کد خبر : 265518 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

ادمین پیج اینستاگرام یکی از مشاغل پرطرفدار اینترنتی و فضای مجازی

ادمین پیج اینستاگرام یکی از مشاغل پرطرفدار اینترنتی و فضای مجازی است. امروزه این حرفه به دلیل برخورداری از حقوق و درآمد بالا طرفداران زیادی را در جمعیت جوانان به خود جلب نموده و در معنای اصلی واژه، ادمین پیج اینستاگرام به کسی گفته می شود که مدیریت و امورات …

ادمین پیج اینستاگرام یکی از مشاغل پرطرفدار اینترنتی و فضای مجازی است. امروزه این حرفه به دلیل برخورداری از حقوق و درآمد بالا طرفداران زیادی را در جمعیت جوانان به خود جلب نموده و در معنای اصلی واژه، ادمین پیج اینستاگرام به کسی گفته می شود که مدیریت و امورات مربوط به یک پیج را در فضای اینستاگرام به عهده گرفته و در قبال انجام مسئولیت های خویش از کارفرما( صاحب اصلی پیج) حقوق دریافت نماید. در این مقاله به بررسی و وظایف اصلی ادمین پیج اینستاگرام پرداخته و در خصوص فعالیت شرکت یونیک مارکتینگ به عنوان مدیر پیج اینستاگرام صحبت خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

اینستاگرام و محبوبیت آن

ورود اینترنت به زندگی بشر در جوامع مختلف، انقلابی عظیم و تحولی توصیف ناپذیر به شمار می آید. با گسترش نقش اینترنت در تمامی جوانب زندگی پیشرفته بشر، طراحی و تولید انواع پیام رسان ها و نرم افزارهای مختلف نیز به اوج شکوفایی خود رسید. در این بین اختراع گوشی های همراه هوشمند و مجهز به سیستم اندروید نیز، تاثیر فوق العاده ای در حمایت و استفاده از اینترنت داشته و توانستند به سرعت سبک زندگی افراد را تغییر داده و به یک هدف جهت درآمد زای و پیشرفت در بازارهای کسب و کار تبدیل شوند. اینستاگرام Instagram یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین نرم افزار شبکه های مجازی قابل نصب در سیستم اندروید گوشی های همراه است. این نرم افزار فضایی جهت به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم های کوتاه بوده و مخاطبین بسیار زیادی را در خود جای داده است.

از جمله جاذبه های اصلی اینستاگرام، امکان به نمایش گذاشتن عکس هاس شخصی، خانواندگیو یا موضوعاتی در ارتباط با شغل، حرفه و یا هنر افراد است که در بیشتر موارد جنبه بازاریابی داشته و با هدف کسب درآمد راه اندازی شده است. شبکه اجتماعی اینستاگرام، گذشته از تمامی معایب و سود استفاده های موجود، یک فضای بسیار مهم جهت استفاده از نظرات، کاریابی  و آشنایی با افراد فعال مرتبط به حوزه تخصصی کاربران است. در این نرم افزار می توان علاوه بر ارسال عکس، مطالب و موضوعات مورد نظر خود، از سایر اطلاعات افراد نیز با خبر شده و پیج های مورد علاقه را دنبال نمود.

مزایای استفاده از نرم افزار اینستاگرام

این نرم افزار با امکان ایجاد یک فضای بزرگ جهت به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم های کوتاه، هدفی بزرگ از برقراری روابط گسترده اجتماعی در جمعیت افراد جهان را دنبال می نماید. از مزایای استفاده از این پیام رسان می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • در فضای این نرم افزار می توان پیج های دلخواه و مورد علاقه دیگران را دنبال نمود
  • افراد دیگر می تواند پیج، عکس و فیلم های شما را  در حیطه های مختلف مشاهده نموده و شما را دنبال نمایند.
  • افراد مشاهده کننده عکس و مطالب شما می توانند برای شما مرتبط با آن عکس و یا مطلب پیام گذاشته و نظر خود را اعلام نمایند.
  • در این نرم افزار پرطرفدار، امکان ارسال پیام خصوصی برای صاحب پیج نیز وجود دارد

به منظور استفاده از این نرم افزار، پس از نصب آن بر گوشی همراه خود، یک حساب کاربری یا اصطلاحا اکانت ایجاد نموده و فعالیت خود را در صفحه و یا پیج شخصی خود آغاز نمایید.

