کد خبر : 262424 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

آشنایی با تفریحات جذاب مارماریس و وان

آشنایی با تفریحات جذاب مارماریس و وان تفریحات جذاب مارماریس اگر به دنبال تفریحات جذاب مارماریس هستید  می توان قایق سواری و حمام ترکی را به شما پیشنهاد نمود. هم چنین غواصی در زیر آب های مدیترانه از جمله هیجان انگیز ترین و تکرار نشدنی ترین تفریحات این منطقه به …

آشنایی با تفریحات جذاب مارماریس و وان

آشنایی با تفریحات جذاب مارماریس و وان

تفریحات جذاب مارماریس

اگر به دنبال تفریحات جذاب مارماریس هستید  می توان قایق سواری و حمام ترکی را به شما پیشنهاد نمود. هم چنین غواصی در زیر آب های مدیترانه از جمله هیجان انگیز ترین و تکرار نشدنی ترین تفریحات این منطقه به شمار می آید که با حضور در این شهر می توانید از لحظات بی نظیری لذت ببرید.

آیا قصد سفر به ترکیه  و وان و یا مارمرایس  را در نظر دارید؟ آیا می دانید مارماریس یکی از بهترین نقاط گردشگری در ترکیه می باشد؟ آیا تا به امروز فرصت تجربه تفریحات جذاب مارماریس را داشته اید؟ پیشنهاد می کنیم در اولین سفر خود به کشور ترکیه حتما سری به شهر زیبای مارماریس بزنید و از تفریحات جذاب و مهیج این منطقه نهایت لذت را ببرید. در این مقاله سعی بر آن خواهیم داشت اطلاعاتی در خصوص تفریحات جذاب مارماریس برای خوانندگان و دوستان عزیز ارائه دهیم لطفا با ما همراه باشید و با زیباترین و هیجان انگیز ترین تفریحات مارماریس آشنا شوید. تفریحات شهر مارماریس مجموعه از کوه نوردی ها، غواصی، ساحل گردی، ورزش های آبی و شبگردی در سواحل زیبای مارماریس می باشد ایین منطقه با داشتن سواحل متعدد یکی از شگفت انگیز ترین مناطق ترکیه بوده و به مانند بهشتی بر روی زمین می باشد. توریست ه و گردشگران انبوهی سالانه این منطقه را در اولویت مقاصد گردشگری و تفریحی خود قرار می دهند که می توان گفت بیشتر گردشگران و توریست های ورودی به این شهر شهروندان ایرانی می باشند. شما نیز می توانید با سفر به شهر مارماریس از بهترین تفریحات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی بهره مند شوید به گونه ای که در هیچ کجای دنیا این تجربه شیرین و لذت بخش را نخواهید چشید. از دیگر تفریحات جذاب مارماریس می توان به قایق سواری، شام بر روی کشتی، پارک های آبی، حمام ترکی، قلعه و موزه و غیره اشاره نمود. مارماریس شهری پر از تنوع می باشد و با داشتن طبیعتی آرام بخش به منطقه ای جذاب و پرطرفدار تبدیل شده است که می توان گفت محبوب ترین شهر گردشگری کشور ترکیه می باشد. در مورد آفر تور وان می توانید در سایت قیمتهای مناسب را ببینید.

غواصی از تفریحات جذاب مارماریس

غواصی از جمله پر طرفدا رترین و بهترین تفریحات مارماریس می باشد. به گونه ای که می توان گفت افرادی که قصد تجربه تفریحات جذاب مارماریس را دارند این گزینه مناسب ترین تفریح محسوب خواهد شد. غواصی در زیر آب های دریای مدیترانه و در میان صخره های مرجانی آن یکی از شگفت انگیز ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات در مارماریس می باشد هم چنین برای غواص در آب های شفاف و زلال مدیترانه نیاز نیست به غواصی کردن وارد باشید چرا که با مهیا بودن خدمات و امکانات لازم گردشگران می توانند در کنار افراد مجرب به صورت گروهی به غواصی بپردازند و به کاوش در زندگی جانوران زیر دریایی و گونه های گیاهی بپردازند.

حمام ترکی از تفریحات جذاب مارماریس

یکی دیگر از تفریحات جذاب مارماریس، حمام ترکی می باشد که توریست ها و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند به هیچ عنوان نباید این تفریح را از دست بدهند. حمام ترکی یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین حمام های واقع در کشور ترکیه می باشد این حمام توسط سلاطین عثمانی بنا و به وجود آمده است و از صدها سال پیش این حمام مدنظر بسیاری از مسافران خارجی و داخلی واقع می باشد که امروزه از جمله جنبه های فرهنگ بومی کشور ترکیه محسوب می شود. حمام ترکی می تواند گزینه بسیار ایده آلی در شروع سفرتان باشد که انتخاب می کنید شما با حضور در این مکان آرامش خاصی را به دست آورده و انرژی مثبتی با حضور در این حمام خواهید داشت. در این حمام حوضچه های وجود دارد که می توانید آب گرم و سرد را تنظیم و به حمام کردن مشغول شوی. از جمله خدمات بی نظیر و مدرن این مکان می توان به ماساژ حرفه ای با روغن های گیاهی اشاره کرد. همچنین تور وان ارزان را در سایت سفر باتو ببینید.

پارک آبی از تفریحات جذاب مارماریس

پارک های آبی از جمله تفریحات جذاب مارماریس به شمار می رود و شایان به ذکر است هر ساله توریست ها و گردشگران بی شماری را به سوی خود جذب می کند. پارک های آبی مارماریس با داشتن امکانات و خدمات درجه یک و با کیفیت یکی از پر شوق و ذوق ترین تفریحات این منطقه می باشد که با حضور در این مکان به هیچ وجه گذر زمان را حس نخواهید کرد.

قایق سواری از تفریحات جذاب مارماریس

قایق سواری از دیگر تفریحات جذاب مارماریس می باشد که در این بخش می خواهیم در خصوص این تفریح تکرار نشدنی و مهیج برای شما صحبت کنیم. قایق سواری در مارماریس از جمله محبوب ترین تفریحاتی می باشد که اغلب توریست ها و گردشگران علاقه مندان تجربه این حس بی نظیر می باشند. شما می توانید با سوار بر قایق های سواحل مارماریس فرصت لمس و تجربه زندگی ساحلی را داشته باشید به خصوص افرادی که عاشق دریا هستند می توانند با سوار بر قایق بر آرامش خاص دریا و ساحل مارماریس خیره و لحظات منحصر به فرد و خاصی را برای خود به وجود آورند. شما می توانید با انتخاب انواع مختلف قایق سواری از جذاب ترین تفریحات مارماریس لذت ببرید شما می توانید بدون نیاز به طی کردن مسافت طولانی با سوار بر قایق به گشت و گذار در سواحل جزایر مختلف در مارماریس بپردازید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : گردشگری بازدید 438 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php