کد خبر : 24293 تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۴:۳۹

بازیگر نقش خرم سلطان به علت بیماری روحی…

    مریم اوزرلی که در فیلم سده باشکوه که در ایران به حریم سلطان معروف است بازی می کند به علت بیماری های روحی و افسردگی این فیلم را ترک کرد. العربیه نوشت، این مطلب را دوست اوزرلی طی مصاحبه ای بیان کرده و در مورد شایعاتی که درباره …

 

بازیگر نقش خرم سلطان به علت بیماری روحی...

 

مریم اوزرلی که در فیلم سده باشکوه که در ایران به حریم سلطان معروف است بازی می کند به علت بیماری های روحی و افسردگی این فیلم را ترک کرد.

العربیه نوشت، این مطلب را دوست اوزرلی طی مصاحبه ای بیان کرده و در مورد شایعاتی که درباره وی در رسانه های ترکیه منتشر شده، گفته است: “آنچه که در مورد مریم نوشته و گفته می شود، به دور از انسانیت است. مریم دختری پول دوست نیست و واقعا بیمار میباشد. او سه ماه است که در سر سریال نیز ازهوش می رود و به همه هم گفته است که وضعیت روحی و روانی خوبی ندارد.”

به گفته وی به نقل از پزشکان معالج اوزرلی، وی در حالت روانی شخصی که یک سال در زندان بوده است و یا کسی که از جنگ برگشته است، می باشد.

به گفته وی ” مریم به دکترش گفته است که ۵ روز را سر سریال بوده، یک روز از تعطیلاتش را برای فیلمهای تبلیغاتی و مصاحبه ها و یک روز دیگرش را نیز برای حفظ کردن سناریو و نقشش در سریال صرف میکرد و در نهایت نیز خسته شد.”

تهیه کننده سریال حریم سلطان نیز گفته است که دو گزینه پیش رو داریم، یا مریم بازخواهد گشت، و یا سریال را یک هفته قبل از موعد تمام خواهم کرد.

سناریست ها، از هم اکنون تصمیم گرفته اند تا بازیگری دیگری برای دوران سالخوردگی خرم سلطان بیابند. گفته میشود، این نقش را، واحیده گوردوم بازی خواهد کرد.

پخش سریال حریم سلطان در ترکیه سال گذشته با واکنشهای شدیدی مواجه شده بود. رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه به شدت از این سریال انتقاد کرده و آن را تحریف تاریخ ترکیه و مغایر با ارزشهای این کشور خوانده بود.

علاوه بر نمایندگان اسلام‌گرای وابسته به “حزب عدالت و توسعه” بسیاری از نیروهای ملی‌گرا نیز با پخش این سریال مخالف بودند،و گفته بودند که این سریال تصویری مخدوش از سلطان عثمانی ارائه داده است.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : اخبار سینما ، مجله خبری بازدید 646 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php