کد خبر : 12258 تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۴

ارزش این موبایل ۶۵۰ میلیون تومان است +عکس

مطمئنا همه ما گران ترین موبایل های موجود در بازار ایران را  موبایل هایی میدانیم که قیمت آنها بیش از ۱ میلیون تومان است ، اما به تازگی موبایلی وارد شده است که دیگر موبایل های گرانقیمت  پیش این موبایل روسفید شده اند. یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره …

 ارزش این موبایل ۶۵۰ میلیون تومان است +عکس

مطمئنا همه ما گران ترین موبایل های موجود در بازار ایران را  موبایل هایی میدانیم که قیمت آنها بیش از ۱ میلیون تومان است ، اما به تازگی موبایلی وارد شده است که دیگر موبایل های گرانقیمت  پیش این موبایل روسفید شده اند.

یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این‌باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

 

این فروشنده با اشاره به فروش گوشی‌های گران قیمت، گفت: ماهانه حدود دو دستگاه از این برند لوکس مورد خرید مشتریان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این گوشی‌ها مورد علاقه پولدارهای تهرانی قرار دارد،‌ افزود: کاهش قدرت خرید مردم و همچنین نوسانات چشمگیر ارز تاثیر چندانی بر میزان تقاضای مشتریان این گوشی‌ها در کشور ندارد.

برخی از مدل‌های گوشی‌های لوکس که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی می‌شوند خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا ۱۰ مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می‌شوند.

ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می‌گیرد. این گوشی‌ها که امکاناتی خاص شامل سخت افزاری و نرم‌افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهتر تک بودن آن ها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند

تجمل گرایی و منحصر به فرد بودن از این دست، در میان ایرانی‌ها این روزها تنها به داشتن ماشین‌ها و کالاهای لوکس وارداتی خلاصه نمی‌شود، مدتی است که گوشی‌های چند ۱۰ میلیون تومانی نیز با استقبال خوبی در میان گروهی از مردم جامعه برخوردار شده‌است

1/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : خبری بازدید 570 بار
دیدگاهتان را بنویسید

sema در تاریخ 5 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

بسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییار جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالب بووووووووووووووووووووووووووووووود.

css.php