است و در عین حال خانمانه. پس لازم نیست نگران باشید که حتما باید این کفش را با لباس‌های رسمی زنانه بپوشید، با شلوار جین، تاپ اسپرت، شومیز، مانتوی رسمی، مانتوی راحتی، سارافون و حتی پیراهن نیز می‌توانید این کفش را بپوشید.

 

توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار

کفش کتانی: دیگر نیازی نیست که در ستایش ورزش‌کردن و باشگاه رفتن بگوییم. اما این نکته را گوشزد می‌کنیم که استفاده از کفش مناسب برای باشگاه بسیار مهم است و رعایت‌نکردن این موضوع باعث وارد شدن صدمات جدی و بعضا دائمی به ستون فقرات، پاها و بدن می‌شود. کفش مناسب برای باشگاه همان کتانی‌های به اصطلاح رانینگ است که لژ نرم و بلند دارند تا به ستون فقرات فشاری وارد نشود.

 

توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار

کفش پاشنه بلند: این کفش را هم می‌توان خیلی جاها پوشید، مثلا با دوستان به شام رفتن، مصاحبه‌ی شغلی، جلسات کاری و غیره.. این کفش حالت بسیار باوقار و رسمی‌ای دارد که می‌توانید هرجایی قصد خوشتیپ شدن دارید، آن را بپوشید.

 

توصیه هایی برای انتخاب کفش مناسب بهار

صندل معمولی: اگر دوست دارید کفش باز بپوشید که پاشنه هم نداشته باشد، این صندل‌ها جایگزین خوبی برای وِج هستند. هنگام انتخاب این صندل‌ها مدلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی و با هر لباسی بپوشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : لباس و مد ، مدل کفش بازدید 624 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php