کد خبر : 9786 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۸

انتخاب بهاره کیان افشار به جای آنجلینا جولی

  سرانجام و پس از کش و قوس ها و حواشی فراوان، پروژه‌ی جنجالی “لاله”، بر اساس زندگی دختر اتومبیلران ایرانی، تا چند روز دیگر کلید می خورد. به گزارش کافه سینما در هیاهوی اخبار جشنواره فجر، سازندگان فیلم لاله مراحل پیش تولید فیلم را جدی تر کرده و تصمیم …

انتخاب بهاره کیان افشار به جای آنجلینا جولی

 

سرانجام و پس از کش و قوس ها و حواشی فراوان، پروژه‌ی جنجالی “لاله”، بر اساس زندگی دختر اتومبیلران ایرانی، تا چند روز دیگر کلید می خورد. به گزارش کافه سینما در هیاهوی اخبار جشنواره فجر، سازندگان فیلم لاله مراحل پیش تولید فیلم را جدی تر کرده و تصمیم گرفتند فیلم را در دهه فجر کلید بزنند. در این میان انتخاب بازیگر نقش لاله زمان زیادی از گروه گرفت. نقشی که آنجلینا جولی و جسیکا آلبا در ابتدا کاندیدای ایفای آن بودند سرانجام به یک بازیگر جوان ایرانی رسید. بر اساس اخبار رسیده ،سازندگان فیلم لاله بهاره کیان افشار را برای بازی در نقش لاله انتخاب کرده اند. بازیگری که این روزها سریال کلاه پهلوی با بازی او در حالی پخش است و دو فیلم گناهکاران و هیچ کجا هیچ کس به عنوان اولین فیلم های سینمایی اش در جشنواره سی و یکم فیلم فجر نمایش داده می شوند. اسدالله نیک نژاد از ابتدا تاکید داشت که بازیگران فیلمش باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و به نظر می رسد کیان افشار توانسته نظر این کارگردان را برای بازی در این نقش جلب کند. مذاکره با بازیگران دیگر برای حضور در این فیلم همچنان ادامه دارد و نیکی کریمی و همایون ارشادی از گزینه های جدی بازی در نقش های دیگر فیلم لاله هستند.
بدین ترتیب اگر مانند دفعات پیشین اتفاق غیر قابل پیش بینی ای نیفتد، فیلمبرداری پروژه‌ی لاله، تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد.

انتخاب بهاره کیان افشار به جای آنجلینا جولی

انتخاب بهاره کیان افشار به جای آنجلینا جولی

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما بازدید 422 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php