کد خبر : 201618 تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

آموزش مرحله ای مانیکور کهکشانی

اگر دوست دارید مدلی جدید برای آرایش ناخن هایتان اجرا کنید این مطلب از سایت میهن فال را از دست ندهید چرا که آموزش مرحله ای مانیکور کهکشانی را برای شما در نظر گرفته ایم. اگرعاشق‌ فضا و ستاره‌ها درشب‌های پرستاره هستید، باید این مانیکور کهکشانی را دوست داشته باشید. …

اگر دوست دارید مدلی جدید برای آرایش ناخن هایتان اجرا کنید این مطلب از سایت میهن فال را از دست ندهید چرا که آموزش مرحله ای مانیکور کهکشانی را برای شما در نظر گرفته ایم.

اگرعاشق‌ فضا و ستاره‌ها درشب‌های پرستاره هستید، باید این مانیکور کهکشانی را دوست داشته باشید. برای اینکه ناخن‌های‌تان را به این شکل دربیاورید، راهنمای مرحله به مرحله را درادامه دنبال کنید و روی ناخن‌های‌تان کهکشانی کوچک داشته باشید.

آموزش مرحله ای مانیکور کهکشانی

وسایل لازم:

آموزش مرحله ای مانیکور کهکشانی

۴ لاک ( قهوه‌ای تیره برای پایه وسفید، قهوه‌ای روشن، نارنجی ومسی اکلیلی برای کهکشان)
۱ پد سایه
۱ خلال دندان
۱ کاغذ شیرینی‌پزی

آموزش مرحله ای مانیکور کهکشانی

قدم اول: رنگ پایه را بزنید
با استفاده ازلاک قهوه‌ای تیره، هرناخن را لاک بزنید وبگذارید خشک شود.

آموزش مرحله ای مانیکور کهکشانی

قدم دوم: کهکشان‌تان را مشخص کنید
کمی لاک سفید را به کاغذ شیرینی پزی بزنید و به آرامی آن را با پد سایه لمس کنید تا مقداری ازآن به اسفنجش جذب شود. سپس اسفنج را دو، سه باربه هرناخن فشاردهید تا سایه کهکشان ایجاد شود.
مهم نیست که به چه شکلی دربیاید، فقط کل ناخن را سفید نکنید.

آموزش مرحله ای مانیکور کهکشانی

قدم سوم: با رنگ‌های دیگرتکرارکنید
به محض اینکه لایه سفید خشک شد،لایه دوم را با همان روش بزنید اما رنگی متفاوت انتخاب کنید. ترفندش این است که هرلایه را نازک و ضعیف بزنید. دراینجا ازقهوه‌ای روشن برای لایه دوم استفاده شده است و سپس نارنجی کمرنگ و مسی اکلیلی.

قدم چهارم: ستاره اضافه کنید
وقتی که ازدیدن لایه‌های کهکشان‌تان خوشحال شدید، می‌توانید به استفاده ازلاک سفید، به کهکشان‌تان ستاره اضافه کنید. کمی لاک سفید را روی کاغذ شیرینی‌پزی بریزید و یک خلال دندان را داخلش فروکنید وسپس نوک خلال را به ناخن‌ها بزنید تا نقطه‌های ریزسفیدی درسراسرکهکشان‌تان ایجاد شود.موفق باشید !

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش بازدید 624 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php