کد خبر : 228243 تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

فال روزانه یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین مشکلات مالی تان به زودی حل خواهند شد به شرط آن که راهی را که در گذشته در پیش گرفته بودید، رها کرده و به دنبال راه بهتری باشید. شاید بد نباشید که گزینه های دیگر را هم مورد بررسی قرار دهید فقط عجله نکنید زیرا …

فال روزانه یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

مشکلات مالی تان به زودی حل خواهند شد به شرط آن که راهی را که در گذشته در پیش گرفته بودید، رها کرده و به دنبال راه بهتری باشید. شاید بد نباشید که گزینه های دیگر را هم مورد بررسی قرار دهید فقط عجله نکنید زیرا امروز فرصت خوبی برای تصمیم گیری نیست. شما زمان زیادی در اختیار دارید و تا زمانی که در مورد چیزی مطمئن نشدید، دست به عمل نزنید. اگر می خواهید در مورد رابطه عاطفی خود تصمیمی بگیرید، قبل از آن با شریک زندگی تان نیز مشورت کنید. شاید راهی که از نظر شما ایده آل است، برای او قابل قبول نباشد. بهتر است به جای منطق این بار به قلب تان رجوع کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا به فکر شرکت در یک ورکشاپ یا سخنرانی هستید؟ امروز روز خوبی برای تصمیم گیری است زیرا ذهن و احساس تان در هماهنگی با هم قرار گرفته اند. ارتباط با افرادی که مشترکات زیادی با آنها دارید نیز می تواند شما را راضی و خوشنود و در این راه به شما کمک کند. اگر مجرد هستید، خودتان را برای یک رابطه عاطفی آماده کنید. شما باید راهی را در پیش بگیرید که شایسته آن هستید بنابراین صداقت را در اولویت تمام کارهایتان قرار دهید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود.

فال روزانه متولدین خرداد

از رویاهایتان الهام بگیرید و آنها را برای پیشرفت در کارهایتان استفاده کنید. شاید بد نباشد که ایده های جدید و مختلفی را امتحان کنید. امروز بهترین زمان برای عمل است. اگر تمام تلاش خود را به کار گیرید و در کارهایتان تمرکز کافی داشته باشید، هر آنچه بخواهید را به دست خواهید آورد. اخیرا اعتماد خود را به شریک زندگی تان از دست داده اید، بهتر است زاویه دید خود را کمی تغییر دهید و حتی اگر با او صادق نیستید، با خودتان صادق باشید، در غیر این صورت راه به جایی نخواهید برد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز زمان مناسبی برای دیدار با معشوقه تان است فقط سعی کنید که در حرف هایتان صداقت داشته باشید. همان طور که احساسات خود را با او در میان می گذارید، ایده هایتان را نیز بیان کنید. شاید در این شرایط یک مسافرت برای هر دوی شما مناسب و مفید باشد و راههای تازه ای را به شما نشان دهد، پس برای برنامه ریزی آن درنگ نکنید. اگر در مورد موضوعی به دو راهی بر خورده اید، غرور را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. مشورت با خانواده یا افرادی که در این راه تجربه کافی دارند، می تواند حلال مشکلات شما باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

ایده های جدیدی به ذهن تان رسیده که می تواند بر درآمد شما موثر واقع شود. افکار خود را روی کاغذ بنویسید تا از یادتان نروند سپس آنها را با دوستان یا شریک زندگی تان به اشتراک بگذارید تا در کنار ایده های آنها تکمیل شوند. برای عمل به آنها عجله نکنید، تنها کاری که امروز باید انجام دهید جمع آوری آنها است. اگر چه از نظر خودتان راهی که انتخاب کرده اید، درست است اما باید با شریک زندگی تان نیز گفتگو کنید تا او نیز شرایط شما را به خوبی درک کند. از آنجا که کلمات قدرت زیادی دارند، صحبت کردن با او می تواند نتیجه ساز باشد. شاید دیدار رو در روی شما در چنین روزی غیر ممکن باشد اما کوتاهی نکنید و از طریق تلفن این کار را به اتمام برسانید.

