کد خبر : 249081 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۲۰

فال روزانه چهارشنبه 28 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز آخرین فرصت شما برای استراحت و آماده کردن خودتان برای یک هفته پر از کار خواهد بود. به نفعتان است از شرکت در جمع های شلوغ دوری کنید، زیرا طبق معمول با تلاش بیش از حد برای خوشحال و راضی کردن دیگران خودتان را حسابی …

فال روزانه چهارشنبه 28 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز آخرین فرصت شما برای استراحت و آماده کردن خودتان برای یک هفته پر از کار خواهد بود. به نفعتان است از شرکت در جمع های شلوغ دوری کنید، زیرا طبق معمول با تلاش بیش از حد برای خوشحال و راضی کردن دیگران خودتان را حسابی خسته خواهید کرد. امروز در مورد کسی که دوست دارید دچار تردید شده اید. از طرفی فکر می کنید وقت آن رسیده است که قدم مهمی بردارید و از طرف دیگر هم دوست دارید هیچ کاری نکنید. قبل از این که دست به هر کاری بزنید خوب به همه چیز فکر کنید و جنبه های مختلف آن را در نظر بگیرید. در واقع بهترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که امروز به جای این که دست به عمل بزنید به تفکر و جمع کردن اطلاعات بپردازید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

به شما پیشنهاد می کنیم امروز تا جای ممکن فعالیت های اجتماعیتان را به ویژه با افرادی که حوصله شان را ندارید محدود کنید، چرا که خیلی زود از کوره در خواهید رفت. امروز تحمل این که کسی بخواهد شما را در درجه دوم اهمیت قرار داده و یا نادیده بگیرد را ندارید و خیلی زود از دیگران ناراحت شده و عکس العمل نشان می دهید. تا می توانید رویاپردازی کنید. الان وقت خوبی برای این است که همراه با عشقتان برای آینده برنامه ریزی کنید. به ارتباط خود انسجام ببخشید و تعهدات خود را نسبت به یکدیگر مشخص کنید. اگر مجرد هستید نیز امروز روز خوبی است تا برنامه ای برای رسیدن به رویاهای خود بچینید و یک قدم به آنها نزدیکتر شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به نظر می رسد کمی از تعطیلات خسته شده اید و دوست دارید به کارهایتان رسیدگی کنید و به مسائل جدی بپردازید. فکر بدی هم نیست، اگر کار عقب افتاده ای دارید به آن رسیدگی کنید. اگر کسی حرفی زد یا کاری کرد که شما را عصبانی کرد قبل از هر کاری کمی صبر کنید تا آرام شوید، وگرنه ممکن است با رفتارتان کسی که برایتان مهم است را از خود برنجانید. امروز فرصت برقرار کردن رابطه ای جدیتر و عمیق تر با کسی که دوست دارید را خواهید داشت. از خودتان خلاقیت نشان دهید، ولی یادتان باشد به جای این که خیلی حرف بزنید بیشتر گوش کنید تا بتوانید برای رسیدن به رویاهایتان زمینه سازی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز برای شما روزی همراه با خود درگیری خواهد بود و نمی دانید که دقیقا چکار باید بکنید. از طرفی دوست دارید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید تا بتوانید با سرعت و حساب شده آنها را به انجام برسانید و بیشترین بهره را از تواناییهایتان ببرید. از طرفی دیگر نیز دوست دارید به رویا پردازی و خیال بافی بپردازید. به حرف دلتان گوش بدهید ولی سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید. عادت ها و ترس های شما همیشه مانع رابطه عاطفی مطلوبتان می شوند. امروز فرصتی مناسب برای کنار گذاشتن این عوامل بازدارنده است. اگر رویای آینده ای مشترک با کسی که دوست دارید را در سر می پرورانید در مورد خواسته های خود با او صحبت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

صبح زود از خواب بیدار شوید و سریع کارهایتان را انجام دهید تا بتوانید امشب به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. این آخرین فرصت شما قبل از تمام شدن تعطیلات خواهد بود. قوه تخیل خود را به کار بیندازید و برای امشب انجام یک کار لذت بخش را در برنامه تان قرار دهید. اگر کاری هنری در ذهنتان داشته اید که مدتی است می خواهید انجام دهید امروز روز خوبی برای شروع آن می تواند باشد. اگر حوصله ندارید و دلتان می خواهد با خودتان خلوت کنید و یا احساس می کنید طرف مقابلتان از عشق برای شما یک زندان ساخته است امروز خودتان را کمی کنار بکشید، بالاخره هر کسی در هر رابطه ای گاهی حق تنها ماندن را دارد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید به راحتی به هر کسی اعتماد کنید و نمی شود مثل همیشه به حس ششم خود اعتماد کنید. ما نمی گوییم با دید منفی به دیگران نگاه کنید؛ فقط به نفعتان است که امروز خیلی هم در اعتماد کردن به دیگران راحت نباشید. امروز برای این که صادقانه به دیگران بگویید چه احساسی دارید روزی فوق العاده خواهد بود. احساسات شما پایدارتر از همیشه هستند، پس در مورد آنها صمیمانه صحبت کنید و آنها را با دیگران در میان بگذارید. ولی گوش کردن را نیز فراموش نکنید. آنچه که یاد می گیرید در آینده به کارتان خواهد آمد، پس حسابی دقت کنید. ذهن خود را به روی واقعیات نبندید ولی به قلبتان اجازه دهید احتمالات را نیز تجربه کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است جزء روزهای مورد علاقه تان نباشد. احساس می کنید انگار هیچ چیزی سر جایش نیست و هیچ چیز آنطوری که باید پیش نمی رود. اگر چیزها آنطور که می خواهید پیش نمی روند به خودتان فشار نیاورید و سعی نکنید ادای کسی را در بیاورید که خود واقعی شما نیست. بهتر است کمی صبر کنید تا اعتماد به نفستان به حالت عادی بازگردد. در این فاصله استرحت کنید، روی مبل دلخواهتان لم داده و یک فنجان چای بنوشید. دفع استرس باعث افزایش انرژی شما خواهد شد. عشق شما می تواند در فراموش کردن دغدغه های فکریتان کمک بسیاری به شما بکند. همراه با او به جایی بروید که تنها خودتان دو تا باشید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

