کد خبر : 167356 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا

در این مطلب از سایت میهن فال آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا را برای شما د رنظر رگفته ایم که امیدواریم این آموزش مورد استفاده شما قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید. سایت علی بابا چگونه سایتی میباشد ؟ وبسایت علی بابا مکانی مناسب برای خرید در …

در این مطلب از سایت میهن فال آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا را برای شما د رنظر رگفته ایم که امیدواریم این آموزش مورد استفاده شما قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا

سایت علی بابا چگونه سایتی میباشد ؟

وبسایت علی بابا مکانی مناسب برای خرید در حجم های بالا میباشد که سعی کرده است مکانی امن را برای ایجاد ارتباط بین کلی فروشان ، تامین کنندگان ، تولید کنندگان و صاحبان صنایع با خریداران در سرتاسر جهان را ایجاد کرده باشد.

آیا هر کالایی که در این وبسایت به فروش برسد معتبر میباشد ؟

خیر – سایت علی بابا همانند بسیاری از سایت های فروش اینترنتی تنها یک رابط بین فروشنده و خریدار میباشد و ضمانتی بر کیفیت و عوامل دیگر ندارد ولی با توجه به قوانینی که برای خریداران و فروشندگان دارد راهکارهای را قرار داده است تا خریدها با امنیت بالاتری نسبت به سایر سایت ها انجام گیرد.

منظور از واردات حجیم چه مقدار میباشد ؟

در حمل هوایی مقادیر بالای ۱۰۰ کیلو گرم و در شیوه حمل دریایی حجم بیشتر از ۱ کانتیتر مقیاس اولیه برای واردات در سطح انبوه میباشد.

مراحل قیمت گیری در وبسایت علی بابا چگونه است ؟

۱ – ابتدا شما میبایست کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید با جستجو در این وبسایت ( برای اشنایی با این پروسه میتوانید انتهای همین صفحه را مطالعه فرمایید ).

۲ – لینک محصولات مورد نیاز خود را برای ققنوس از طریق ناحیه کاربری ارسال نمایید .

۳ – ققنوس به نیابت از شما با فروشندگان و تولید کننده کالاهای شما وارد مذاکره خواهد شد و قیمت خدمات و محصول فروشنده به خریدار اطلاع داده خواهد شد.

۴ – پس از تایید اطلاعات از سمت خریدار در ایران هزینه های حمل و سایر موارد براورد میشود.

۵ – پس از تایید نهایی خریدار و وارد کننده در ایران اقدامات لازم توسط دفاتر ققنوس در چین و ایران و امارات انجام خواهد شد.

آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا

پروسه استعلام قیمت در سایت علی بابا چه مدت طول خواهد کشید ؟

با توجه به انکه اعلام قیمت در سایت علی بابا توسط فروشنده پس از ارسال درخواست به فروشنده که شامل ( تعداد مورد نیاز از کالا + شرایط خرید + مقصد کالا ) میباشد انجام میگیرد و معمولا به صورت مکاتبه انجام میگیرد معمولا مشمول زمانی بین ۲ تا ۵ روز کاری میشود.

در این مدت ققنوس به نیابت از وارد کننده در ایران مکاتبات لازم را با فروشنده و تولید کننده در چین و یا هر جای کشورهای اسیایی انجام خواهد داد.

چگونه فروشنده های مناسب و معتبر را در علی بابا جستجو کنم ؟

با داشتن دانش کافی و ارتباط با فروشنده های معتبر مطمئنا میتوانید تجارتی مطمئن داشته باشید . در این راه میتوانید از بستر فیزیکی و علمی گروه تجاری ققنوس استفاده نمایید .

ولی در اولین قدم میبایست در این وبسایت فروشنده های معتبری را که محصولات شما را ارائه میکنند پیدا نمایید و لینک های انرا برای ققنوس ارسال نمایید .

نکاتی برای داشتن انتخابی مناسب :

۱- جستجو عبارت و کالای مورد نظرتان

با ورود به وبسایت علی بابا ابتدا نام محصول و یا کالای مورد نظر خودتان را جستجو نمایید تا یک سری از فروشندگانی که محصول شما را به فروش میرسانند برای شما نمایش داده شود.

آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا

۲- توضیحات کلی در مورد اطلاعات به نمایش در آمده در نتایج جستجوها

آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا

* توضیحات بخش شماره ۱ تصویر : رنج قیمت فروش کالا میباشد که با توجه به تعداد مورد نیاز خریدار قطعی میشود . قیمت قطعی پس از تماس با فروشنده و درخواست قیمت رسمی اعلام میشود .

به طور مثال در تصویر فوق بازه قیمت بین ۰/۵ دلار الی ۱/۵ دلار میباشد . به طور مثال اگر ۲۰۰ عدد نیاز داشته باشید مطمئنا برای این میزان کم ممکن اس فروشنده قیمت اعلام شده پس از استعلام را حدود ۱/۵ دلار اعلام نماید ولی برای حجم بالای مثلا ۳۰۰۰۰ عدد طبیعتا فروشنده هم قیمت نزدیک به ۰/۵ دلار را اعلام مینماید.

توضیحات بخش شماره ۲ تصویر : با توجه به انکه وبسایت علی بابا وبسایتی میباشد برای معاملات حجیم هر فروشنده و تولید کننده مینیمم سفارشی را برای فروش در نظر گرفته است . برای فروشنده مشخص شده در تصویر مینیمم سفارشی که فروشنده قبول میکند ۲۰۰ عدد میباشد

توضیحات بخش شماره ۳ تصویر : نام و میزان اعتبار و فعالیت فروشنده در وبسایت علی بابا نمایش داده شده است – یکی از گزینه های اصلی برای داشتن خرید مطمن از چین و وبسایت علی بابا بالا بودن سابقه فروشنده در این وبسایت و داشتن سابقه بالا و مثبت میباشد . این موارد توسط کارشناسان ققنوس در زمان انجام مکاتبات با فروشنده تا حدودی انجام میگیرد و راهنمایی های لازم به وارد کننده در ایران ارائه میشود

توضیحات بخش شماره ۴ تصویر : میزان درصد پاسخگویی فروشنده به مشتریان میباشد که طبیعتا درصد بالاتر نشان دهنده پاسخگو تر بودن میباشد

توضیحات بخش شماره ۵ تصویر : توضیحات کوتاهی در مورد کالا ارانه میگردد در این بخش که شامل مبدا کالا ، برند کالا ، مدل ، جنس و … میباشد.

این سایت هم مثل اکثر سایتهای اینترنتی، دارای دو نوع سرویس پولی و رایگان میباشد که سرویس پولی آن که مبلغی در حدود ۳۵۰ دلار بابت عضویت یکساله دریافت میکند خدمات بسیار عالی را در اختیار قرار میدهد از جمله این خدمات ایجاد یک صفحه رایگان در روی سایت علی بابا است که در تمامی موتورهای جستجو هم معرفی میشود و میتواند همانند یک کاتالوگ تا ۳۰ محصول و تصویر آنها را در بر بگیرد.

همچنین آگهی Trade Lead خریداران را بصورت نامحدود در اختیار قرار میدهد. این سرویس برای فروشندگان کارآیی بسیار بالایی برخودار است و محصولات تولیدی و عرصه شده توسط شرکت را در صدر نتایج جستجوها قرار میدهد.

اما سرویس رایگان این سایت بهترین سرویس را به خریداران ارائه میدهد. کاربران رایگان این سایت میتوانند نام و مشخصات شرکت خود را و حتی محصولات تولیدی خود را در این سایت معرفی کنند و تا تعدادی محدود از محصولات خود را همراه با عکس آنها در این سایت منتشر نمایند. آگهی فروش بدهند و یا آگهی خرید ارسال کنند.

آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا

اما همانطور که گفتم بهترین سرویس برای کاربران رایگان این سایت برای خرید است. وقتی یک آگهی برای خرید وارد این سایت میکنید آگهی شما در صفحات این سایت درج میشود و حتی در موتورهای جستجو نیز قابل جستجو است.

این آگهی برای سایر اعضا که در زمینه کاری و صنعت مورد نظر شما فعالیت میکنند فرستاده میشود و چندی نمیگذرد که میل باکس شما پر از پیامهایی میشود که فروشندگان برای شما فرستاده اند.

