کد خبر : 157387 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۳۹

فال روزانه یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴

فال روزانه یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ [box type=”shadow” align=”” class=”” width=””] چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۱۴ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال از آن سال هایی است که می توانید جواب مشکلات دیگران را بیابید و نسبت به مشکلات خودتان نیز …

فال روزانه یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴فال روزانه یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۴ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال از آن سال هایی است که می توانید جواب مشکلات دیگران را بیابید و نسبت به مشکلات خودتان نیز بینش زیادی یافته و برای آنها راه حل پیدا کنید. به راحتی خواهید توانست مشکلات کوچکی که مدت هاست به ویژه از لحاظ مالی ذهنتان را درگیر خود کرده اند را حل کنید. اگر در مرداد ماه به بودجه ای که دارید توجه نکنید تفریحات تابستانی ممکن است برایتان گران تمام شوند. در آبان ماه حالات روحیتان برای مدتی بسیار متغیر خواهند بود. در دی ماه عشقی ناگهانی به سراغتان خواهد آمد. در اردیبهشت ماه تغییراتی که در زمینه کاری برایتان به وجود می آیند در افزایش پرستیژ و درآمد شما تأثیر بسیار زیادی خواهند داشت. امسال برای شما سالی زیبا و همراه با تجربیاتی خوشایند خواهد بود.[/box]

فال روزانه متولدین فروردین

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که به یک زندگی معمولی رضایت می دهند. از ناشناخته ها وحشتی ندارید و دوست دارید با دنیاها و فرهنگ های جدید آشنا شوید. گاهی احساس می کنید دلتان می خواهد تمام زندگیتان را تغییر دهید. خوشحال باشید، امروز از آن روزهایی است که اتفاقاتی خواهند افتاد که ممکن است زندگیتان را به سوی مسیرهای تازه ای هدایت کنند. اگر به کسی وعده انجام کاری را داده اید سعی کنید وعده خود را عملی کنید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید ابتدا درب های قدیمی را برای همیشه پشت سرتان ببندید تا بتوانید در اواخر این ماه فرصت های جدیدی که برایتان پیش می آیند را به دقت بررسی کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نباید تنها بمانید. درست است که هر از گاهی نیاز به این دارید که کمی تنها بمانید و به زندگیتان فکر کنید، رویا پردازی کرده و برای به دست آوردن چیزهایی که می خواهید نقشه بکشید. اما امروز ممکن است با کسی دیدار کنید که شما را به جاهایی ببرد که تا به حال نرفته اید. اگر می خواهید که این موقعیت را از دست ندهید سعی کنید در دسترس باشید. بین دوست های واقعی و کسانی که تنها تظاهر به دوستی می کنند تفاوت زیادی وجود دارد، به این تفاوت دقت کنید. اگر متأهل هستید امشب همراه با عشقتان و گروهی از دوستان صمیمی بیرون رفته و تفریح کنید، نیازی نیست حتما منتظر آخر هفته بمانید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز تصمیم گرفته اید که چیزهای اطرافتان را تغییر دهید. آماده هستید که تغییراتی اساسی در زندگی خودتان ایجاد کنید. احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید و هیچ چیزی نمی تواند مانع شما بشود. آمادگی این را دارید که از مرزها و محدودیت هایتان فراتر بروید و برای رسیدن به آنچه که می خواهید هر کسی و هرچیزی را برای مدتی کنار بگذارید و حتی دوستانتان را مدتی فراموش کنید. اگر در جستجوی عشق هستید کمی از پشت میز کارتان کنار بیایید و به فرصت هایی که در اطراقتان هستند دقت کنید. اگر نسبت به شریک زندگیتان شک دارید یک نفس عمیق بکشید و کمی فکر کنید، اگر مدرکی در دست ندارید بهتر است دست از این افکار بیهوده بردارید و خودتان را عذاب ندهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز این فرصت را خواهید داشت که حسابتان را با برخی از بستگانتان صاف کنید. احساس می کنید که گاهی برخی از آنها از مهربانی بسیار زیاد شما سوء استفاده می کنند و بدون آنکه حتی به خودتان فکر کنید به آنها سرویس دهی می کنید. امروز ممکن است برای شما همراه با استرس و فشار روانی باشد و شاید کمی حساس و زودرنج باشید. سعی کنید از روزتان به نفع خود استفاده کرده و به اوضاع زندگیتان نظمی بدهید. به باورها و ارزش های خود کمی فکر کنید، آیا واقعا از درست بودن آنها مطمئن هستید؟ اگر مجرد هستید قوه تخیل خودتان را به کار بیندازید و کمی به خصوصیات عشق رویاهایتان فکر کنید، سپس کمی منتظر بمانید و ببینید چه می شود!

