کد خبر : 192495 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

بدن پر از کرم مرد چینی بخاطر تغذیه اشتباه!+عکس

  مطالعات حاکی از آن است که مصرف سوشی می‌تواند منجر به ابتلا به عفونت و بوجود آمدن کرم‌های نواری در روده شود. سوشی خوراک ژاپنی است که از برنج پخته با چاشنی سرکه و سبزیجات و تخم‌مرغ و همچنین خوراک دریایی همچون ماهی تشکیل می‌شود که معمولا به صورت …

 بدن پر از کرم مرد چینی بخاطر تغذیه اشتباه!+عکس

مطالعات حاکی از آن است که مصرف سوشی می‌تواند منجر به ابتلا به عفونت و بوجود آمدن کرم‌های نواری در روده شود.

سوشی خوراک ژاپنی است که از برنج پخته با چاشنی سرکه و سبزیجات و تخم‌مرغ و همچنین خوراک دریایی همچون ماهی تشکیل می‌شود که معمولا به صورت سرد خورده می‌شود. گوشت ماهی و خوراکی‌های دریایی استفاده‌شده در آن معمولا خام هستند و به همین علت ممکن است موجب عفونت‌‌های انگلی در بدن می‌شود.

مردی چینی به علت مصرف سوشی دچار خارش پوست و درد در ناحیه شکم شد و پس از مراجعه به پزشک تشخیص داده شد که کل بدنش از خوردن سوشی عفونی شده و مبتلا به کرم‌های نواری شده است. کرم‌های نواری نوعی انگل هستند که به شکل بند هستند و به جدار روده وصل می‌شوند و از مواد غذایی آن تغذیه می‌کنند.

بدن پر از کرم مرد چینی بخاطر تغذیه اشتباه!+عکس

گفته می‌شود به علت مصرف زیاد سوشی، در بدن این مرد چینی بیش از ۱۰۰ها کرم نواری بوجود آمده است و دلیل آن می‌توان خام بودن گوشت موجود در این غذا باشد. بعد از معاینه مشخص شد که کرم‌ها قسمت بالایی بدن او و پاها و بیشتر اندام‌های او را مبتلا به عفونت کرده‌اند.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، گوشت خام و پخته‌نشده حاوی حاوی تخم‌های انگل‌ها، لارو و کرم‌های نواری است و مصرف آن‌ها باعث ورود آن‌ها به بدن فرد می‌شود که در آنجا وارد سیستم گردش خون و روده می‌شود و گاهی تا مغز و کبد پیش می‌رود. وجود و رشد آن‌ها در بدن می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 423 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php