کد خبر : 162660 تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

تازه ترین کار انسان دوستانه آنجلینا جولی

در این مطلب به دنیای مد و ستاره های آن وارد شده ایم و تازه ترین کار انسان دوستانه آنجلینا جولی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است. با ادامه خبر و دیدن تصاویر همراه ما باشید. آنجلینا جولی پنج‌شنبه ۸ مرداد به دیدار کودکانی رفت که قربانی جنگ‌های …

در این مطلب به دنیای مد و ستاره های آن وارد شده ایم و تازه ترین کار انسان دوستانه آنجلینا جولی عنوان این مطلب از سایت میهن فال است. با ادامه خبر و دیدن تصاویر همراه ما باشید.

تازه ترین کار انسان دوستانه آنجلینا جولی

آنجلینا جولی پنج‌شنبه ۸ مرداد به دیدار کودکانی رفت که قربانی جنگ‌های داخلی در میانمار شده‌اند. عکس های آنجلینا جولی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

عکس آنجلینا جولی

آنجلینا جولی angelina jolie روز پس از دیدار با مقامات رسمی میانمار، به ایالت کاچین در این کشور رفت. این منطقه از میانمار از فقرشدید و دهه‌ها خشونت رنج می‌برد. او در این سفر با برخی از هزاران نفری که قربانی جنگ داخلی در این ناحیه از میانمار شده‌اند، دیدار کرد. هزاران آواره در شرایطی اسفناک در اردوگاه‌های مستقر در میتکینا، مرکز ایالت کاچین زندگی می‌کنند.

آنجلینا جولی در جمع مردم جنگ زده

تازه ترین کار انسان دوستانه آنجلینا جولی

بازیگر سینمای هالیوود در این سفر فرزندخوانده خود پکس pax را در این سفر به همراه خود آورده است. فرزند خوانده او اصالتی ویتنامی دارد. جولی به عنوان نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در این بازدید برای نشان دادن گرفتاری آوارگان و بهبود حقوق بشر در این کشور تلاش خواهد کرد.

در حالی که هزاران فرد آواره در اردوگاه‌های دولتی هستند، قسمت عمده آوارگان یعنی چیزی در حدود ۷۰ هزار نفر از آنها در مناطق تحت کنترل ارتش جدایی‌طلب کاچین زندگی می‌کنند.

دیدار آنجلینا جولی با کودکان

تازه ترین کار انسان دوستانه آنجلینا جولی

جولی چهارشنبه ۷ مرداد در اولین بازدید خود از میانمار که یک قسمت از برنامه او برای سفر به جنوب‌شرق آسیاست، با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، مجله خبری بازدید 346 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php