به خودتان افتخار کنید. شما چیزهای بسیاری دارید که باید به خاطر آنها شکرگزار باشید، پس ناشکری نکنید و از خداوند بزرگ سپاسگزار باشید. به همه آنچه که تا کنون به دست آورده اید و به موفقیت هایتان فکر کنید، خواهید دید که لبخند رضایت به لب هایتان خواهد نشست، این احساس خود را با دیگران نیز در میان بگذارید. تمام تلاش شما برای لذت بردن از زندگی است، پس دست از زحمت و تلاش برداشته و یک امروز را با خیال راحت از زندگی لذت ببرید. امشب را با کسانی که دوست دارید، با دوستان و خانواده تان بگذرانید. به نظر می رسد حق انتخاب گسترده ای که در اختیار مجردها قرار دارد آنها را در تصمیم گیری دچار سردرگمی کرده است. به ندای قلبتان گوش کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز از آن روزهایی است که نمی دانید چکار باید بکنید. به دلیل نامشخصی نمی توانید در مورد هیچ چیزی تصمیم بگیرید و بی آن که نتیجه ای بگیرید فقط دور خودتان می چرخید. بایستید، استراحت کنید. از خانه بیرون رفته و کمی قدم بزنید تا ذهنتان به آرامش برسد. تا وقتی ذهنتان آرام نشده هیچ قدم بزرگی برندارید. زمانی که از کاری مطمئن نیستید انجام آن برای شما نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت. اگر کارهای زیادی که امروز برای انجام دادن دارید مانع وقت گذراندن شما با عشقتان می شود بهتر است به او قول بدهید که بعدا این کم توجهی را جبران خواهید کرد، وگرنه ممکن است دلخوری و حتی دعوا به وجود بیاید.

فال روزانه متولدین دی

بهتر است یک کاری برای انجام دادن گیر بیاورید وگرنه خودتان را با فکر و خیال دیوانه خواهید کرد. فکر کردن به مسائل فلسفی و موضوعاتی که در مورد آنها کاری از دست شما ساخته نیست هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. بهتر است برای این که ذهن خود را از این موضوعات منحرف کنید با کسانی که دوست دارید دیدار کنید، ولی یادتان باشد که مواظب زبانتان باشید و با حرف هایتان آنها را از خود دلخور نکنید. امروز ارتباطی قوی با احساستان دارید، در مورد رابطه عاطفیتان به ندای قلبتان گوش کنید و اجازه دهید قلبتان کنترل امور را به دست بگیرد. حالا که به عشقتان نزدیکتر شده اید سعی کنید محدودیت های موجود را از میان بردارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز سرجایتان بنشینید و با خیال راحت لم بدهید و ببینید دنیا برای شما چه در نظر گرفته و امروز شما را به کجا خواهد برد. از کارها و تصمیمات ناگهانی و حساب نشده خودداری کنید. ممکن است متوجه شوید که یکی از افراد مورد اعتماد شما شخصیتی متفاوت با آنچه که شما فکر می کرده اید دارد. ولی در قضاوت خود نسبت به او عجله نکنید و اول خوب به اصل همه چیز پی ببرید و بیهوده کسی را به چیزی متهم نکنید. اگر کسی را دوست دارید با عشق بیش از حد خود او را خفه نکنید. همیشه نزدیکی بیش از حد به عشقتان باعث وحشت خودتان و او خواهد شد و نتیجه ای به جز دوری شما از یکدیگر به دنبال نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین اسفند

مسائل خانوادگی در امروز شما نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. با خانواده خود صمیمانه صحبت کنید و به آنها بگویید که چقدر برای شما اهمیت دارند. انرژی بسیار زیادی در خود احساس می کنید، اما فکر نکنید مجبورید باید قدم های بزرگی بردارید. فعلا بهتر است از روز تعطیل خود استفاده کنید. مگر همه ما برای رسیدن به آرامش کار و تلاش نمی کنیم؟ امروز روز آرامش است، نه تلاش، پس از حاصل زحمات خود لذت ببرید؛وقت برای کارهای بزرگ بسیار است. امروز کسی که دوست دارید به توجه ویژه شما نیاز دارد،پس تا جایی که می توانید به او محبت کنید. اگر کسی را دوست دارد پا پیش گذاشته و احساس خود را بیان کنید.

فال روزانه چهارشنبه 28 تیر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 28 تیر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 227 بار
برچسب ها : ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php