کد خبر : 4107 تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴

آغاز ثبت نام کنکور ارشد ۹۲

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام کنکور کار شناسی ارشد سال ۹۲ از روز سه شنبه ۹ آبان آغاز می شود. ابراهیم خدایی در گفت و گو با ایلنا، در مورد آزمون کار شناسی ارشد سال ۹۲ گفت: ثبت نام داوطلبان در آزمون کار شناسی ارشد سال ۹۲ …

آغاز ثبت نام کنکور ارشد ۹۲

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام کنکور کار شناسی ارشد سال ۹۲ از روز سه شنبه ۹ آبان آغاز می شود.

ابراهیم خدایی در گفت و گو با ایلنا، در مورد آزمون کار شناسی ارشد سال ۹۲ گفت: ثبت نام داوطلبان در آزمون کار شناسی ارشد سال ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  از روز سه شنبه ۹ آبان ماه آغاز شده و مهلت ثبت نام در این دوره تا روز ۱۶ آبان ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد شرایط ثبت نام از روز دوشنبه ۸ آبان ماه در هفته نامه پیک سنجش منتشر می شود.

وی افزود: بنابراین هر داوطلب باید بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در فرصت مشخص و بر اساس دستورالعمل های مربوطه، پس از پرداخت اینترنتی وجه ثبت نام، نسبت به انجام ثبت نام اقدام کند.

خدایی با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کار شناسی ارشد ۹۲ از ۱۵ بهمن ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش، گفت: آزمون کار شناسی ارشد ۹۲ طی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در اردیبهشت منتشر می شود، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته، می توانند از میان کد رشته محل های مربوطه به ترتیب تقدم علاقه، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گفته خدایی، نتایج نهایی این آزمون دهه اول شهریورماه سال ۹۲ منتشر می شود.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز بازدید 218 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php