فال روزانه متولدین مرداد

امروز از نوعدوستی همیشگی شما خبری نیست. شما عادت دارید که در هر کاری اول به دیگران و پس از آنها به خودتان فکر کنید، اما امروز اوضاع دارد تغییر می کند. شما به حس آزادی جدیدی دست یافته اید. به نظر می رسد از خود قدیمیتان رها شده اید و به آنچه که می خواسته اید رسیده اید. این حالت شما نه تنها باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، بلکه اطرافیانتان را نیز به شما جذب می کند. در روابط عاطفی بخت با شما یار است و انگار از قدرتی جادویی بهره مند هستید. بد نیست همراه با عشقتان به سینما بروید و از در کنار هم بودن لذت ببرید. چه مجرد باشید و چه متأهل، به غریزه و احساس درونی خود اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

آیا تا به حال به این که دانای کل بودن چه حسی دارد فکر کرده اید؟ امروز این احساس را تجربه خواهید کرد. امروز به انداز ده نفر انرژی خواهید داشت وهمه برای گرفتن راهنمایی به سراغ شما خواهند آمد. شما نیز به سادگی راه حل مشکلات آنها را خواهید یافت. امروز دنیا به شما تعلق دارد. امروز دارای قدرتی فوق العاده برای برنامه ریزی و آغاز تلاش برای رسیدن به هدفی که در سر دارید هستید، اگر در این راه نیاز به کمک دارید خانواده و دوستانتان با رضایت تمام به یاریتان خواهند شتافت. اگر در مورد حقیقی یا دروغین بودن عشقتان شک دارید امشب می تواند فرصت خوبی باشد برای این که با عشقتان به گفتگو بنشینید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است فرصتی جالب در محل کارتان به وجود بیاید تا بتوانید مهارت ها و ویژگی های خود را در زمینه حرفه ای به نمایش بگذارید. اطرافیانتان تحت تأثسر شخصیتتان قرار خواهند گرفت و حتی ممکن است کار جدیدی به شما پیشنهاد دهند و یا پیشنهاد تجاری جالب توجهی برای شما داشته باشند که رد کردن آن برایتان غیر ممکن باشد.. امروز روزی سرشار از رضایت و حس آزادی برای شما خواهد بود. اگر این اواخر برای رسیدن به وزن و اندام دلخواهتان به خودتان خیلی فشار آورده اید بد نیست به خودتان استراحتی بدهید و امروز غذای مورد علاقه تان را با خیال راحت بخورید. حتی می توانید عشقتان را سورپرایز کرده و برای شام به رستوران محبوبتان دعوت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برخی از ارزش هایی که از کودکی برای شما اهمیت داشته اند ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد. این که چه وظایفی نسبت به اطرافیانتان و جامعه ای که در آن زندگی می کنید دارید و این که آیا این ارزش ها هنوز هم برایتان اهمیت دارند سوال هایی هستند که می خواهید برای آنها جواب پیدا کنید. آیا در تصمیم هایی که می گیرید باید منافع عمومی را در نظر بگیرید و یا منافع خودتان را در اولویت قرار دهید. اگر مجرد هستید قلب و مغزتان را همراه با قوه تخیلتان به کار بیندازید تا بتوانید زوج مورد علاقه تان را به طور معجزه آسایی به خود جذب کنید. اگر متأهل هستید امشب زمام امور را به احساساتتان بسپارید و به احساس خود شک نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

