کد خبر : 101972 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

بهترین حالت نشستن روی صندلی

بهترین حالت نشستن روی صندلی نشستن صحیح کمترین فشار را روی ستون فقرات وارد می کند. ستون فقرات، مهم ترین بخش در حفظ سلامتی و ایستایی بدن، فرم طبیعی خود را حفظ کرده و در نتیجه مشکلات کمردرد و دردهای عضلانی کاهش می یابد. به گزارش میهن فال به نقل …

بهترین حالت نشستن روی صندلی

بهترین حالت نشستن روی صندلی

نشستن صحیح کمترین فشار را روی ستون فقرات وارد می کند. ستون فقرات، مهم ترین بخش در حفظ سلامتی و ایستایی بدن، فرم طبیعی خود را حفظ کرده و در نتیجه مشکلات کمردرد و دردهای عضلانی کاهش می یابد.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران: برای پیشگیری از کمر درد در هنگام نشستن روی صندلی (چوبی) به پشتی صندلی تکیه بدهید پا های تان را روی زمین قرار دهید و یک قوص کوچک در کمر تان ایجاد کنید.

بررسی ها نشان می دهند،استفاده درست از عضلات بدن، انرژی مصرفی بدن را کاهش و از خستگی آنها جلوگیری می کند، در نهایت برای حفظ ظاهر شما هم بسیار موثر است.

سعی نکنید بیش از نیم ساعت به یک حالت بنشینید. هر از چند گاهی برخاسته، راه بروید و یا چند حرکت کششی انجام بدهید.

نتایج مطالعات نشان می دهند افراد باید هنگام نشستن روی صندلی به مدت طولانی یک تکیه گاه کوچک زیر پاهایشان قرار دهید تا خون رسانی به بدنشان افزایش یابد و از قوز کمر جلوگیری شود بنابراین افراد کارمند و یا افرادی که زیاد روی صندلی می نشینند باید حتما این اصول و نکات را رعایت کنند و ورزش را جزو اصول زندگی خود قرار دهند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 521 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php