کد خبر : 214439 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۵۶

فال روزانه یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز روز شما است زیرا مرکز توجه قرار می گیرید، اگر چه ممکن است سر مسئله ای کمی عصبی و ناراحت شوید. سعی کنید هنگامی که دیگران از شما انتظار صحبت کردن دارند، ساکت نمانید و افکار و ایده های خود را بیان کنید، فقط توجه …

فال روزانه یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز شما است زیرا مرکز توجه قرار می گیرید، اگر چه ممکن است سر مسئله ای کمی عصبی و ناراحت شوید. سعی کنید هنگامی که دیگران از شما انتظار صحبت کردن دارند، ساکت نمانید و افکار و ایده های خود را بیان کنید، فقط توجه داشته باشید که کلام تان خلاصه و مفید باشد . اگر می خواهید کمی حال و هوایتان عوض شود، به کتابخانه سری بزنید و کتابی با موضوع مورد علاقه خود بخوانید. این کار استرس شما را کاهش می دهد. مدتی است با عشق زندگی تان ارتباط خوبی ندارید اما امروز بهترین فرصت است تا با او به گشت و گذار بروید وانرژی مثبت را به یکدیگر انتقال دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دوست دارید تنها باشید و کمی با خودتان و افکارتان خلوت کنید. کتاب خواندن می تواند به آرامش شما کمک کند. اگر نمی خواهید کسی حواس شما را پرت کند و خلوتتان را بهم بزند، مکانی خلوت پیدا کنید. اگر چه در حالت معمول سر و صدا اعصابتان را خرد نمی کند اما امروز ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد. راه خوبی را در پیش گرفته اید، امروز بهترین فرصت است تا زمان تان را به تنهایی سپری کنید و برای آینده و راهی که در پیش گرفته اید برنامه ریزی کنید. برای رسیدن به آرامش و کاهش استرس، ما پیاده روی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر می خواهید فردی را تحت تاثیر قرار دهید، در این تعطیلات او را به یک شام در فضایی رمانتیک دعوت کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

مسائل مالی کمی ذهن تان را درگیر کرده است. اگر چه سخت کار می کنید و فکر می کنید که پول کافی در اختیار دارید اما احتیاط را فراموش نکنید زیرا سرنوشت غیر قابل پیش بینی است. افراد زیادی برای درخواست کمک نزد شما می آیند و ممکن است حتی موجب آزار و اذیت تان شوند، بهترین راه این است که خودتان را با کارهایتان سرگرم کنید سپس برای آرامش خیال کمی قدم بزنید. شما فردی شوخ طبع هستید به همین دلیل اطرافیان تان گاهی تفاوت بین حرف های جدی و شوخی شما را درک نمی کنند و ممکن است گاهی دچار سو تفاهم نیز بشوند، برای جلوگیری از این شرایط قبل از بیان حرف هایتان کمی فکر کنید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که تاثیر زیادی بر زندگی شما خواهد گذاشت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز بیش از هر زمان دیگر به تنهایی نیاز دارید. اگر چه به میهمانی دعوت شده اید اما آن را رد می کنید. شما هفته کاری سختی را پشت سر گذاشته اید و حال دوست دارید در این تعطیلات کمی با خودتان خلوت کنید. تحرک و ورزش می تواند بر روحیه شما تاثیر بسزایی داشته باشد. به زودی فردی را ملاقات می کنید که از صحبت کردن با او سیر نمی شوید. اگر می خواهید رابطه تان با او ادامه یابد، با احتیاط قدم بردارید و از همین حالا احساس درون تان را صادقانه با او به اشتراک بگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر چه فردی اجتماعی هستید که دوست دارید زمان خود را با دیگران سپری کنید اما امروز را ترجیح می دهید تنها باشید. حال وقت آن است تا به خودتان کمی استراحت دهید تا استرس هایی که اخیرا به شما وارد شده، از بین روند. بهتر است در این تعطیلات به یک سفر یک روزه به مکانی خوش آب و هوا بروید. به زودی دوستان تان را به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید کرد و به همراه عشق زندگی تان لحظات خوبی را در کنار آنها خواهید گذراند. اگر می خواهید رابطه عاطفی شما رو به بهبود رود، به دنبال تجربه های جدید باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما فردی گوشه گیر هستید اما این روزها از در جمع بودن لذت خواهید برد. دوستان تان شما را به گشت و گذار بیرون از خانه دعوت می کنند، بهتر است آن را قبول کنید و از لحظات خود لذت ببرید. حال که وقت کافی دارید، ورزش و تحرک را فراموش نکند، این کار استرس شما را از بین می برد. اگر با عشق زندگی تان به مشکل بر خورده اید، امروز بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با او است. سعی کنید بر چیزی اصرار نکنید زیرا بی فایده است. به جای آن کمی آرامش خود را حفظ کنید و با مسائل به سادگی برخورد کنید.