شاید احساس کنید که زندگیتان پر از آدم های خسته کننده شده است. فکر می کنید که آنها همه شبیه بهم هستند و فقط به درد یک جمع محافظه کار می خورند. شما دلتان نمی خواهد شبیه به آنها باشید و دوست دارید با آدم های جالب و عجیب و غریبی که با جمع اطرافیانشان تفاوت دارند برخورد داشته باشید. پیدا کردن اینجور آدم ها زیاد هم کار سختی نیست، کافی است کمی تلاش کرده و در اطرافتان به دنبال آنها بگردید. اگر متأهل هستید امشب بچه ها را به پدربزرگ و مادربزرگشان بسپارید و با عشقتان خلوت کنید. این فرصت هر از گاهی برای شما لازم است. اگر مجرد هستید دوستان نزدیکتان را به خانه تان دعوت کنید و با هم فیلم ببینید.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز احساس می کنید که باهوش ترین آدم دنیا هستید. به موضوعاتی که شما را محدود می کنند فکر می کنید. تبدیل به هنرمندی شده اید که سرشار از ایده های بینظیر است. به یادتان باشد که افراد نابغه همیشه به چیزهای بزرگ فکر می کنند. امروز شما هم یکی از آنها هستید. افکار و ایده هایتان می توانند بسیار مفید باشند و به دیگران کمک کنند. اگر حرف ناگفته ای بین شما و عشقتان وجود دارد امشب هیچ شانسی برای مخفی کردن آن نخواهید داشت. به نفعتان است که خودتان این ناگفته ها را به عشقتان اعتراف کنید و با او به صحبت بنشینید. مطمئن باشید که از گفتن این حرف ها پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه متولدین بهمن

همه می دانند که شما آدمی هستید که اراده ای بسیار قوی دارید. شما همیشه فردی فعال بوده اید که توانایی این را داشته اید که از پس هر مانعی بر بیایید و از هر کس که در این زمینه به شما کمک می کند یاری بگیرید. به نظر می رسد که امروز نیز توان شما با کمک افرادی که می بینید و یا گروه دوستانتان افزایش قابل توجهی بیابد. امروز فرصت های زیادی در زمینه کاری در انتظار شما خواهند بود، آنها را نادیده نگیرید و به نحو احسن از آنها استفاده کنید تا بتوانید درآمدتان را هم افزایش دهید. امشب در رابطه با مسائل عاطفی دست از خیالپردازی بردارید و خیلی منطقی و واقعگرا باشید. خواسته هایتان را با عشقتان در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز زندگی خانوادگی شما برایتان کارهای زیادی خواهد تراشید. برخی از اعضای خانواده ممکن است تقاضای استقلال بیشتری داشته باشند و حتی در مورد این مسئله ممکن است دست به سرکشی بزنند. اگر می خواهید که خونسردی خودتان را از دست ندهید باید خودتان را از این نوع هیجانات دور نگه دارید. انجام این کار برای شما خیلی هم سخت نخواهد بود. بعد از پایان کار موبایل و کامپیوترتان را خاموش کنید و به خودتان استراحت بدهید. همراه با عشقتان به پیاده روی بروید، اگر در نزدیکی شما دریا یا رودخانه ای وجود دارد به آنجا بروید . با هم در مورد رویاهایتان حرف بزنید، به کم قانع نباشید، به چیزهای بزرگ فکر کنید.

فال روزانه یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 255 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

محمد جواد در تاریخ 14 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

مرسی از فال هایتان

css.php