کد خبر : 1337 تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۹:۴۳

تصاویر فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد

فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد + عکس در این میان، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که از آن به عنوان ویترین سیستم حمل و نقل هوایی کشورمان و آبروی نظام یاد می‌شود، با ضعف مدیریتی شدید روبه‌رو شده است که این امر نه‌تنها موجب آبروریزی در برابر دیدگان مسافران …

تصاویر  فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد

فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد + عکس
در این میان، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که از آن به عنوان ویترین سیستم حمل و نقل هوایی کشورمان و آبروی نظام یاد می‌شود، با ضعف مدیریتی شدید روبه‌رو شده است که این امر نه‌تنها موجب آبروریزی
در برابر دیدگان مسافران و گردشگران خارجی شده، بلکه ایرانیان را نیز با مشکلات گوناگون
و بی‌احترامی به ایشان روبه‌رو کرده است.

گذشته از مسائل هواپیماهای کم‌ایمن و حاشیه‌هایی که برای مسافرت‌های هوایی مردم به وجود می‌آید، ضعف مدیریت در فرودگاه‌های کشور امر مهم دیگری است که کمتر مورد توجه مسئولان کشور قرار گرفته است.

.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، در این میان، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که از آن به عنوان ویترینسیستم حمل و نقل هوایی کشورمان و آبروی نظام یاد می‌شود، با ضعف مدیریتی شدید روبه‌رو شده است که این امر نه‌تنها موجب آبروریزی در برابر دیدگان مسافران و گردشگران خارجی شده، بلکه ایرانیان را نیز با مشکلات گوناگون و بی‌احترامی به ایشان روبه‌رو کرده است. هرچند ایرانیان معمولا به اینگونه وضعیت‌ها نه تنها در فرودگاه، بلکه در دیگر جاهای پرمراجع عادت کرده‌اند!

.
تصاویر  فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد

تصاویر  فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد

.

بنا بر این گزارش، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که ویژه پروازهای بین‌المللی است و مسافران خارجی از این طریق وارد کشور می‌شوند، به دلیل برخی کج‌سلیقگی‌ها و ضعف مدیریت، چهره‌ای بد از سیستم هواپیمایی کشور در ذهن ناظران و مسافران به نمایش می‌گذارد.

.

تصاویر  فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد

.

تصاویر  فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد

.

عدم رسیدگی به وضعیت بهداشتی سرویس‌های بهداشتی، خرابی برخی آسانسورها که باعث به وجود آمدن صف طولانی مقابل دیگر آسانسورها می‌شود، نامناسب بودن پارکینگ‌ها و کثیفی و آلودگی آنها، اختصاص ندادن امکانات کافی برای مسافران خسته که موجب می‌شود ساعت‌های طولانی در صفوف مختلف از جمله گیت بازرسی، بلیت و گمرک، در انتظار به سر برند، تنها گوشه‌ای از مدیریت نامناسب فرودگاهی است که ویترین نظام در برابر مسافران و میهمانان خارجی است.

.

تصاویر  فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد

.

گفتنی است، به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه‌ای که فرودگاه امام خمینی (ره) دارد، وزیر راه بارها هم به صورت سرزده و هم به صورت برنامه‌ریزی شده، بازدیدهای متعددی از این مجموعه عظیم داشته و دست به چندین تغییر مدیریتی در این فرودگاه مهم کشور زده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 569 بار
دیدگاهتان را بنویسید

عنعه در تاریخ 28 فروردین 1394 گفته : پاسخ دهید

می گم فرودگاه امام در مقابل فرودگاه دبی مثل پرایده در مقابا بنز نکردند دو تا رستوران درست حسابی تو فرودگاه بذارن دو تا دکور بدن

css.php