ادمین پیج اینستاگرام چه کسی است؟

همانطور که پیشتر نیز گفته شده امروزه ادمین پیج اینستاگرام یکی از مشاغل پرطرفدار در جمعیت جوانان بوده که به مدیریت و کنترل مطالب، عکس و فیلم های پیج پرداخته و از این راه کسب درآمد می نمایند. معمولا افراد سرشناس مانند هنرپیشه ها، ورزشکاران، برخی از کسب و کارهای پرمشغله و صاحبان پیج های پرطرفدار از ادمین و یا مدیر جهت مدیریت پیج خود استفاده نموده و به شکل توافقی دستمزد شخص را پرداخت خواهد نمود.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام چیست؟

ادمین پیج اینستاگرام و یا مدیر پیج، کسی است که پیج و یا صفحه شخصی را در اینستاگرام مدیریت نموده و با توجه به نوع فعالیت پیج، وظایف مختلفی را به عهده خواهد داشت . از جمله وظایف اصلی ادمین پیج اینستاگرام، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • جستجو کردن در اینترنت و آپلود عکس های مرتبط با فعالیت پیج
  • تولید محتواهای متناسب با عکس و فیلم ها
  • پاسخگویی به دایرکت های ارسال شده توسط افراد دنبال کننده و سایر افراد
  • پاسخگویی به کامنت ها و سوالات مطرح شده در آنها
  • بررسی دقیق تمامی کامنت ها و حذف کامنت های بی محتوا
  • افزایش دادن بازدیدکنندگان پیج با استفاده از روش های موثر و مناسب
  • قرار دادن استوری و پاسخگویی به کامنت های استوری
  • تبلیغ پیج مورد نظر با استفاده از روش های تبلیغاتی در فضای مجازی
  • ایجاد امنیت در پیج و پیشگیری از هک شدن آن

میزان حقوق دریافتی مدیر پیج اینستاگرام

میزان حقوق و درآمد نسبی ادمین پیج اینستاگرام بسیار متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. میزان تسلط شخص به نرم افزار اینستاگرام و آشنایی با سایر نرم افزارها، روش های تبلیغاتی مختلف، پاسخگویی سریع به کامنت ها، دایرکت و تولید محتواهای جذاب، جدید و موثر از عوامل تاثیر گذار در میزان حقوق دریافتی ادمین پیج اینستاگرام می باشند.

شرکت یونیک مارکتینگ

شرکت یونیک مارکتینگ یکی از شرکت های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که فعالیت رسمی خود را از سال 1398 آغاز نموده و در نظر دارد با افرادی متخصص و توانمند در زمینه های مختلف مرتبط با بازاریابی آنلاین به سبک وکار و اهداف شما رونق بخشیده و رویاهایتان را محقق سازد. این شرکت دارای خدماتی از جمله تولید محتوا، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، بازاریابی شبکه اجتماعی، موشن گرافیک و مدیریت صفحه و یا پیج اینستاگرام است. افراد متقاضی می توانند مدیریت صحیح پیج خود را به افراد متخصص شرکت ها سپرده و به تمامی اهداف دراز مدت خود مانند افزایش تعداد بازدیدکنندگان، افزایش تعداد فالوورها، افزایش تعداد لایک ها و تولید مطالب و محتویات مناسب با فعالیت پیج در کوتاه ترین زمان نائل آیند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 381 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php