کد خبر : 207834 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

اگر برانکو مرا بخواهد همین فردا با اولین پرواز خودم را به تهران می‌رسانم

میهن فال:پیام صادقیان پس از گذراندن یک سال پرفراز نشیب در تیم نفت و صبا، در مورد وضعیت آینده خود و شایعه پیوستن دوباره اش به پرسپولیس و برخیی مسایل دیگر صحبت هایی انجام داد. گفت‌و‌گوی پیام صادقیان را با هم می‌خوانیم: امسال چطور بود؟ امسال برای من سال عجیبی …

میهن فال:پیام صادقیان پس از گذراندن یک سال پرفراز نشیب در تیم نفت و صبا، در مورد وضعیت آینده خود و شایعه پیوستن دوباره اش به پرسپولیس و برخیی مسایل دیگر صحبت هایی انجام داد.

اگر برانکو مرا بخواهد همین فردا  با اولین پرواز خودم را به تهران می‌رسانم

گفت‌و‌گوی پیام صادقیان را با هم می‌خوانیم:

امسال چطور بود؟

امسال برای من سال عجیبی بود. من نیم‌فصل اول را در نفت خیلی خوب تمام کردم اما در نیم‌فصل با مشکل مالی شدید مواجه شدم و نفت هم نمیتوانست مشکلات من را حل کند آنها در وضعیت بدی قرار داشتند و من مجبور بودم از این تیم جدا شوم و به صبا بروم.

چرا صبا را انتخاب کردی؟

من از تیمهای سپاهان و استقلال خوزستان و تراکتورسازی پیشنهاد داشتم که پیشنهاد سپاهان از لحاظ مالی بهترین بود اما آنها نتوانستند در زمان مناسب رضایت باشگاه نفت را جلب کنند و بین پیشنهادهای دیگر، من به خاطر شخص علی دایی، صبا را انتخاب کردم.

پیام صادقیان چند سال پیش از دورتموند پیشنهاد داشت و هنوز در سایت ترانسفرمارکت در صفحه تو این خبر وجود دارد؛ دیگر خبری از این پیشنهادها نیست؟

متاسفانه ترانسفر شدن بسیار سخت شده و بیشتر پیشنهادها با رقم های پایین است. مخصوصا اگر بازیکن تیم ملی نباشی. من در حال حاضر فقط یک پیشنهاد رسمی با رقم خوب از آذربایجان دارم و دو پیشنهاد غیر رسمی از ترکیه و روسیه.

برای همین به ترکیه سفر کردی؟!

خیر؛ من برای استراحت و آرامش فکری به اینجا آمدم. مذاکرات را مدیربرنامه‌هایم انجام می‌دهد. من در کل تصمیم گرفتم در فوتبال فقط به فکر بازی و تمرین باشم و بیرون فوتبالم را به کل به مدیربرنامه ام بسپارم. اینطور از لحاظ فکری خیلی آرام تر هستم.

هواداران پرسپولیس هنوز امیدوارند صادقیان به پرسپولیس برگردد و مدام در صفحه های اجتماعی این را از تو می‌خواهند.

هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و من همیشه و هرجا آنها را می‌بینم گفتم و بازمی‌گویم: من با خواسته خودم جدا نشدم و با خواسته خودم هم نمی‌توانم برگردم. آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس است. باشگاه و مربی باید بخواهند که من برگردم. باور کنید اگر همین فردا مرا بخواهند با اولین پرواز خودم را به تهران می‌رسانم.

در ایران برای سال جدید چه پیشنهادهایی داری؟

چند پیشنهاد دارم که فعلا سفر هستم و می‌خواهم بهترین انتخاب را انجام دهم. من ۲۴ ساله هستم و امسال باید یکی از بهترینها باشم تا دوباره به تیم ملی برگردم، چه در ایران و چه خارج از ایران.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 478 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php