کد خبر : 48000 تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۰۳

به این دسته از میوه ها بیشتر توجه کنید

یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد که این میوه ها از بسیار از “بیماری های قلبی و عروقی” پیشگیری کرده و تاثیر بسزایی در پیشگیری از بیماری های قلبی دارد. انار یکی از میوه های پاییزی است که در مقایسه با سیار میوه های پاییزی “آنتی اکسیدان” بیشتری دارد …

یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد که این میوه ها از بسیار از “بیماری های قلبی و عروقی” پیشگیری کرده و تاثیر بسزایی در پیشگیری از بیماری های قلبی دارد.

به این دسته از میوه ها بیشتر توجه کنید

انار یکی از میوه های پاییزی است که در مقایسه با سیار میوه های پاییزی “آنتی اکسیدان” بیشتری دارد و برای درمان بیماری های مختلفی از قبیل بیماری های قلبی و عفونی و “گوش درد” استفاده می شود.

بررسی ها نشان می دهند خوردن این میوه در جمع باعث می شود تا قلب شما میزان “خون” بیشتری را به سراسر بدن پمپاز کند و این میوه از “حملات قلبی و سکته” جلوگیری می کند.

گفتنی است انار به دلیل “ویتامین های” زیادی که دارد می تواند برای “شادابی” موثر باشد و “کسالت ها” و “خستگی ها” را از فرد دور می کند و “انرژی” زیادی برای فرد در طول روز ایجاد می کند.

همچنین میوه های قرمز مانند “پرتقال خونی”و انار می توانند گزینه ی مناسبی برای پیشگیری از بسیاری از بیماری ها از جمله سکته قلبی به حساب بیایند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، سبک زندگی بازدید 298 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php