کد خبر : 1520 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۲

آقاخانی طنز «بخت برگشته» را اول شهریور کلید می‌زند

خبرگزاری فارس: سعید آقاخانی مجموعه «بخت برگشته» (با نام قبلی «قاپ‌زنی») را اول شهریورماه کلید می‌زند. مهران مهام که تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «بخت برگشته» را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: طرح این مجموعه در شبکه سه سیما به تصویب رسیده و نگارش فیلمنامه …

خبرگزاری فارس: سعید آقاخانی مجموعه «بخت برگشته» (با نام قبلی «قاپ‌زنی») را اول شهریورماه کلید می‌زند.

آقاخانی طنز «بخت برگشته» را اول شهریور کلید می‌زند

مهران مهام که تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «بخت برگشته» را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: طرح این مجموعه در شبکه سه سیما به تصویب رسیده و نگارش فیلمنامه آن توسط علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی انجام می‌شود و تا به حال نگارش ۸ قسمت آن انجام شده است.
وی اظهارداشت: روی فیلمنامه سریال حساسیت و سخت‌گیری بسیاری داریم و به همین دلیل، کار نگارش به کندی انجام می‌شود، با این حال پیش تولید سریال تا ۱۰ روز آینده آغاز شده و ما «بخت برگشته» را اول شهریورماه کلید می‌زنیم.

توضیحات کاملتر در ادامه مطلب

مهام که تهیه‌کنندگی سریال‌هایی نظیر نرگس، ترانه مادری و بزنگاه را در کارنامه خود دارد، در ادامه گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: این سریال اولین مجموعه روتین غیرآپارتمانی با یک قصه واحد است و امیدوارم بتوانیم با ساخت این سریال تحولی در ساخت سریال‌های هرشبی ایجاد کنیم.
مهام که به همراه ایرج محمدی تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد، درباره بازیگران سریال نیز گفت: تا به حال با خانم مرجانه گلچین و سیروس گرجستانی برای حضور در سریال صحبت کرده‌ایم و انتخاب سایر بازیگران نیز در حال انجام است.
وی گفت: «بخت برگشته» در تهران و اطراف تهران ساخته خواهد شد و ما تا زمان کلید زدن سریال باید حدود ۲۰ قسمت متن آماده داشته باشیم.
مهام درباره زمان پخش سریال نیز گفت: پیش‌بینی‌ ما بر پخش «بخت برگشته» که حدود ۵۰ قسمت دارد، در شب‌های پاییز است.
انتهای پیام/ا-۲

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 288 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php