کد خبر : 115357 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۶

چاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان ندارد

چاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان ندارد، شهر اسدآباد همدان با داشتن جمعیت 100 هزار نفری مشکلات زیادی را به خود دیده که یکی از این موارد وجود دست‌اندازهای بسیار در خیابان‌های آن است که هر روز شهروندان و رانندگان این شهر را دست می اندازد به گونه ای …

چاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان ندارد، شهر اسدآباد همدان با داشتن جمعیت 100 هزار نفری مشکلات زیادی را به خود دیده که یکی از این موارد وجود دست‌اندازهای بسیار در خیابان‌های آن است که هر روز شهروندان و رانندگان این شهر را دست می اندازد به گونه ای که احساس می شود پایانی برای این مشکل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیفیت نداشتن آسفالت در خیابان‌های شهر اسدآباد مشکلاتی را برای مردم این شهر به وجود آورده است به طوری که در این شهر حتی یک خیابان بدون دست‌انداز و چاله وجود ندارد.

وجود دست‌انداز در خیابان‌های اصلی و پر تردد شهر مانند خیابان آیت‌الله رفسنجانی، بلوار شهید قهاری، خیابان 9 دی، سپاه و 15 خرداد مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم و به خصوص تاکسیرانان به وجود آورده است.

چاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان نداردچاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان ندارد

وجود چاله در برخی از خیابان‌های اصلی شهرستان باعث شده تا در برخی از مکانهایی که چاله‌هایی بزرگی دارد مردم به صورت خودجوش آن را با خاک و ماسه پر کنند تا بلکه شاهد افتادن ماشین خود در آن چاله نباشند.

ماهی یکبار برای تعمیر جلوبندی ماشین به تعمیرگاه مراجعه می‌کنم

یکی از تاکسیرانان ایستگاه شهرک سید احمد خمینی (ره) به خبرنگار مهر گفت: چندی پیش لوله‌کشی شبکه فاضلاب مسیر خیابان آیت الله رفسنجانی را حفر کردند که باعث مشکلاتی برای عبور و مرور وسایل نقلیه شد به ‌طوری که مردم مجبور بودند در قسمت حفرشده با کمترین سرعت حرکت کنند که این امر باعث ترافیک در برخی از اوقات می‌شد.

احمد فتحی ادامه داد: به دلیل وجود بیش از حد چاله در مسیر میدان امام (ره) به شهرک سید احمد مجبورم هرماه یکبار تاکسی خود را برای تعمیر جلوبندی به تعمیرگاه ببرم.

چاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان ندارد

وی با بیان اینکه در خیابان 9 دی چاله و دست‌اندازهای زیادی وجود دارد، افزود: هر شخصی برای اتصال به شبکه فاضلاب قسمتی از آسفالت را از بین می‌برد که بعضاً این حفاری‌ها به دست‌اندازهای بسیار بدی تبدیل شدند.

این راننده تاکسی اقدامات شهرداری را تا حدی مناسب عنوان کرد و بیان داشت: شهرداری تا حدی اقداماتی برای آسفالت انجام می‌دهد اما تا رسیدن به نقطه ایده آل شهری فاصله زیادی وجود دارد. چاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان ندارد

یکی از رانندگان نیز می‌گوید: در شهر دست‌انداز و چاله‌های بسیاری وجود دارد و گاه به دلیل زیاد بودن این دست‌اندازها ماشین را از پارکینگ بیرون نمی‌آورم.

چاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان ندارد

حسام طاهر اذعان داشت: چند سال پیش خیابان 9 دی آسفالت شد که بعد از آسفالت دستگاه‌های حفار شروع به کار کردند و آسفالت این خیابان را از بین بردند و شهرداری نیز در چند نوبت اقدام به لکه‌گیری کرد اما لکه‌گیری جوابگوی این خیابان نیست.

به دست‌اندازها توجه نمی‌کنم

یکی از رانندگان تاکسی مسیر میدان امام (ره) به شهرک فرهنگیان نیز می‌گوید: به دلیل زیاد بودن دست‌اندازها به آن‌ها توجه نمی‌کنم چرا که در صورت توجه مجبوریم سرعت خود را کم کنیم که در برخی از موارد کم کردن سرعت و ترمز ناگهانی بر روی این دست‌اندازها باعث تصادف و بسته شدن خیابان می‌شود.

وی اظهار داشت: هر چند وقت یکبار ماشین را برای تعمیر جلوبندی به تعمیرگاه می‌بردم اما با توجه به افزایش هزینه‌ها دیگر قادر نیستم که خودروی تاکسی خود را تعمیر کنم.

چاله چوله های اسدآباد داستانی که پایان ندارد

این راننده اذعان داشت: مشکلات در خیابان‌های شهر زیاد است و در حرف نمی‌گنجد اما در صورت مدیریت صحیح می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

بهتره اضافه کنیم که این ها تنها اندکی از مشکلات این شهر هستند و متاسفانه داستان این شهر شده داستان سریال خاطره انگیز شب های برره که بودجه می گرفتند کوچه و خیابان ها را آسفالت کنند اما دومرتبه می آمدند همون خیابان ها را می کندند تا…!!

برنامه‌ریزی برای پحش 10 هزار تن آسفالت در شهر

شهردار اسدآباد در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای 10 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر تدارک دیده شده و تا کنون بیش از هزار تن آن انجام‌شده است.

نوروز سرابی اظهار داشت: در حال حاضر یک دستگاه فینیشر آسفالت در حال آسفالت کردن خیابان‌ها و کوچه‌های مشکل‌دار است.

وی ادامه داد: در بهشت‌زهرا وجود جاده خاکی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده که پس از اتمام کار فینیشر آسفالت در داخل شهر، کار آسفالت کردن خیابان‌های خاکی بهشت‌زهرا نیز با 400 تن آسفالت آغاز می‌شود.

شهردار اسدآبادبیان داشت: جاده شمس‌آباد، سلامت، 18 کوچه در شهرک سید احمد خمینی (ره) و 12 کوچه در محله محمود بیگی به طور کامل آسفالت می‌شود و با آسفالت 18 کوچه در شهرک سید احمد دیگر کوچه خاکی در این شهرک نخواهیم داشت.

وی اذعان داشت: در شهرک سید احمد ابتدا به دنبال این بودیم که کوچه‌های خاکی را آسفالت کنیم و خیابان 9 دی نیز لکه‌گیری و بر روی خیابان چهارباغ نیز یک‌لایه روکش آسفالت کشیده می‌شود.

سرابی با بیان اینکه وضعیت برخی از خیابان‌ها وخیم است، گفت: در حال حاضر 4 اکیپ به صورت دستی و یک اکیپ نیز با دستگاه فینیشر در حال آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و کوچه‌های شهر هستند.

وی اظهار داشت: به دلیل برخی از مسائل مالی کارهای خود را با دو ماه تأخیر آغاز کردیم اما این قول را به مردم می‌دهیم که کارهای عمرانی شهرداری اسدآباد نسبت به سال گذشته 2 برابر شود.

لطفا برای کمک به همنوعان خود اشتراک گذاری کنید.

منبع: مهر همراه با تغییرات و اضافات

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 173 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php