کد خبر : 22957 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۴:۴۱

ارزانی موبایل در راه است!!

گوشی‌های هوشمندی نظیر آیفون، بلک‌بری و سری محصولات Galaxy سامسونگ برای سال‌های گذشته به صورت موفق در بازار جهانی حضور یافته‌اند و در بازارهای توسعه یافته استقبال گسترده‌ای از آن‌ها شده است. پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری میلادی ۸۷۵ میلیون دستگاه از این محصولات وارد بازار جهانی شود. کاربران در …

ارزانی موبایل در راه است!!

گوشی‌های هوشمندی نظیر آیفون، بلک‌بری و سری محصولات Galaxy سامسونگ برای سال‌های گذشته به صورت موفق در بازار جهانی حضور یافته‌اند و در بازارهای توسعه یافته استقبال گسترده‌ای از آن‌ها شده است. پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری میلادی ۸۷۵ میلیون دستگاه از این محصولات وارد بازار جهانی شود.

کاربران در کشورهای توسعه یافته به طور میانگین ۵۰۰ دلار برای خرید هر دستگاه الکترونیکی همراه مجهز به نمایشگر لمسی پرداخت می‌کنند. اما همزمان با افزایش صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی قیمت‌ها در حال کاهش هستند و همین مسئله به عنوان محرکی شرکت‌های کوچکتر را وادار کرده تا وارد میدان رقابت شوند.

این مسئله به آن معنا خواهد بود که کاربران در کشورهای در حال توسعه می‌توانند به انواع گوشی‌های هوشمند با قیمت‌های ارزان دسترسی داشته باشند.

“ویلسون مائو”(Wilson Mao) یکی از تحلیلگران شرکت تحقیقاتی TrendForce در تایپه توضیح داد که میانگین قیمت گوشی‌های هوشمند در نهایت به کمتر از ۱۰۰ دلار می‌رسد. او گفت که این قبیل گوشی‌ها در کشور چین ساخته خواهند شد.

وی اظهار داشت که ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را در آینده می‌توان با قیمتی بین ۶۵ تا ۷۰ دلار خریداری کرد. در این میان شرکت‌هایی مانند لنوو، هوواوی و ZTE به همراه دیگر شرکت‌های چینی تولیدکننده تلفن همراه این گوشی‌های ارزان را به دست کاربران جهانی خواهند رساند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ، موبایل بازدید 427 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php