فال روزانه متولدین مهر

در خانواده شما مشکلی پیش آماده که غیر قابل حل به نظر می آید. در این شرایط وظیفه شما است تا با صحبت هایتان کمی به آنها روحیه دهید. حتی اگر تاثیری بر آنها نداشت، نگران نشوید زیرا به زودی این مشکل هم بر طرف خواهد شد و شما روزهای خوبی را پیش رو خواهید داشت. برای کاهش استرس به کلاس های بدنسازی یا یوگا بروید. در مورد مسائل عاطفی بهتر است کمی زاویه دید خود را تغییر دهید و محدودیت ها را بر دارید، در این صورت تفاوت را احساس خواهید کرد. اگر هم مجرد هستید، به زودی فرد ایده آل خود را ملاقات خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز تلفنی به شما خواهد شد که انتظار آن را نداشته اید. شاید نسبت به روزهای قبل کمی عصبی به نظر برسید اما اگر به پیاده روی بروید یا کمی ورزش کنید، احساس بهتری خواهید داشت. اگر به فکر نوشتن داستان، شعر یا مقاله ای هستید، امروز بهترین زمان برای شروع است. امروز می فهمید وقتی فردی به شما می گوید که «دوستت دارم» واقعا از ته دل است، نه فقط حرف. اگر نسبت به او تا به حال تردید داشتید، به زودی شک شما تبدیل به یقین خواهد شد و روزهای پر از آرامشی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آذر

شاید نگران وضع مالی خود باشید اما با برنامه ریزی دقیق این مشکل هم برطرف خواهد شد. آرزوهایی در سر دارید که بهتر است آنها را روی برگه ای کاغذ بنویسید. نه تنها مرور آنها در آینده برای شما لذت بخش خواهد بود بلکه شما را در رسیدن به اهداف تان نیز یاری می رساند. امروز هر چه را که در دل دارید به نزدیک ترین فرد زندگی تان بگویید تا ببینید عشق با زندگی تان چه می کند. شاید قرار گرفتن در این شرایط در ابتدا برایتان سخت باشد اما به مرور زمان خودتان را با آن هماهنگ خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

اخیرا یکی از دوستان نزدیک تان ارتباط اش را با شما کم کرده، اما نگران نباشید زیرا این یک موضوع شخصی است و ربطی به شما ندارد. شاید از این بابت کمی ناراحت و دلگیر شوید اما به زودی همه چیز به حالت طبیعی خود باز می گردد. رابطه عاطفی شما با فردی در حال پایان است اما اصلا نگرانی به دل راه ندهید زیرا این یک تغییر مثبت در زندگی شما است. سعی کنید به دنبال رابطه ای عمیق تر باشید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. در این صورت به زودی موفقیت خود را جشن خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین بهمن

کمی احساس استرس و تنش دارید اما دلیل آن را نمی دانید. شرایط شما به طور ناگهانی تغییر کرده است و هماهنگی با آن برایتان کمی سخت است اما نگران نباشید با گذشت زمان همه چیز بر وقف مرادتان پیش خواهد رفت. سعی کنید این استرس را با کارهایی که به آن علاقه دارید یا ورزش رفع کنید. زندگی عاطفی شما به زودی رمانتیک ترین لحظات را تجربه خواهد کرد. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، به زودی می فهمید که طرف مقابل تان فردی منحصر بفرد است که شما مدت ها به دنبال اش بوده اید. فقط احتیاط را رعایت کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود.

فال روزانه متولدین اسفند

علارغم دعوت دوستان تان، علاقه ای به بیرون رفتن از منزل ندارید. کمی کم صبر شده اید و از هر چیزی دلگیر می شوید. اگر می خواهید به آرامش برسید امروز روز خوبی برای با دوستان تان بودن نیست. بهتر است کمی ورزش و سپس درخانه استراحت کنید. آن وقت می بینید که چقدر حال و هوایتان بهتر خواهد شد. شما مشترکات زیادی با فرد مورد علاقه تان دارید، بهتر است افکار و ایده های خود را با او در میان بگذارید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند.

فال روزانه یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 198 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php