کد خبر : 108894 تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

تجاوز به 100 زن در سردخانه!

تجاوز به 100 زن در سردخانه! یک مرد آمریکایی در دادگاه اعتراف کرد زمانی که در یک سردخانه در ایالت اوهایو کار می کرد به جسد بیش از 100 زن تجاوز کرده است. به گزارش میهن فال به نقل از جام، منابع خبری در آمریکا نوشتند هامیلتون کاونتی، اهل و …

تجاوز به 100 زن در سردخانه!

یک مرد آمریکایی در دادگاه اعتراف کرد زمانی که در یک سردخانه در ایالت اوهایو کار می کرد به جسد بیش از 100 زن تجاوز کرده است.

به گزارش میهن فال به نقل از جام، منابع خبری در آمریکا نوشتند هامیلتون کاونتی، اهل و ساکن شهر داگلاس که با چندین اتهام جنایی روبروست و پرونده او در حال رسیدگی است در دادگاه اعتراف کرد در سالهای 1976 تا 1992 که در سردخانه ای در ایالت اوهایو کار می کرد به اجساد بیش از صد زن در این سردخانه تجاوز کرده است.

به گزارش خبرگزاری الیوم الثامن عراق، این مرد که با شکایت خویشاوندان برخی از قربانیان جنسی در حال محاکمه است، افزود:« اقدام من تحت تاثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی بوده است. اگر در سرکار مشروب نمی خوردم چنین جرائمی را مرتکب نمی شدم.»

همسر داگلاس می گوید :«وقتی از سر کار بر می گشت بوی بدی می داد، من به او شک کرده و به مسئولان اطلاع داده بودم اما اقدامی علیه او نشده بود.»

در میان قربانیان جنسی داگلاس نام زنی دیده می شود که در سن 23 سالگی و در حالی که شش ماهه باردار بود فوت کرده بود اما داگلاس در همان شب اولی که جسد این زن به سردخانه منتقل شده بود به او تجاوز کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 323 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php