آرایش در دقیقه 90

آرایش در دقیقه 90

بسیارخوب، به خودتان نگاه کنید. ساعت 7:54 صبح است وشما بموقع برای رفتن سرکار آماده اید. خدای من! چطور ممکن است؟ خودتان را چک می‌کنید: یک نگاه زیر چشمی دیگر در آینه و حالا شما آماده‌اید که به دنیا صبح بخیر بگویید. اما تا وقت دارید مایلید چند فوت وفن زیبایی یاد بگیرید؟ فرض می‌کنم که کاملا موافقید و از خوشحالی به هوا مشت می‌زنید.

در زیر فهرستی از راهنمایی‌های سریع 30 ثانیه‌ای که توسط ما جمع آوری شده آمده است:

  1. پایان بی عیب و نقص.

یک دستمال کاغذی بردارید و به آرامی روی تمام صورتتان بکشید تا پودرهای اضافه از بین برود. می‌دانم که به نظرتان جالب نمی‌آید چون آرایشتان تازه تمام شده، اما آنرا امتحان کنید. یک دستمال بردارید(ازهرنوعی) و وقتی آرایشتان 100% تمام شد، دستمال را به نرمی روی تمام صورتتان بکشید. به محل رویش موها، بینی و فرورفتگی‌ها توجه بیشتری کنید. این کار کرم پودر اضافه‌ای را که شاید شما از وجودش اطلاعی نداشته باشید از پوستتان برمی‌دارد. به آرامی پاک کردن بهتر ازخشک‌کردن صورت است، به من اعتماد کنید. از اینکه چقدر آرایش اضافه به دستمال می‌چسبد تعجب خواهید کرد.

باور کنید یا نه من این کار را از یک سری عجیب که شامل 40 فیلم آموزشی برای دختران بود یادگرفتم که نشان می‌داد چطور دختران بهترین ظاهر را داشته باشند.

  1. مانند شبنم بدرخشید.

برای اینکار تمام چیزی که نیاز دارید لوسیون صورت است.کمی لوسیون روی نوک انگشتانتان قرار دهید و پس از اینکه آرایشتان تمام شد، آنرا از استخوان گونه به سمت لبه بیرونی چشم بطور یکنواخت پخش کنید. کرم Lucas برای اینکار مناسب است و درخشندگی بیشتری نسبت به مرطوب کننده‌های معمولی دارد. این کار باعث می شود که پوستتان مرطوب و به تازگی شبنم بنظر برسد و باعث می‌شود که زنانی که شما را نمی‌شناسند، به شما بگویند که پوست واقعا زیبایی دارید.

  1. موهایتان را تروتازه کنید.

اگر دیشب بیرون رفته‌اید و موهایتان هنوز خوب بنظر می‌آیند ولی بوی خوبی نمی‌دهند، یک تافت خوشبو روی موهایتان بزنید تا بوهای بد را از بین ببرد. این کار در ده ثانیه معجزه میکند.

  1. یک لیفتینگ فوری ابرو انجام دهید.

مداد ابرو را بردارید و سریع یک خط در بالای خط ابرویتان بکشید. به آرامی آن را محو کنید، این کار به شما ظاهر هوشیارتری می‌دهد و باعث می‌شود که کمان ابرویتان طوری بنظر برسد که انگار کمی بالا کشیده شده است.

  1. موهایتان را عطر آگین کنید.

موهای شما عطر و بو را بهتر از پوستتان نگه می‌دارند. تا جایی که می‌دانیم مو بو را جذب می‌کند. ما از این موضوع به نفع خودمان استفاده می‌کنیم. عطر مورد علاقه‌تان را بردارید و بالای سرتان به آرامی اسپری کنید.اگر می‌خواهید موهایتان پر حجم تر شود، سرتان را به پایین خم کنید و عطر را روی آن اسپری کنید.

  1. چشم های درشت‌تر با خواب آلودگی کمتر

برای اینکه به‌نظر بیاید 12 ساعت خوابیده‌اید، خط زیری داخل چشمتان را با مداد روشن بکشید. دوستم این کار را به من یاد داد و حقه ساده‌ای است. واقعا برای پاسخ به سوال همیشگی من که چطور چشمانم را درشت‌تر و درخشان‌تر کنم مفید بود. این حقه را انجام دهید و در 30 ثانیه شبیه شخصیت های کارتونی شوید.