کد خبر : 86251 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰:۲۶

ورزش کتک کاری تیمی + عکس

کتک کاری یکی از رفتارهای بسیار زشتی است که در سراسر دنیا هم وجود دارد اما مردم هیچگاه از آن استفاده نمی کنند زیرا عواقب وحشتناکی را به همراه خواهد داشت و گاهی موجب کشته شدن کسی هم می شود. به تازگی ورزشی عجیب در اروپا همه گیر شده است …

کتک کاری یکی از رفتارهای بسیار زشتی است که در سراسر دنیا هم وجود دارد اما مردم هیچگاه از آن استفاده نمی کنند زیرا عواقب وحشتناکی را به همراه خواهد داشت و گاهی موجب کشته شدن کسی هم می شود.

به تازگی ورزشی عجیب در اروپا همه گیر شده است که در آن ورزشکاران به قصد کشت یکدیگر را زیر کتک گرفته و هر نوع که می توانند به فرد مقابل ضربه می زنند. این ورزش به طور عجیبی در اروپا گسترش پیدا کرده است و تا به اکنون مجروحان زیادی هم به جا گذاشته است.

این کتک کاری میان دو تیم ۵ نفره انجام می شود و ابتدا دو نفر از هر گروه شروع به دعوا می کنند و اگر بتوانند دستی به همگروه های خود برسانند آن ها نیز می توانند وارد دعوا شوند. این روند گاهی باعث می شود یک تیم پنج نفره در حال کتک زدن یک نفر است و او را به قصد کشت می زنند.

این ورزش در رینگی مخصوص انجام می شود که توانایی گنجایش و تحمل افراد در حین کتک کاری را داشته باشد. تنها قانون این بازی بردن است و زمانی آن را بدست می آورید که تمام تیم حرف را به خاک و خون کشیده باشید.

ورزش کتک کاری تیمی + عکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 453 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php