خاصیت این پیامها این است که فرستندگان آن به آدرس پست الکترونیکی شما دسترسی ندارند و از طریق سایت علی بابا باید با شما تماس بگیرند بنابر این میل باکس شما از پیامهای ناخواسته و اسپام دور خواهد ماند.

اما اگر شما بخواهید با آن فروشنده خاص تماس بگیرید این کار به راحتی امکان پذیر است زیرا اطلاعات کامل او از قبیل آدرس، شماره تلفن و فاکس و آدرس پست الکترونیکی او هم همراه پیغام برای شما ارسال میشود.

پس فقط با Reply کردن پیغام او میتوانید با او تماس بگیرید و با اینکار به او اجازه بدهید که آدرس پست الکترونیکی شما را داشته باشد و یا اطلاعات کامل تری از کالای مورد نظر خود را برای او ارسال کنید.

حالا دیگر لازم نیست شما به دنبال فروشنده بگردید بلکه حالا فروشنده ها به دنبال شما میگردند و میتوانند نیاز های شما را بدانند و به شما پیشنهاد بدهند. قدم بعدی این است که شما از میان این پیشنهاد ها بهترین را انتخاب کنید و باب مزاکره و تجارت را با شرکت مورد نظر خود باز کنید.

خرید از این سایت مستلزم داشتن ویزا کارت و یا مستر کارت می باشد.که با توجه به تحریمات علیه ایران کاربران ایرانی ویزا یا مستر کارت ندارند و در عمل نمیتوانند از خدمات خرید از این سایت استفاده کنند.برای همین ما با رایزنی هایی که با شرکت علی بابا alibaba داشتیم موفق به کسب نمایندگی از این شرکت شدیم.

مراحل خرید به این صورت هست که شما محصول مورد نظر رو پیدا میکنید لینک صفحه ای رو که محصول در اون قرار دارد رو برای ما ارسال میکنید شرکت ما بعد از بررسی هزینه رو به شما اعلام کرده و در صورت رضایت کالا برای شما خریداری میشه.

کلیه کالا ها با حساب کاربری شرکت ما ولی با ادرس و مشخصات شما خریداری میشوند و امکان خرید کالا با حساب کاربری شما تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی باشد.

هرگونه مشکل در ارسال کالا های فیزیکی یا مشکلات مالی از قبیل کلاهبرداری کردن فروشنده بر عهده خود شما خواهد بود و شرکت ما هیچگونه مسئولیتی ندارد.ولی تا آخرین لحظه جهت حفظ منافع شما خریدار محترم تلاش خواهیم کرد.

 

نکات کلی در مورد خرید از سایت علی بابا :

حتی الامکان کالاهایی را انتخاب کنید که ارسال به ایران را پشتیبانی میکنند.

کالاهایی را انتخاب کنید که ارسال رایگان دارند.

حتما کالای مورد نظرتان را از فروشنده ای انتخاب کنید که رضایت بالا دارد و معتبر است.

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : آموزش ، متفرقه بازدید 2,090 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مهران در تاریخ 11 مهر 1398 گفته : پاسخ دهید

قرار باشه کلاهبرداری کنند بعد شما بگید بمن چه ،شما قاقید یا نقش چغندر بازی میکنید ،قرار باشه کاری که شما بکنید و ی درصد استفادم بگیرید ولی زیربار هیچ مسولیتی نرید که نشد …
کار شمارم ما میتونیم انجام بدیم اینطوری مسولیتش پای خودمونه شما نمایندگی دارید باید مطمین بشید به فروشنده
تو ایران همه میخوان پول در بیارن بدون هیچ مسولیتی

محمدحسین جلیلی در تاریخ 14 تیر 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام آیا بخواهیم مثلا یک کاپشن بخریم مدل و عکس و سایز را همراه با عکس بدهیم میتوانیم بخریم یا نه …آیا را بطی دارد .اینجا در تهران رابطی هست که از آن طریق بگیریم یاخریدها باید عمده باشد لطفا راهنمایی فرمایید

عبدالله در تاریخ 20 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

خیلی باحالین بابا شرکتتتتتتتتتتتت

امین در تاریخ 29 مهر 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام
خدایی این نمایندگی رو از کجا گرفتین شما ؟
مگه علی بابا نمایندگی میده ؟
خیلی باحالین مردم از خنده

css.php