کد خبر : 265213 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

تصویر احتمالی سونی اکسپریا ۱۰ اولترا منتشر شد

تصویر احتمالی سونی اکسپریا ۱۰ اولترا منتشر شد به تازگی تصویر احتمالی گوشی بعدی سونی با نام اکسپریا ۱۰ اولترا در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از ظاهر این دستگاه به ما می‌دهد. به گزارش میهن فال و نقل از مهر، ماه گذشته سونی بسیاری را با عرضه …

تصویر احتمالی سونی اکسپریا ۱۰ اولترا منتشر شد

به تازگی تصویر احتمالی گوشی بعدی سونی با نام اکسپریا ۱۰ اولترا در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از ظاهر این دستگاه به ما می‌دهد.

تصویر احتمالی سونی اکسپریا ۱۰ اولترا منتشر شد

به گزارش میهن فال و نقل از مهر، ماه گذشته سونی بسیاری را با عرضه سه گوشی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس با نسبت ابعاد غیرمعمول شگفت زده کرد. این دستگاه‌ها دارای نسبت صفحه نمایش ۲۱:۹ هستند که برای ایجاد کردن تجربه تصویری سینماتیک طراحی شده است. بر اساس تجربه بعضی از انسان‌هایی که از دستگاه‌های سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس استفاده کرده‌اند.

می‌شود این را به شما قول داد که کار کردن با این گوشی‌های هوشمند بسیار راحت است و نباید نگران سختی کار با آن باشید. البته این را نیز باید متذکر شد که این نوع طراحی و نسبت صفحه نمایش این گوشی برای بعضی از کاربران جذاب نیست و این دستگاه نمی‌تواند توجه آن‌ها را جلب کند.

اما یک گوشی دیگر نیز در این لیست وجود دارد که در بسیاری از شایعات از آن با نام اکسپریا ۱۰ اولترا – Xperia 10 Ultra یاد شده است. به طور معمول هر کدام از دستگاه‌های سونی که پسوند اولترا را از آن خود می‌کنند، بزرگ‌ترین مدل خانواده خود هستند؛ در نتیجه به نظر می‌رسد این گوشی باید بزرگ‌تر از دو نسخه دیگر باشد.

با توجه به شایعات و مشخصات فاش شده، Xperia 10 Ultra دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر ۷ اینچی است که یک قاب بالایی نسبتا ضخیم دارد.

تصویر احتمالی سونی اکسپریا ۱۰ اولترا منتشر شد

اما مسئله اصلی این است که این دستگاه اولترا چه شکلی خواهد بود. اگر در نظر بگیریم سونی برای طراحی این گوشی درست مانند دو مدل دیگر آن پیش رفته باشد باید شکل ظاهری آن شبیه به تصویر زیر باشد.

این تصویر را یکی از خبرگزاری‌ها با فتوشاپ ساخته است. در این تصویر گوشی سونی اکسپریا ۱۰ اولترا در کنار اکسپریا ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی و گلکسی S10e که اندازه آن ۵.۸ اینچ است به این شکل خواهد بود:.

اما خارج از بحث طراحی ظاهری، چه چیز‌های دیگری از گوشی جدید سونی انتظار می‌رود؟ از نظر سخت افزاری شایعاتی مبنی بر اینکه این دستگاه پردازنده Snapdragon 710 در درون خود دارد، منتشر شده است.

این پردازنده اکسپریا ۱۰ اولترا را به یک گوشی بهتر تبدیل می‌کند. همچنین بعضی از شایعات درباره حضور رم ۶ گیگابایتی و حافظه داختی ۱۲۸ گیگابایتی در این گوشی صحبت می‌کنند. در ضمن قطعا در این دستگاه مانند دو برادر او از دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد شد.

ما مطمئن نیستیم که سونی چه زمانی Ultra را عرضه می‌کند، اما اگر به طور کلی و بر مبنای شواهد موجود بگوییم، با توجه به مقدار شایعات زیادی که در باره این دستگاه منتشر شده است، این اتفاق ممکن است خیلی زود رخ بدهد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : گوشی ، مجله خبری ، موبایل بازدید 669 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php