کد خبر : 7174 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۹

باهوش‌ترین بچه‌های دنیا +عکس

هوش موهبتی است که به طور ذاتی در برخی انسان ها وجود دارد و تنها باید آن را کشف و از آن به دقت استفاده کرد. البته برخی نیز هستند که با درس خواندن به مدارج بالای علمی دست می یابند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، بچه‌های زیادی در دنیا هستند …

هوش موهبتی است که به طور ذاتی در برخی انسان ها وجود دارد و تنها باید آن را کشف و از آن به دقت استفاده کرد. البته برخی نیز هستند که با درس خواندن به مدارج بالای علمی دست می یابند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بچه‌های زیادی در دنیا هستند که به طور ذاتی هوش بالایی دارند. این بچه ها توانایی آن را دارند تا هر درسی را بخوانند و در سنین پایین وارد دبیرستان و یا دانشگاه شوند. در اینجا به باهوش‌ترین بچه‌های دنیا نگاهی داریم که شاید برخی از آن ها الان دیگر بچه نباشند اما دوران کودکی بسیار درخشانی دارند که نام آنها را در رکوردهای این بخش جای می دهد.

الیسا تن رابرتس
باهوش‌ترین بچه‌های دنیا +عکس

او در سال 2007 در لندن به دنیا آمد و هوش بسیار بالایی داشت به همین علت توانست در سال 2009 به جامعه جهانی باهوش ترین انسان ها یعنی «MENSA» بپیوندد. او علاقه خاصی به شمارش به زبان اسپانیایی داشت و همچنین خیلی زود نیز توانست درس های متفاوتی را یادبگیرد. او ای کیوی برابر با 156 دارد.

هیدی هانکینس
باهوش‌ترین بچه‌های دنیا +عکس

یک دختر 4 ساله انگلیسی دیگر به نام هیدی نیز از جمله افرادی است که توانست در سن 4 سالگی وارد «MENSA» شود. او در همان سن دو سالگی علاقه بسیاری به درس های مختلف دارد و هم اکنون در حال به پایان رساندن دوره راهنمایی است. آی کیوی این دختر برابر با 159 است.

موتزارت
باهوش‌ترین بچه‌های دنیا +عکس

یکی از بزرگترین نوابغ موسیقی در تمام تاریخ بدون شک موتزارت است. و به عنوان یکی از باهوش ترین کودکان دنیا در زمان خودش شناخته می شد. در سن 5 سالگی شروع به ساخت موسیقی های بسیار زیبا کرد و همچنین در 17 سالگی توانست به عنوان رهبر بزرگترین ارکستر زمان خودش انتخاب شود.  آی کیویی او 170 بوده است.

کیم یونگ یانگ
باهوش‌ترین بچه‌های دنیا +عکس

یکی از نوابغ دنیا که به عنوان یکی از باهوش‌ترین انسان های دنیا شناخته می شود. او در سال 1963 در کره به دنیا امد و البته در همان سنین کودکی توانست نامش را وارد کتب گینس کند. او در حالی که کمتر از 10 سال سن داشت می توانست پیچیده‌ترین مسائل ریاضی را حل کند. او همچنین توانست دکترای خودش را در رشته فیزیک در سن 15 سالگی دریافت کند. او تا به حال در شغل های مختلفی بوده است و از ناسا تا خانه سازی را تجربه کرده است. آی کیو او 210 ثبت شده است.

ترنسه تا او
باهوش‌ترین بچه‌های دنیا +عکس

او در سال 1975 در استرالیا به دنیا امد ولی اصلیتی چینی دارد و البته در بین باهوش ترین کودکان دنیا قرار دارد. او در حالی که 2 سال داشت زبان انگلیسی و مادری خودش را به طور کامل آموخت. در 5 سالگی مسائل سخت ریاضی را حل می کرد و همچنین در 12 سالگی توانست المپیاد ریاضی جهانی در میان برترین ها قرار بگیرد و از همین رو جوان ترین شرکت کننده این مسابقات نامیده شد. او همچنین در حالی که 24 سال سن داشت به عنوان یک پروفسور تمام از دنشگاه «UCLA» فارق التحصیل شد. آی کیو او 211 ثبت شده است.

ویلیام سندیس
باهوش‌ترین بچه‌های دنیا +عکس

یکی از باهوش‌ترین انسان‌های تمام تاریخ ویلیام سندیس است. البته او همچنین یکی از بالاترین آی کیوهای ثبت شده را دارد که عدد آن به طور باورنکردنی 275 است. او در سال 1898 به دنیا آمد و التبه در سن 46 سالگی به طور مشکوکی درگذشت. او در سن یازده سالگی توانست وارد هاروارد شود و از این دانشگاه با بهترین نمره فارق التحصیل شد. البته او در زندگی خود بیشتر به تفریح می پرداخت و همچنین بیشتر زندگی خودش را در خفا گذراند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 311 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php