کد خبر : 158427 تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

بهرام رادان و مقایسه های عجیب درباره ازدواج هم جنسگرایان

چند وقتی است بهرام رادان به خاطر ماجرای اظهار نظرش در مورد ازدواج همجنسگراها مورد توجه بسیاری از سایت های خبری بوده است؛ در این مقاله مقایسه های عجیبی که توسط او در مورد ازدواج هم جنسگرایان صورت گرفته است را در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می …

چند وقتی است بهرام رادان به خاطر ماجرای اظهار نظرش در مورد ازدواج همجنسگراها مورد توجه بسیاری از سایت های خبری بوده است؛ در این مقاله مقایسه های عجیبی که توسط او در مورد ازدواج هم جنسگرایان صورت گرفته است را در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

بهرام رادان و مقایسه های عجیب درباره ازدواج هم جنسگرایان

پس از آنکه آمریکا ازدواج همجنسگرایان را قانونی کرد بهرام رادان در حساب توئیت خود این آزادی ازدواج همجنسگرایان را با لغو قانون برده داری مقایسه کرد که با واکنش کاربران مواجه شد.


بهرام رادان با انتشار یک توئیت درباره تصویب قانون ازدواج همجنسگرایان در آمریکا با واکنش مختلف کاربران و  دنبال کنندگان صفحه او در توئیتر شد.

این بازیگر سینما در توئیت خود نوشت: «رای دیروز دیوان عالی امریکا در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود، شاید به اندازه لغو برده داری… از لینکلن تا اوباما…»

مقایسه واقعا عجیب بهرام رادان درباره ازدواج همجنسگرایان

بهرام رادان و مقایسه های عجیب درباره ازدواج هم جنسگرایان

مقایسه واقعا عجیب بهرام رادان درباره ازدواج همجنسگرایان

یکی از کاربران به نام امیر در واکنش به این پست نوشت که «بازم هرجور فکر می کنم تو حوزه فعالیت شما نیست ، واقعا ربطی نداره.»

کاربر دیگری هم خطاب به رادان نوشت که بهتر است او چند کتاب بخواند تا دریابد که این قانون(ازدواج همجنسگراها) و برده داری با هم فرق دارند.
این پست تا زمان تنظیم این خبر ۲۱ بار بازنشر(ریتوئیت) شده و ۱۰۸ نفر هم آن را پسندیده اند.

برخی از کاربران هم در پای این توئیت خطاب به دوستان خود و رادان از واکنش های احتمالی به این اظهار نظر گفته اند؛ «تصور تیتر روزنا مه و اخبار و سایتای خبری هم وحشتناکه…»

یکی دیگر از کاربران هم نوشته که این بازیگر باید بارو بندیلش را جمع کند و آماده ی رفتن شود.

رادان اما بعد از این توئیت با خواندن نوشته یکی از دنبال کنندگان صفحه اش، نظرش را در این باره تکمیل کرد. یکی از دنبال کنندگان صفحه ی او فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به این بازیگر تبریک گفته بود و نوشته بود که «ماه مبارک رمضان با خوشحالی درمورد ازدواج همجنس بازا تناسب نداره، فی الواقع.»

رادان هم در پاسخ او نوشت:«اولا نباید تناسب داشته باشه، دوما خوشحالی نبود چون مفع یا ضرری برای من نداره، منظور تابوئیست که شکسه شد.»

—————————————————————————————————————————————————————————————————-

مقایسه واقعا عجیب بهرام رادان درباره ازدواج همجنسگرایان

به گزارش میهن فال به نقل از آسوشیتدپرس، دادگاه عالی آمریکا اعلام کرد زوج های همجنس گرا حق دارند در تمام ۵۰ ایالت این به صورت رسمی ازدواج کنند.

با وجود آنکه برخی ایالت های آمریکا مانند آریزونا و آلاسکا ازدواج همجنس گرایان را قانونی اعلام کرده بودند اما شمار کثیری از مردم آمریکا با ازدواج همجنس گرایان مخالف هستند.

تظاهرات هایی نیز علیه همجنس گرایی در آمریکا برگزار شده بود اما دادگاه عالی آمریکا نیز اعلام کرده بود موضوع ازدواج همجنس گرایان با قانون اساسی را بررسی می کند.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا نیز در واکنش به حکم دادگاه عالی در صفحه توییتر خود اعلام کرد: امروز گام بزرگی به سمت تساوی برداشته شد. همجنس بازان اکنون همانند دیگران حق ازدواج دارند.

مقایسه واقعا عجیب بهرام رادان درباره ازدواج همجنسگرایان

تصویر صفحه توییتر کاخ سفید نیز به مناسبت این اتفاق و در حمایت از ازدواج همجنس بازان تغییر کرد.

اوباما در دوره اول ریاست جمهوری خود در سال ۲۰۰۸ با ازدواج همجنس بازان مخالف بود اما در انتخابات دور دوم در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از حامیان ازدواج همجنس بازان تبدیل شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، مجله خبری بازدید 478 بار
دیدگاهتان را بنویسید

mojdeh/m در تاریخ 21 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

از نظر من صحبتشون به هیچ وجه منطقی نیست وکاملا بی ربط نسبت به نفی قانون برده داری از یه هنر پیشه ی مسلمون بیشتر از اینها انتظار میرفت

css.php