کد خبر : 168179 تاریخ انتشار : شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

اعتراض پرستو صالحی برای نرفتن به استادیوم در اینستاگرام

پرستو صالحی از بازیگران خوب تلویزیون و سینمای کشورمان است. این بازیگر توانمند به تازگی به دلیل اینکه نمی تواند به استادیوم برود در صفحه شخصی اش به این موضوع اعتراض کرده است که ما در این مطلب از سایت میهن فال اعتراض پرستو صالحی برای نرفتن به استادیوم در اینستاگرام …

پرستو صالحی از بازیگران خوب تلویزیون و سینمای کشورمان است. این بازیگر توانمند به تازگی به دلیل اینکه نمی تواند به استادیوم برود در صفحه شخصی اش به این موضوع اعتراض کرده است که ما در این مطلب از سایت میهن فال اعتراض پرستو صالحی برای نرفتن به استادیوم در اینستاگرام را برای شما در نظر گرفته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

اعتراض پرستو صالحی برای نرفتن به استادیوم در اینستاگرام

پرستو صالحی بازیگر زن ایرانی از این که نمی تواند در استادیوم آزادی حضور داشته باشد و ویتور بایا(Vítor Baía) دروازه بان محبوبش را از نزدیک ببیند به آقایان حسادت می کند.

این هنرپیشه که طرفدار دو آتیشه استقلال محسوب می شود در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار تصاویری از ویتور بایا دروازه بان محبوب تیم ملی پرتغال و تیم های باشگاهی پورتو(Porto) و بارسلونا(Barcelona) نوشت: «الان با تمام احساسم به آقایونی که میرن استادیوم حسودی می کنم. دروازه بان محبوب من اینجاست و من نمی تونم ببینمش آخه چرا؟؟؟»

اعتراض پرستو صالحی برای نرفتن به استادیوم در اینستاگرام

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، مجله خبری بازدید 502 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php