کد خبر : 108499 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

این نوشیدنی چربی های شکم تان را آب می کند!

این نوشیدنی چربی های شکم تان را آب می کند! به گزارش میهن فال به نقل از فارس، تمام میوه‌ها و سبزیجات به دلیل مواد مغذی و دارا بودن فیبر و محتوای غنی با التهاب مزمن مبارزه می‌کنند؛ بنابراین تلاش کنید روزانه مقدار کافی از این مواد غذایی مصرف کنید. …

این نوشیدنی چربی های شکم تان را آب می کند!

این نوشیدنی چربی های شکم تان را آب می کند!

به گزارش میهن فال به نقل از فارس، تمام میوه‌ها و سبزیجات به دلیل مواد مغذی و دارا بودن فیبر و محتوای غنی با التهاب مزمن مبارزه می‌کنند؛ بنابراین تلاش کنید روزانه مقدار کافی از این مواد غذایی مصرف کنید.

اما برخی از انواع محصولات تازه حتی قوی‌تر و بهتر از دیگر مواد هستند مانند سیب، انواع توت‌ها، کلم بروکلی، قارچ، پاپایا، آناناس و اسفناج که ضدالتهابی هستند.

چای سبز

این نوشیدنی برای کمک به کوچک شدن دور کمر و نیز برای کاهش التهاب موثر است؛ فلاونوئیدها در این چای دارای خواص ضدالتهابی طبیعی است و ترکیب EGCG در چای سبز به کاهش چربی بدن کمک می‌کند.

بادام

برخی چربی‌ها برای سلامت قلب مفید هستند و سطح کلسترول HDL سالم را بالا می‌برند و التهاب‌ها را کاهش می‌دهند؛ مانند روغن زیتون، بادام و آواکادو.

ماهی

تحقیقات نشان داده است یک رژیم غذایی با درصد بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 و درصد کمی از اسیدهای چرب امگا6 است که با کاهش التهاب مرتبط است؛ منابع غذایی امگا3s شامل گردو، بذرکتان و ماهی (ماهی آزاد، سالمون) می‌شوند.

سیر

ادویه جات، ترشی جات و برخی از جمله سیر، زردچوبه، دارچین، زنجبیل، فلفل و فلفل قرمز دارای قابلیت کاهش التهاب هستند.

آب

آب کافی در بدن به گر گرفتگی، و تخلیه سموم التهاب‌زای بدن کمک می‌کند.

غلات سبوس‌دار

غلات سبوس‌دار غنی از فیبر هستند، به کنترل انسولین در بدن کمک می‌کنند؛ دارای ویتامین B بالایی هستند و موجب کاهش هورمون‌های التهابی در بدن می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 406 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php