کد خبر : 172241 تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

ارتش ایران با داعش وارد جنگ شد

ویترز گزارش داد: صدها نفر از ارتش ایران در ده روز اخیر وارد سوریه شده اند و به زودی به نیروهای ارتش سوریه ملحق می شوند و از طرفی نیروهای حزب الله لبنان در سوریه هستند و تمامی این ها بوسیله حملات هوایی روسیه حمایت می شوند. به گزارش میهن …

ویترز گزارش داد:
صدها نفر از ارتش ایران در ده روز اخیر وارد سوریه شده اند و به زودی به نیروهای ارتش سوریه ملحق می شوند و از طرفی نیروهای حزب الله لبنان در سوریه هستند و تمامی این ها بوسیله حملات هوایی روسیه حمایت می شوند.

ارتش ایران با داعش وارد جنگ شد

به گزارش میهن فال و به نقل از جام خبرگزاری رویترز در مطلبی با عنوان “اسد، ایران و روسیه برای حمله نظامی آماده هستند” در تیتر یک خود نوشت: صدها نفر از ارتش ایران در ده روز اخیر وارد سوریه شده اند و به زودی به نیروهای ارتش سوریه ملحق می شوند و از طرفی نیروهای حزب الله لبنان در سوریه هستند و تمامی این ها بوسیله حملات هوایی روسیه حمایت می شوند.

رویترز به نقل از دو منبع لبنانی نوشت: حملات هوایی روسیه با حملات زمینه که در سوریه انجام می شود هماهنگ شده است و تمامی این ها برای باز پس گرفتن مناطق از تسخیر داعش می باشد.

این خبرگزاری افزود: اکنون عده زیادی از نیروهای ارتش ایران نیز به سوریه رسیده اند و به نظر می رسد که قرار است افسران و سربازان ایرانی نیز در این جنگ زمینی شرکت کنند. تاکنون دخالت ایران در اوضاع سوریه تنها در زمینه آموزش نظامی و مشاوره بود اما اکنون ایران بااعزام نیروهای نظامی شیعه که شامل نیروهای افغان و عراقی نیز می شود در کنار نیروهای ارتش سوریه با داعش خواهد جنگید.

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست نیز باانتقاد از سیاست های اوباما نوشت: در حالیکه اوباما و دولتش ادعای سیاست جداگانه ای را در قبال سوریه دارند، این روسیه و ایران هستند که ابتکار در سوریه را ربوده اند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، اسلاید بازدید 549 بار
دیدگاهتان را بنویسید

سحر در تاریخ 11 مهر 1394 گفته : پاسخ دهید

خدا قوت برادران ارتشی. دست علی یاورتان و اشک این خواهر بدرقه راحتا . تنها افتخار زندگی ام داشتن پدر ارتشی است که تمام عمر از کشور دفاع کرد هر چندهیچ وقت خونه نبود

css.php