کد خبر : 256566 تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

با این ترفند خواص شیر را ۱۰ برابر کنید!

با این ترفند خواص شیر را ۱۰ برابر کنید! با این ترفند خواص شیر را ۱۰ برابر کنید! تمامی افراد به ویژه کودکان و نوجوانان باید روزانه شیر و فرآورده های لبنی را مصرف کنند زیرا در این دوره ها، حجم استخوان ها زیاد می شود و عادات مادام العمر …

با این ترفند خواص شیر را ۱۰ برابر کنید!

با این ترفند خواص شیر را ۱۰ برابر کنید!

با این ترفند خواص شیر را ۱۰ برابر کنید!

تمامی افراد به ویژه کودکان و نوجوانان باید روزانه شیر و فرآورده های لبنی را مصرف کنند زیرا در این دوره ها، حجم استخوان ها زیاد می شود و عادات مادام العمر شکل می گیرد.

طب امروزی تأکید به خوردن فراوان شیر می‌کند مخصوصاً در افراد پیر با پوکی استخوان و آرتروز.

از طرفی افراد مسن عمدتاً از سردی مفاصل و سایر اعضا رنج می‌برند که مصرف بالای شیر در این افراد می‌تواند زمینه تشدید بیماریهای استخوانی این افراد را در پی داشته باشد.

برای این افراد بهترین روش مصرف شیر در منابع طب سنتی این است که شیر را با دارچین میل کنند تا هم سردی شیر را بگیرد و هم به این دلیل که دارچین مبدرق (بدرقه‌کننده) شیر است شیر را تا مفاصل می‌برد.

این خاصیت ذاتی دارچین است که اگر همراه شیر خورده شود، خواص درمانی شیر را به مفاصل می‌رساند.

ترکیب شیر با دارچین، ۱۰برابر بیشتر از خود شیر خاصیت دارد.

کاهش کلسترول بد، پیشگیری از حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت استخوان از خواص این ترکیب فوق‌العاده و خوش‌طعم است.

طرز تهیه شیر دارچین:

برای تهیه این نوشیدنی نیاز به امکانات خاصی نیست فقط کافیه که یه فنجان شیر داشته باشین و اونو روی حرارت قرار دهید.

سپس یک چوب دارچین رو داخلش قرار دهید و به مدت ۱۰ دقیقه روی حرارت باقی بمونه البته قابل ذکره که می‌تونین از دارچین ساییده شده هم استفاده کنید.

اما این دارچین کاملا در شیر حل نمی شود و ممکنه باعث خراش گلوی شما شود. در آخر هم یه قاشق چایخوری عسل به این نوشیدنی اضافه کرده و اونو میل کنید.

شیر دارچین و تسکین بیخوابی

امروزه نه تنها افراد بزرگسال دچار بیخوابی‌های شبانه می‌شن بلکه بیخوابی امری شایع در بین کودکان نیز می‌باشد.

بهتره که برای درمان و پیشگیری از این معضل از درمان‌های طبیعی استفاده کرد و نوشیدنی شیردارچین یکی از بهترین این گزینه هاست.

خوردن یک لیوان شیردارچین گرم هرشب می‌تواند خوابی آرام رو برای شما تضمین کنه.

دفع سموم بدن با شیر دارچین

توانایی نوشیدنی شیردارچین در سم زدایی بدن شناخته شده است و شما با نوشیدن این نوشیدنی به طور منظم می‌تونین مطمئن بشین که تمام سموم از بدنتون دفع می‌شن؛ و این یه راه طبیعی و مطمئن برای سالم نگه داشتن بدن از بیماریهاست.

درمان سرفه و گلودرد (سرماخوردگی)

یک محقق طب سنتی، به عوارض آمپول پنی‌سیلین برای تجویز یک گلو درد ساده اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی بیماران به طور ‏سرخود و بدون در نظر گرفتن عوارض چرک خشک کن‌های قوی از پزشک خود می‌خواهند که برای درمان گلو دردشان آمپول پنی‌سیلین تجویز کند در حالی که همین گلو درد ساده با یک معجون شیر و دارچین قابل درمان است. ‏

اگه شما از گلو درد یا سرفه رنج می‌برین نوشیدنی شیردارچین درمانی بسیار مناسب برای شماست.

دارچین در درمان گلودرد بسیار مناسبه و شیر هم بهتون کمک می‌کنه تا خوابی خوب و بی‌دردسر داشته باشین بدون اینکه در اثر ناراحتی ناشی از گلو درد یا سرفه از خواب بیدار بشین.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 774 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php