کد خبر : 40100 تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

اصلاح باور نکردنی صورت با بیل و تبر! +عکس

آلکساندر کارپنکو، معلم انگلیسی ۳۵ ساله اهل نیژنی ناوگرود روسیه، با انواع و اقسام وسایل تیز، صورتش را اصلاح می کند که شامل، بیل، تیشه و قیچی می شوند اما هرگز از تیغ استفاده نمی کند. پس از شنیدن داستان هایی که پدربزرگش از جنگ جهانی دوم برای او گفت، …

آلکساندر کارپنکو، معلم انگلیسی ۳۵ ساله اهل نیژنی ناوگرود روسیه، با انواع و اقسام وسایل تیز، صورتش را اصلاح می کند که شامل، بیل، تیشه و قیچی می شوند اما هرگز از تیغ استفاده نمی کند.

پس از شنیدن داستان هایی که پدربزرگش از جنگ جهانی دوم برای او گفت، اینکه چطور مردم از هر وسیله ی تیزی برای اصلاح کردن در زمان جنگ استفاده می کردند، آلکساندر در ۱۶ سالگی برای اولین بار اصلاح کردن با تیشه را تجربه کرد.

اصلاح باور نکردنی صورت با بیل و تبر! +عکس

به گمان او تیغ ریش تراشی تجملاتی بود و تصمیم گرفت برای این عادت صبحگاهی از وسایل تیز دیگر استفاده کند.

در بیست سال گذشته، کارپنکو از تمام وسایل تیز نظیر بیل، اسکنه و چاقوهای تیز برای اصلاح موهای صورتش کمک گرفته و مدعی است تا به حال هرگز از تیغ استفاده نکرده است.

این معلم خرافاتی به یاد می آورد وقتی همسرش برای اولین بار او را در حال اصلاح با یک تیشه دید از فکر اینکه قصد خودکشی دارد زیر گریه زد اما در طی سال ها به این عادت عجیب او عادت کرد.

اصلاح باور نکردنی صورت با بیل و تبر! +عکس

دانش آموزانش هم در مورد تیغ های اصلاح عجیب او شنیده و از او خواسته اند به آنها نشان بدهد چطور با بیل اصلاح می کند اما او درخواستشان را رد کرده است. وی مدعی است اینکار خطرناک است و نیاز به سالها تمرین دارد، حتی خود او هم هر از چندگاهی صورتش را می برد.

کارپنکو به خبرنگاران گفته است عاشق بوی فلزات است در عین حال ترس حرکت چنین تیغه های نوک تیزی بروی گلویش و دانستن این نکته که یک حرکت اشتباه می تواند به قیمت مرگ او تمام شود، برای او هیجان انگیز است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، جالب و دیدنی بازدید 361 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نیلو در تاریخ 23 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

مرد باس فقط سه تیغ کنه!:-)

؟؟؟ در تاریخ 23 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

بیچاره ی زی ذی

یگانه در تاریخ 23 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

وا مگه میشه!!!!!!!! اصلا تبر و تیشه که خیلی صورت و تمیز نمیکنه!!!!!!!!! عجب آدمایی پیدا میشه!!!!!!!

نغمه دولت شاهي در تاریخ 23 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

اینا آخرشن چقد خنک.خخخخخخخخخخخخخخخ

ناشناس بعدی در تاریخ 23 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

احمقانست

تینا در تاریخ 23 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

خدا همرو شفا بده!!!
آمییییییییییییییییییییییییین!!!!!!!!!!

shadi در تاریخ 23 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

che adamaiy has tu donia khodaia ………………………shafa bede……….rasi ehsan jan age shab umadi ye sar boro tars haye jahan…….bache ha ehtemalan man shab nisam ziad shulughi nakonid ha delam pishe shoma mimune

css.php