کد خبر : 3528 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴

قسمت آخر سریال عمر گل لاله

در قسمت های آخر سریال عمر گل لاله شخصیت های زیادی به سریال اضافه می شوند و لاله در کمال ناباوری می میرد و چنار با خواهر لاله دوست می شود و به او پیشنهاد ازدواج می دهد. ضمن اینکه با دختران زیادی هم رابطه دارد. لاله باردار می شود …

قسمت آخر سریال عمر گل لاله

در قسمت های آخر سریال عمر گل لاله شخصیت های زیادی به سریال اضافه می شوند و لاله در کمال ناباوری می میرد و چنار با خواهر لاله دوست می شود و به او پیشنهاد ازدواج می دهد. ضمن اینکه با دختران زیادی هم رابطه دارد. لاله باردار می شود و مرتب با چنار و عمویش دعوا می شود.

بعد از مدتی لاله تصادف می کند دکتر می گوید باید یا جان بچه را نجات بدهد یا لاله را . چنار می گوید لاله اما در حین عمل مجبور می شوند بچه را نجات بدهند و لاله به کما میرود و سپس می میرد ، بچه دختر است و اسمش را لاله می گذارند.

وقتی لاله می میرد چنار مجبور می شود خودش بچه را بزرگ کند. دختر دیگه ای به داستان وارد می شود به نام توپراک که آن نیز عاشق چناره و یسین و توپراک سر چنار با هم رقابت دارند.

مثل اینکه چنار با توپراک اول ازدواج می کند اما یشین همیشه اویزونشونه ! و عکاس ها از اونا عکس می گیرن در نهایت توپراک طلاق می گیرد و چنار با یشین ازدواج می کند.

3.2/5 - (5 امتیاز)
دسته بندی : فیلم بازدید 4,359 بار
دیدگاهتان را بنویسید

پنی وتالون کلاو وگجت اجکیو پنی اهریمنی در تاریخ 13 بهمن 1398 گفته : پاسخ دهید

عجب

ناشناس در تاریخ 20 آذر 1391 گفته : پاسخ دهید

اصلاً این ظور نیست این سریال هنوز از شبکه ترکیه پخش میشه تازه یشیمم خودکشی میکنه

کیوان در تاریخ 2 آبان 1392 گفته : پاسخ دهید

میشه اسم کانال رو بگی با تشکر

css.php