کد خبر : 155061 تاریخ انتشار : جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

با جوش های خود خداحافظی کنید

ماسک از بین برنده جوش صورت این ماسک برای افرادی که پوست چرب دارند وبه طور مرتب جوش می زنند مناسب است.برای آماده کردن این ماسک یک ساقه کرفس یک چهارم از میوه های سیب خیار وهمین مقدار از یک سیب زمینی متوسط را کاملا له یا آسیاب کرده ودو …

با جوش های خود خداحافظی کنید

ماسک از بین برنده جوش صورت

این ماسک برای افرادی که پوست چرب دارند وبه طور مرتب جوش می زنند مناسب است.برای آماده کردن این ماسک یک ساقه کرفس یک چهارم از میوه های سیب خیار وهمین مقدار از یک سیب زمینی متوسط را کاملا له یا آسیاب کرده ودو قاشق غذا خوری ماست به آن بیفزایید.
این معجون را به کمک مخلوط کن به یک مایع غلیظ تبدیل کنید.اگر غلظت ماسک مناسب نیست می توانید از کمی برنج کته شده بدون نمک وروغن برای غلیظ کردن آن استفاده کنید . صورت خود را بشویید واین ماسک را برای مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی صورت بگذارید وبعد با آب ملایم شستشو دهید.
توجه داشته باشید که عوامل گوناگونی مانند مشکلات هورومونی غده یا تخمدان ها دز بروز جوش صورت دخیل هستند. همچنین بعضی از جوش ها در فصل گرما بیشتر می شوند. در هر حال استفاده از ماسک ها در کنار تغذیه سالم وپرهیز از خوردن زیاد چربی ها وادویه ها مانع بروز آن ها می شود.

روش درست استفاده

ماسک را به کمک چنگال یا هم زن به صورت یک مخلوط یک مخلوط یکنواخت با غلظت مناسب در آورید.این مایع غلیظ را به صورت لایه ای یکنواخت روی تمامی نواحی صورت بمالید. از محل رویش موها تا پایین گردن به استثنای لب ها ودور چشم را با ماسک ها معمولا باید به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست باقی بمانند. بعد از این زمان ماسک را به کمک یک پنبه به آرامی از روی پوست پاک کرده وبه صورت را با آب ولرم بشویید. بعد از استفاده از ماسک اکثر میوه ها پوست روشن به نظر می رسد به دلیل لایه برداری شده حساس می شود. به همین دلیل به مدت یک هفته از یک ضد آفتاب قوی تر استفاده ومستقیما در معرض نور آفتاب یا مهتابی قرار نگیرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، پوست و مو بازدید 575 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php