کد خبر : 203659 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

آیا استفاده از ((گن))موجب لاغری می شود؟

به گزارش میهن فال :دکتر محمدرضا عبدالحسینی با بیان اینکه استفاده از گن‌های لاغری به مدت طولانی موجب کاهش وزن نمی‌شود، عنوان کرد: استفاده از گن‌های لاغری تاثیری در کاهش سایز و لاغری ندارد و گن تنها به عنوان مکمل در روش‌های لاغری محسوب می‌شود. فلوشیپ جراح درون بین و …

آیا استفاده از ((گن))موجب لاغری می شود؟

به گزارش میهن فال :دکتر محمدرضا عبدالحسینی با بیان اینکه استفاده از گن‌های لاغری به مدت طولانی موجب کاهش وزن نمی‌شود، عنوان کرد: استفاده از گن‌های لاغری تاثیری در کاهش سایز و لاغری ندارد و گن تنها به عنوان مکمل در روش‌های لاغری محسوب می‌شود.

فلوشیپ جراح درون بین و چاقی، افزود: استفاده از گن‌ زمانی موثر خواهد بود که با ورزش و رژیم غذایی همراه باشد در غیر این‌صورت هیچ گونه نتیجه مطلوبی به همراه نخواهد داشت.

وی در ادامه یادآور شد: به افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها بین ۲۵ تا ۳۵ باشد توصیه می‌شود ورزش کنند و از رژیم غذایی که پزشک به آن‌ها توصیه کرده پیروی کنند. اما افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها بیش از ۳۵ باشد باید مورد جراحی قرار بگیرند.

عبدالحسینی تصریح کرد: عدد شاخص توده بدن از تقسیم وزن بر مجذور قد فرد محاسبه می‌شود. اگر نمایه توده بدنی که اصطلاحا به آن BMI گفته می‌شود بین ۲۰ تا ۲۵ باشد، فرد دارای وزن طبیعی است. اما اگر این میزان بین اعداد ۲۵ تا ۳۰ باشد فرد دچار اضافه وزن است و اگر بیش از ۴۰ باشد فرد در مرز چاقی قرار دارد و اگر بیش از این مقدار باشد فرد دچار چاقی مفرط شده است.

به گزارش آنا، فلوشیپ جراح درون بین و چاقی، در پایان خاطرنشان کرد: تبلیغاتی که برای گن‌های لاغری در ماهواره انجام می‌شود هیچ گونه تائیده علمی ندارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تناسب اندام بازدید 434 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php