کد خبر : 155694 تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

ترفندهایی برای ماندگارتر کردن عطر

هر روزعطرهای پر زرق و برق و رنگارنگی وارد بازار می‌شود؛ عطرهایی با رایحه‌های متفاوت و قیمت‌های مختلف. اما در این پست در نظر داریم  راز ماندگاری بوی عطر را کشف کنیم. توجه داشته باشید هیچ گاه عطر را بطور مستقیم بروی لباستان نزنید زیرا ایجاد لک میکند و همیشه …

ترفندهایی برای ماندگارتر کردن عطر

هر روزعطرهای پر زرق و برق و رنگارنگی وارد بازار می‌شود؛ عطرهایی با رایحه‌های متفاوت و قیمت‌های مختلف. اما در این پست در نظر داریم  راز ماندگاری بوی عطر را کشف کنیم.

توجه داشته باشید هیچ گاه عطر را بطور مستقیم بروی لباستان نزنید زیرا ایجاد لک میکند و همیشه در خرید عطر مهارت‌ها و اصول خرید عطر و ادکلن را اموخته باشید.

و حال نکات مهم در مورد استفاده از عطرها : 

۱- پوست سالم رمز استفاده موفق از محصولات آرایشی و زیبایی است. ابتدا مطمئن بشوید که پوست شما پیش از استفاده از عطر کاملا شسته و تمیز است.

۲- عطر را در نقاط نبض دار بدن استفاده کنید نقاطی که جریان خون قوی و پوست گـرم تر از دیگر نقاط می‌بـاشد مانند مچ دست، پشت گوش، قـفسه سیـنـه، گـردن، پـشـت زانوها و داخل آرنج‌ها.

۳- توجه کنید که چه نوع مواد بهداشتی پوست و بدن باعث می‌شود که بدن شما بوی تندی داشته باشد. اگر از عطر برای این منظور استفاده می‌کنید که بوی بدن شما را بپوشاند، این بو و عطر به مدت طولانی نمی‌ماند و سرانجام بوی بدن شما بر عطر غلبه می‌کند.

۴- عطر را بصورت چند لایه استفاده کنید تا ماندگاری آن افزایش یابد.

۵- اگر بوی بدن شما به شکلی است که اثر عطر را از بین می‌برد، قبل از به کار بردن عطر از محصولات بهداشتی و آرایشی مناسب استفاده کنید.

۶- پس از ۴-۳ ساعت معمولا باید مجددا به خودتان عطر بزنید.

۷- عطر را در هوای روبروی خود اسپری کرده و از آن عبـور کـنـید. بـا ایـن کـار عـطـر بطور یکنواخت روی بدن شما می‌نشیند.

۸- دقت کنید که عطر را در جایی که ماده بوبر یا ضد عرق استفاده کرده اید، به کار نبرید. بوبرهایی با رایحه ملایم بوی عطر شما را نمی‌پوشاند، بلکه آن را افزایش می‌دهند. بوبرها هر نوع بوی عرق را از بین می‌برند و باعث می‌شوند که رایحه عطر به خوبی بدن شما را خوشبو کند.

۹- هیچگاه عطر را مستقیما روی لباس خود بکار نبرید زیرا ممکن است ایجاد لک کند.

۱۰- قبل از استفاده از عطر مطمئن شوید که خراش و زخم روبازی بر روی پوست خود ندارید، زیرا ترکیب عطر با مایعات بدن باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شود.

۱۱- زمان امتحان عطر هنگام خرید اجازه دهید حداقل عـطر بـمدت ۱۰ دقیقه روی پوست شما باقی بماند و زمانی که بوی عطر با بوی طبیعی بدن شما آمی‌خته مـیگردد ایجاد بوی متفاوتی خواهد کرد. با این کار انتخاب بهتری خواهید کرد همـچنین بیش از ۳ عطر را همزمان امتحان نکنید چون بینی شما دیگر قدرت تشخیص نخواهد داشت

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، عطر بازدید 350 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php