کد خبر : 198791 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

آموزش تزیین شیرینی و بیسکویت مجلسی + فیلم

آموزش تزیین شیرینی و بیسکویت مجلسی + فیلم عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای خانمها و البته آقایان خوش ذوق در نظر گرفته ایم. این آموزش با طرح گیپور و تور است که بسیار زیبا است. با ما همراه باشید. ما درآشپزخانه میهن فال تاکنون دستورپخت …

آموزش تزیین شیرینی و بیسکویت مجلسی + فیلم عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای خانمها و البته آقایان خوش ذوق در نظر گرفته ایم. این آموزش با طرح گیپور و تور است که بسیار زیبا است. با ما همراه باشید.

ما درآشپزخانه میهن فال تاکنون دستورپخت انواع غذا و نان شیرینی‌های خوشمزه را برای‌تان ارائه داده ایم. دراین مطلب قصد نداریم دستورپخت یا طبخ غذایی را به شما آموزش دهیم. هدف مدآنلاین ازارائه این مطلب، نحوه خلاقیت دربکارگیری ازخامه با طعم ورنگ‌های مختلف درصنعت شیرینی‌پزی وتزئین بیسکوییت وکیک‌های خانگی شماست.

آموزش تزیین شیرینی و بیسکویت مجلسی + فیلم

خانم «زینگی پور» یکی ازطراحان معاصرمجارستانی وسرآشپز معروف این کشوراست. اخیرا وی با به‌کارگیری نهایت قوه تخیل خود، روشی جدید و آسان درتزئین کیک و شیرینی با خامه درصفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده است.

  آموزش تزیین شیرینی و بیسکویت مجلسی + فیلم

دانلود ویدیو

آموزش تزیین شیرینی و بیسکویت مجلسی + فیلم

 به گفته خود او، وی این کاررا ابتدا با تزئین روی بستنی یخی آغاز کرده است. در واقع نقطه مشترک درتمام تزئینات کیک وشیرینی او، استفاده ازطرح توری و گیپوری است!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آشپزی و خانه داری ، مدل کیک و شیرینی بازدید 703 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php