کد خبر : 167867 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

افشاگری امیرخانی در مورد آلبوم جدید مرتضی پاشایی

مدتها است که از فوت مرتضی پاشایی گذشته است اما حواشی او و کارهایش هنوز ادامه دارد. در این مطلب از سایت میهن فال افشاگری امیرخانی در مورد آلبوم جدید مرتضی پاشایی را برای شما در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید. به …

مدتها است که از فوت مرتضی پاشایی گذشته است اما حواشی او و کارهایش هنوز ادامه دارد. در این مطلب از سایت میهن فال افشاگری امیرخانی در مورد آلبوم جدید مرتضی پاشایی را برای شما در نظر گرفته ایم و از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید.

افشاگری امیرخانی در مورد آلبوم جدید مرتضی پاشایی

به گزارش میهن فال به نقل از ایسنا ، نشست خبری آلبوم «اسمش عشقه» مرتضی پاشایی که قرار بود برای رفع برخی ابهام‌ها درباره این آلبوم برگزار شود، در حالی که هیچ‌کدام از اعضای خانواده پاشایی در آن حضور نیافتند، حاشیه‌های بیشتری را ایجاد کرد.

امیرخانی – ترانه‌سرای آلبوم «اسمش عشقه» – در این نشست به حاشیه‌های به‌وجود آمده درباره تسویه‌حسابش با خانواده مرتضی پاشایی اشاره کرد و گفت: ما هنوز تسویه‌حساب مالی نکرده‌ایم. در صحبت‌هایی که با هم داشتیم، به یک روندی رسیدیم و در نهایت به من یک چک دادند که ۱۱ میلیون تومان از قیمت توافق‌شده کمتر است و گفتند فعلا نداریم بقیه‌اش را بدهیم. امیدوارم مشکلات آن‌ها حل شود.

او ادامه داد: تا قبل از این‌که رضایت‌نامه ترانه‌هایم را برای این آلبوم به خانواده پاشایی بدهم، خیلی حرف‌ها زدند و همه‌چیز هم مکتوب است. بعد از گرفتن رضایت‌نامه همه‌چیز تغییر کرد. به من تهمت زدند و گفتند زیاده‌خواهی‌های تو باعث بیماری مرتضی شده است. مسئله من فقط تسویه‌حساب برای این آلبوم نیست. من هفت – هشت سال با مرتضی کار کردم و حتی یک ریال هم از او پول نگرفتم.

وی گفت: قرار بود وقتی به یک ثبات مالی رسیدیم، صحبت درآمد مطرح شود. من آدمی نبودم که مرتضی ملودی‌اش را بفرستد و من برایش ترانه بگویم. ما با هم زندگی کردیم و شریک بودیم. توقع داشتم وقتی کار به جایی می‌رسد که پای خانواده‌اش وسط است کمی شبیه خود مرتضی رفتار می‌کردند، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، دنیای موسیقی ، مجله خبری بازدید 426 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php