کد خبر : 258285 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰:۲۹

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث …

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

درحالیکه شما خود را با دقت با واقعیت تنظیم می‌کنید، می‌توانید مدافع قضاوت کردن باشید، اما امروز کاملاً به این موضوع پرداختن اوضاع را بدتر می‌کند. برای این ممکن است امروز خیلی افراطی عمل کنید. ستاره بخت شما با پیش رفتن به سمت طرز فکر شما در مورد کمال شما ممکن را به اشتباه می‌اندازد.

فال روزانه متولدین خرداد:

حتی اگر برقرار کردن رابطه‌ای عاشقانه برایتان امکان پذیر نیست، وقت کافی دارید تا افرادی را که شگفت‌انگیز هستند شناسایی کنید. به خاطر وجود افرادی که زمانشان را با آموزش دادن موضوعات حیاتی به شما در زمانی که شما به آنها نیاز دارید می‌گذرانند، شما از نظر روحی غنی‌تر از دیگران هستید. حالا شما در حالیکه از دوستانتان قدردانی می‌کنید، رویه‌تان را تغییر داده‌اید و می‌خواهید با شریک کردن دیگران در دانش خود به آنها یاری برسانید.

فال روزانه متولدین تیر:

فقط برای مدتی کوتاه برنامه‌های بلند مدتتان را فراموش کرده و خودتان را با اتفاقاتی که در محیط کنونی‌تان می‌افتد سرگرم کنید. تا جایی که می‌توانید از روشی که در پیش گرفته‌اید خارج شوید، برای اینکه شما کارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به تفریح کردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده‌تر خواهید بود.

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

شما نگرش بسیار سالمی ‌در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می‌دانید که اگربه مسوولیت‌ها توجه نکنید، روی هم انباشته می‌شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می‌توانند تمرکز شما را به هم بریزند.وقتی فکر می‌کنید که نمی‌توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید.

فال روزانه متولدین شهریور:

راه حل و فعالیت‌های تازه‌ای به ذهن شما وارد شده اند، بهتر است برای انجام تمام ﺁنها یک برنامه زمان بندی شده طولانی مدتی را داشته باشید زیرا تک تک برنامه‌هایی را که در ذهن می‌پرورانید در ﺁینده جواب‌های قطعی را به شما خواهند داد.قبل از شروع این کارها انرژی لازم را در خود بیدار کنید و سپس برای شروع کار پیش بروید.البته اکر با فرد معتمدی نیز مشورت کنید باعث می‌شود هر چه سریعتر به اهداف تان دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین مهر:

ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می کنند.

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

انعطاف پذیر بودن به شما کمک می‌کند تا امروز از پس مشکلات به خوبی برآیید، اما در واقع هر چه از روز می‌گذرد می‌بینید این کار برایتان سخت‌تر و سختتر می‌شود. ممکن است در یک موقعیت یک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعیت دیگری به کار نیاید. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتید پیش نرفت، نگران نشوید. صبر کنید تا زمان شما را در حل این مشکل راهنمایی کند.

فال روزانه متولدین دی:

شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می‌دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف‌های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می‌شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 287 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php