حتما بخوانید  فال روزانه امروز شنبه 5 مهر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روز عشق و عاشقی است و حتی ممکن است مکالمه جدی را با معشوق تان داشته باشید که بر آینده هر دوی شما تاثیرگذار باشد. اگر می خواهید همه چیز به خوبی پیش رود، عصبانیت را کنار بگذارید و اشتباهات طرف مقابل تان را نادیده بگیرید. کافی است با آرامش آنچه را که بدان احتیاج دارید، به زبان آورید. بهتر است در مورد رابطه عاطفی خود احتیاط بیشتری به خرج دهید. در حال حاضر گفتگو بهترین راه است، در این صورت زاویه دید هر دوی شما به بهترین شکل تغییر خواهد کرد. حتی یک قدم کوتاه هم می تواند شما را به سمت خوشبختی سوق دهد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در محل کار با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. از همین حالا به فکر یک رستوران برای صرف ناهار یا شامی به همراه آنها باشید. شما میزبان خوب و مهربانی هستید و دیگران از بودن با شما لذت می برند. از آنجا که فردی اجتماعی هستید، این دیدار برای شما هم لذت بخش خواهد بود. اگر می خواهید صمیمیت خود را با عشق تان افزایش دهید، با او بیشتر گفتگو کنید. لازم نیست زیاد روی جزییات تمرکز کنید زیرا تنها راه شما را دشوارتر می کنند. موضوعات مهم تری هم برای بحث کردن وجود دارد، از آنها غافل نشوید.

فال روزانه متولدین آبان

فروشگاهی نزدیک خانه شما افتتاح شده است که بد نیست به آن سری بزنید. در آنجا با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و چیزهای زیبایی برای خرید پیدا خواهید کرد. خود را برای یک بعدازظهر مفرح آماده کنید. امروز شجاعت لازم را برای صحبت کردن با معشوق تان به دست آورده و قادر خواهید بود احساسات تان را بیان کنید. اگر صداقت کافی داشته باشید، رابطه خوبی در انتظارتان خواهد بود. انرژی های منفی را از خود دور کنید و قدم اول را محکم بردارید آنوقت خواهید دید که همه پیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به مسائل مالی خود توجه بیشتری داشته باشید، بهتر است برای جمع کردن پول تان بیشتر تلاش کنید. شاید نتوانید یک پول قلمبه در حساب خود داشته باشید اما مقدار کمی از آن هم می تواند تغییر زیادی بر زندگی شما وارد آورد. حتی اگر حوصله بیرون رفتن را ندارید، در خانه خوش بگذرانید. شما در مورد احساسات تان به نتایج مثبتی خواهید رسید، تظاهر را کنار بگذارید و در بیان آنها نیز شجاع باشید. اگر آنچه ته قلبتان وجود دارد را صادقانه به زبان آورید، معجزه ای که مدت هاست انتظار آن را می کشید، رخ خواهد داد.

فال روزانه متولدین دی

حتما بخوانید  فال روزانه دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱

از شنیدین خبرهای خوبی که به شما می رسد آنقدر خوشحال می شوید که یک جا ساکن ماندن برایتان غیر ممکن خواهد بود. شاید بد نیست برای یک پیاده روی کوتاه به بیرون از خانه بروید و کمی انرژی خود را تخلیه کنید. شما باید به آینده خود خوش بین باشید و از حال خود لذت ببرید. امروز فرصت آن را دارید که با فرد مورد علاقه خود گفتگو کنید اما برای پرسیدن تمام سوالاتی که به ذهن تان رسیده، عجله نکنید. فعلا آنها را پیش خودتان نگه دارید تا زمان مناسب فرا برسد. اگر این آدم واقعا برای شما اهمیت دارد، برای او وقت بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز قدرت تخلیل تان آنقدر افزایش می یابد که ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد و می تواند بر آینده شما نیز موثر باشد. نگذارید هیچ چیز مانع فوران احساسات تان شود. به زودی پولی که مدت ها انتظار آن را می کشیدید، به دست تان می رسد بنابراین می توانید نقشه هایتان را عملی کنید، البته در تصمیم گیری صبور باشید تا همه چیز به درستی پیش رود. شما از ارتباط با دیگران لذت می برید و همین باعث می شود که در یک مراسمی با فردی که شاید نیمه گمشده تان باشد آشنا شوید. اگر از احساسات تان اطمینان دارید، برای شروع رابطه ای عاشقانه درنگ نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

از آنجا که ایده های بسیاری در سر دارید که بر زندگی خود نیز تاثیر مثبتی گذاشته اند، می خواهید آنها را با دیگران نیز در میان بگذارید، اما قبل از اقدام به هر کاری، در مورد قدم هایتان اطمینان یابید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. مدتی است می خواهید با عشق تان در مورد موضوعی صحبت کنید اما فرصت آن فراهم نشده، امروز اما بهترین زمان است. اگر چه ممکن است شروع مکالمه برایتان کمی سخت باشد اما به تعلیق انداختن آن بیش از این نیز به نفع تان نیست. اولین قدم را بردارید و نگران باقی راه نباشید.

فال روزانه یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 230 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php