کد خبر : 81851 تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵

اضافه وزن در ایام نوروز

اضافه وزن در فصولی از سال برای انسان خطراتی را در پیش دارد، اما در عید نوروز با مصرف برخی خوراکی‌ها انسان دچار اضافه وزن بالا می‌شود که نمی‌توان آن را به راحتی کاهش داد. به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی اشکان فر متخصص تغذیه گفت: …

اضافه وزن در فصولی از سال برای انسان خطراتی را در پیش دارد، اما در عید نوروز با مصرف برخی خوراکی‌ها انسان دچار اضافه وزن بالا می‌شود که نمی‌توان آن را به راحتی کاهش داد.

اضافه وزن در ایام نوروز

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی اشکان فر متخصص تغذیه گفت: در عید نوروز بعضی از افراد با مصرف یکسری خوراکی‌ها وزنشان از حد تعادل نیز بالا‌تر می‌رود. در واقع اضافه وزن به راحتی برای افراد رخ می‌دهد، اما کم کردن وزن به سادگی امکانپذیر نخواهد بود.

وی افزود: طی روزهای تعطیل به طور منظم و بدون رعایت تنقلات، خوراکی و انواع آجیل‌ها مصرف گردد و برای سوزاندن کالری‌های اضافی ورزش کردن بهترین روش برای سوزاندن چربی هاست.

وی اذعان داشت: در هنگام تعطیلات فقط غذاهایی که دوست دارید مصرف کنید و برای جلوگیری از وسوسه‌های غذایی مراقب خوراکی‌هایی که با همکارانتان در اداره مصرف می‌کنید باشید و مراقب باشید که چه میزان کالری از آبمیوه‌ها، نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های حاوی قند وارد بدنتان شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، عید نوروز ، مناسبت ها بازدید 328 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php