کد خبر : 157400 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۰۲

بیماری‌ های عجیب گیمرها +تصاویر

بسیاری از جوانان این روزها به دنبال زمانی برای انجام بازی‌های ویدیویی مختلف می‌گردند. اما برخی از بازیکنان متاسفانه ساعت‌ها و شاید روزها بدون وقفه پشت رایانه یا کنسول بازی خود نشسته و پشت سره هم به انجام بازی‌های مختلف می‌پردازند. در لیست زیر پنج بیماری وابسته به بازی‌های ویدیویی …

بسیاری از جوانان این روزها به دنبال زمانی برای انجام بازی‌های ویدیویی مختلف می‌گردند. اما برخی از بازیکنان متاسفانه ساعت‌ها و شاید روزها بدون وقفه پشت رایانه یا کنسول بازی خود نشسته و پشت سره هم به انجام بازی‌های مختلف می‌پردازند.

در لیست زیر پنج بیماری وابسته به بازی‌های ویدیویی را آورده‌ایم. شما می‌توانید با جستجوی نام انگلیسی این بیماری‌ها، اطلاعات بیشتری را در رابطه با آنها کسب کنید. البته این موضوع بدان معنا نیست که تمامی بازیکنان با این مشکل روبرو می‌شوند. افرادی که ساعت‌های بسیار طولانی شاید در اندازه یک روز کامل بدون وقفه با بازی‌ها سر و کار دارند احتمالا باید نگران پیامدهای این کار خود نیز باشند.

 

۳D Optical Disorder

این بیماری در افرادی که ساعت‌ها به تماشای فیلم‌ و بازی‌های ویدیویی سه بعدی مختلف می‌پردازند، دیده می‌شود. این بیماری در ابتدا با قرمزی چشم شروع و سپس با خشک شدن موقت و بعضا دائمی چشم ادامه پیدا می‌کند. البته دیدن روزانه ۲ ساعت فیلم یا بازی سه بعدی مسلما در صورتی که مشکلات دیگری مانند میگرن نداشته باشید. مشکلی را ایجاد نمی‌کند.

 

بیماری‌ های عجیب گیمرها +تصاویر

 

سندرم WA SD

این سندرم از نگاه داشتن انگشتان به مدت طولانی در یک حالت نشأت می‌گیرد. بازیکنان باید بعد از حداکثر یک ساعت بازی کردن مدتی را به بدن خود آرامش دهند. استفاده بیش از اندازه از کیبورد برای بازی کردن  احتمالا شما را نیز دچار مشکلی مشابه خواهد کرد.

 

بیماری‌ های عجیب گیمرها +تصاویر

 

PlayStation Thumb

شاید به نظر شما این اسم خنده دار و مسخره بیاید اما چیزی جزء یک واقعیت تلخ نیست! افرادی که ساعت‌های بسیار طولانی و پشت سره هم بدون کمترین استراحتی به انجام بازی‌ها با کنترلر پلی‌استیشن ۳ می‌پردازند. دچار این مشکل می‌شوند. این بیماری درمان دارد اما متاسفانه مشکلات روانشناسی مختلف را برای فرد در پی خواهد داشت. به دلیل مشاهده این بیماری در بازیکنان پلی‌استیشن با این نام شناخته می‌شود.

 

بیماری‌ های عجیب گیمرها +تصاویر

 

Xbox Hypertrophy

استفاده بیش از اندازه از کنترل کنسول ایکس‌باکس این مشکل را در پی خواهد داشت. البته منظور از بیش از اندازه نشستن و بازی کردن ۵ یا ۶ ساعت نیست. افرادی دچار این مشکل می‌شوند که ساعت‌های طولانی یا حتی چند روز به انجام بازی‌های مختلف می‌پردازند.

 

بیماری‌ های عجیب گیمرها +تصاویر

 

سندرم FPS Carpal Tunnel

علاقمندان به انجام بازی‌های رایانه‌ای اول شخص در صورت انجام بیش از اندازه بازی با ماوس دچار این سندرم می‌شوند. بی حسی در دستان وانگشتان، ورم کردن مچ دست و انگشتان از جمله علائم ابتلا به این سندرم است.

 

بیماری‌ های عجیب گیمرها +تصاویر

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار تکنولوژی ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 517 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php