کد خبر : 162066 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

انواع بینی های گوشتی

بینی های گوشتی را میتوان به دو دسته تقسیم کرد: ۱- بینی گوشتی با منافذ بزرگ غدد چربی در برخی از مراجعه کنند گان که دارای بینی گوشتی هستند منافذ بزرگی دیده می شود که غدد چربی در زیر پوست آنها فعال است. استفاده از لیزر یا لایه برداری به …

انواع بینی های گوشتی

بینی های گوشتی را میتوان به دو دسته تقسیم کرد:

۱- بینی گوشتی با منافذ بزرگ غدد چربی
در برخی از مراجعه کنند گان که دارای بینی گوشتی هستند منافذ بزرگی دیده می شود که غدد چربی در زیر پوست آنها فعال است. استفاده از لیزر یا لایه برداری به همراه رژیم غذایی کم نمک به مراجعه کنندگانی که دارای بینی گوشتی هستند توصیه میشود.و اگر دکتر پوستشان دارویی برای کنترل چربی زیر پوست به آنها توصیه کرده باشد. پیشنهاد می شود عمل بینی را تا شش ماه پس از قطع دارو انجام دهند.

۲- بینی گوشتی با غدد چربی کم کار
در دسته دیگری از مراجعه کنندگان بینی گوشتی غدد چربی فعالیت کم تری دارند. اما پوست بینی ضخیم، قرمز و براق است.

خوشبختانه عمل جراحی بینی گوشتی در این گروه موفقیت آمیز است زیرا جراح در زیر پوست ضخیم آنها اسکلت محکم استخوانی ایجاد می کند و فرم دلخواه را در آن به وجود می آورد.

گاهی جراح فضای مرده را از بین میبرد و پوست بینی را به غضروف نزدیک می کند،  تا از جمع آوری تراوشات و بافت اضافی در نوک بینی جلوگیری کند.

نکته مثبت عمل بینی های گوشتی
پوشاندن ناهمواری های استخوانی به وسیله پوست ضخیم بینی گوشتی تنها نکته  مثبتی است که در مورد بینی گوشتی می توان به آن اشاره کرد.

در حالی که این ناهمواری های کوچک که در بافت استخوانی بینی استخوانی وجود دارد به دلیل اینکه معمولا پوست بینی استخوانی نازک است. ناهمواری های جزیی پوشیده نمی شود و به چشم می آید.

آیا بینی گوشتی بعد از عمل جراحی برمی‌گردد؟
برخلاف تصور عموم بینی گوشتی دوباره به حالت اول بر نمی گردد اما فرو کش کردن ورم بینی های گوشتی بعد از عمل بسیار طولانی تر از بینی های استخوانی است.

عمل جراحی زیبایی بینی گوشتی در آقایان که پوست ضخیم تری نسبت به خانم ها دارند موفقیت کمتری دارد و در مشاوره قبل از عمل به آنها توصیه می شود انتظار بازدهی بیش از ۳۰ درصد را از عمل جراحی بینی خود نداشته باشند.

در نهایت بیماران با بینی گوشتی باید انتظارات معقول تری از پزشک جراح بینی خود داشته باشند، شاید نتیجه عمل جراحی زیبایی بینی گوشتی هرگز مانند بینی استخوانی نباشد. یکی از دکتر های حاذق در زمینه جراحی بینی گوشتی جناب آقای دکتر طاهریان می باشند که ویژگی منحصر به فرد ایشان با توجه تجربه و کارها و رضایت بیماران در طبیعی و متناسب بودن بینی با توجه به صورت و سن بیمار می باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، پیشگیری و بیماری ها بازدید 363 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php