کد خبر : 1193 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱

اعلام زمان ظهور امام زمان(عج) !!

اگرچه علما و اندیشمندان مدام درباره خطرات سوء استفاده از فرهنگ انتظار و تلاش برای به احراف بردن این فرهنگ ارزشمند هشدار داده و خواستار هوشیاری مردم و بویژه متدینین در این باره شده اند که اخیراً دربین مردم یکی از شهرستانهای مازندران زمان ظهور امام زمان(عج) اعلام شده است …

اعلام زمان ظهور امام زمان(عج) !!
اگرچه علما و اندیشمندان مدام درباره خطرات سوء استفاده از فرهنگ انتظار و تلاش برای به احراف بردن این فرهنگ ارزشمند هشدار داده و خواستار هوشیاری مردم و بویژه متدینین در این باره شده اند که اخیراً دربین مردم یکی از شهرستانهای مازندران زمان ظهور امام زمان(عج) اعلام شده است !
انحرافات پیش از زمان ظهور یکی از مهمترین نکاتی است که علما و صاحبنظران درباره ان بارها هشدار داده اند.

به گزارش البرز اخیراً در بین مردم یکی از شهرهای استان مازندران شایعه شده که زمان ظهور امام زمان(عج) نزدیک شده و به احتمال قوی ایشان بین سال‌های ۱۴۱۲ تا ۱۴۲۰ شمسی ظهور و در این زمان جهان را پر از عدل و داد خواهند نمود.

متاسفانه فرد دامن زننده به این شایعات بی اساس یکی از اساتید خانم مرکز تربیت مدرس قرآن کریم این شهرستان است که این موضوع را برای دانش‌پژوهان خود مطرح و آن را تایید کرده که این موضوع در گسترش این شایعه موثر بوده است.

این گزارش می افزاید همچنین در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تهران بروشوری تحت عنوان «مبشران ظهور» چاپ و بین عزاداران توزیع گردیده که حاوی سخنانی از مسئولان نظام و چهره های موجه نظام می‌باشد که در آن نشانه‌های ظهور را اعلام کرده‌‌اند.

شایان ذکر است آنچه حضرت امام، مراجع عظام و مسئولان نظام مطرح کرده و می کنند بحث آمادگی هر چه بیشتر منتظران حضرت بوده و هیچکدام تا بحال زمانی را برای ظهور مطرح نکرده و حتی با طرح این گونه مسائل مخالف هستند.

گفتنی است اگرچه در روایات نشانه های مختلفی از زمان ظهور بیان شده اما هرگز درباره زمان دقیق آن اظهار نظری نشده بلکه همگان از این کار منع شده اند.

علما و اندیشمندان مدام درباره خطرات سوء استفاده از فرهنگ انتظار و تلاش برای به احراف بردن این فرهنگ ارزشمند هشدار داده و خواستار هوشیاری مردم و بویژه متدینین در این باره شده اند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 218 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php