کد خبر : 265209 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

به روز شدن رایانه‌های آی مک با پردازنده و کارت گرافیک جدید

به روز شدن رایانه‌های آی مک با پردازنده و کارت گرافیک جدید شرکت اپل سرانجام، رایانه رومیزی آی مک خود را با پردازنده‌های جدید اینتل و کارت گرافیک‌های تازه شرکت ای ام دی در دو مدل با نمایشگرهای ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی روانه بازار کرد. به گزارش میهن فال به …

به روز شدن رایانه‌های آی مک با پردازنده و کارت گرافیک جدید

به روز شدن رایانه‌های آی مک با پردازنده و کارت گرافیک جدید

شرکت اپل سرانجام، رایانه رومیزی آی مک خود را با پردازنده‌های جدید اینتل و کارت گرافیک‌های تازه شرکت ای ام دی در دو مدل با نمایشگرهای ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی روانه بازار کرد.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، مدل ۲۱.۵ اینچی آی مک مجهز به پردازنده نسل هشتم و هشت هسته‌ای آی ۳ یا شش هسته‌ای آی ۵ به انتخاب مشتری است و در آن از یکی از دو کارت گرافیک Pro ۵۵۵X رادئون یا Pro ۵۶۰X رادئون استفاده شده است.

خریدارانی که قصد دارند قدرت پردازش رایانه آی مک جدید خود را بالاتر ببرند، می‌توانند از پردازنده شش هسته‌ای آی ۷ همراه با ۳۲ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Radeon Pro Vega ۲۰ شرکت ای ام دی استفاده کنند. این پردازنده گرافیکی خود دارای ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی است.

مدل ۲۷ اینچی این رایانه رومیزی دارای پردازنده شش هسته‌ای آی ۵ یا هشت هسته‌ای آی ۹ است.

سه مدل کارت گرافیکی Pro ۵۷۰X، ۵۷۵Xو ۵۸۰X هم برای این رایانه در نظر گرفته شده و در صورت نیاز به ارتقای عملکرد می‌توان از کارت گرافیک فوق حرفه‌ای Radeon Pro Vega ۴۸ ای ام دی با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده کرد.

این مدل دارای ۸ گیگابایت رم و یک یا سه ترابایت حافظه اس اس دی سریع نیز هست. اپل از دو سال قبل تا به حال رایانه‌های آی مک خود را به روز نکرده بود و به همین علت مورد انتقادهای شدید قرار گرفته بود. قیمت پایه این دو مدل ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی به ترتیب ۱۲۹۹ و ۱۷۹۹ دلار اعلام شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : خبری ، مجله خبری ، نرم افزار بازدید 875 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php