کد خبر : 220164 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

فال روزانه پنجشنبه 4 شهریور ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز شما سرتان شلوغ است. چیزی که برایتان خیلی مهم است امروز به دقت بیشتری از سوی شما نیاز دارد، پس باید سکوت اختیار کنید. عزیزان و نزدیکان شما ممکن است فکر کنند که شما بیمار، ناراخت یا عصبانی هستید. با آنها حرف بزنید و آنچه …

فال روزانه پنجشنبه 4 شهریور ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما سرتان شلوغ است. چیزی که برایتان خیلی مهم است امروز به دقت بیشتری از سوی شما نیاز دارد، پس باید سکوت اختیار کنید. عزیزان و نزدیکان شما ممکن است فکر کنند که شما بیمار، ناراخت یا عصبانی هستید. با آنها حرف بزنید و آنچه در ذهن دارید به آنها منتقل کنید. بگذارید بدانند که چرا شما سکوت کرده اید. این باعث می شود که ترس ها و نگرانی های آنها کاهش یابد. امروز از آن روزهایی است که همه جلسه های مشاوره ای که برای نجات رابطه تان گذرانده بودید به کمک تان می آیند. امروز باید تغییری صورت دهید. شما مصمم هستید که عزیزترین فرد در زندگی تان مثل فرشته ای بدرخشد و عالی و بی نقص باشد. یادتان نرود که خودتان هم باید وجهه خود را درست کنید. در محل کار ارتباطات ابزار مؤثری برای شما می شود. به وظایف خود رسیدگی کنید و هر کاری لازم است بکنید تا اطلاعات مهم و حیاتی را دریافت کنید. از طریق ایمیل، تلفن یا پست معمولی این اطلاعات را مبادله کنید تا به موفقیت برسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نگرانی های پولی شما را آزار می دهند. دلیل مشخص و واضحی برای آن وجود ندارد. شما فقط نگران مسائلی هستید که ممکن است پیش بیاید. این کار معنایی ندارد. وقتی به این چیزها رسیدید از آن بگذرید. اقداماتی برای اجتناب از این چیزها صورت دهید، ولی زمان خود را صرف نگرانی در مورد آنها نکنید. استرس این چیزها اصلاً ارزشش را ندارد. باید مسائی را در رابطه خود درک کنید و آنها را بپذیرید. مسائل خاصی هم هست که باید آنها را همانطور هضم کنید، ولی به نحوی که چیزهایی که در این نتیجه بدست می آیند به شما کمک کنند که در این رابطه به نحو مثبتی پیشرفت کنید. امروز اخبار خوبی در مورد کار می شنوید. حواستان به هفته نامه ها یا ماهنامه های مربوط به حوزه کاری تان باشد. یک مقاله یا نامه ای به ادیتور یکی از آنها می تواند ایده شما را به موفقیت بزرگی در دنیای حرفه ای تان برساند. همه احتمالات را در نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز یکی از دوستانتان گویی از شما فاصله گرفته است و نمی خواهد با شما حرف بزند. زود نتیجه گیری نکنید که دوستتان از شما ناراحت است. اگر مسئله ای هم باشد، این فرد نگران کار خودش است. همان دوست همیشگی برای او باشید و به او فشار نیاورید و در کار او دخالت نکنید. وقتی زمانش رسید او خودش با شما حرف می زند. شما دوست دارید از هر دری با عشقتان حرف بزنید، ولی سعی کنید حرف هایتان مثل موعظه و نصیحت نشود. چه شما آغازگر گفتگو باشید چه فرد دیگری، نباید نتیجه خاصی را به بحث تحمیل کنید. در لحظه پیش بروید و بگذارید صحبت جریان یابد. این نتیجه بهتر و رضایتبخش تری ایجاد می کند. شما در موقعیتی قرار دارید که شما را عصبی می کند. گویی شیرجه زنی هستید که از بالای سکوی شیرجه پایین را نگاه می کند. پریدن از ارتفاع حقیقتاً ترسناک است، ولی ته دلتان می دانید که وقتی پریدید، مشکلی نخواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر

آیا در مورد دوستی که جای دوری زندگی می کند دلشوره دارید؟ از خودتان می پرسید که چه اتفاقی برای او افتاده است. شاید بهتر باشد با او تماس بگیرید. احتمالاً کشف می کنید که چه چیزی او را ناراحت و نگران کرده است و متوجه می شوید که مسئله خاصی نیست و خیالتان راحت می شود. ایده های خوب زیادی وارد دایره روابط شما می شود. شما نقشه هایی عالی دارید ولی باید اصلاحاتی در آنها صورت دهید. دوست دارید انتظارات شخصی خود را عوض کنید و خودتان را تغییر دهید و نتیجه ای بدست آورید که با برنامه و چشم انداز خاص شما مطابقت داشته باشد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه، باید بگذارید رابطه شما روند طبیعی اش را بگذراند. آرامش دیروز گذشته است و امروز روز جدیدی برای شماست. با نگرش و رفتار تازه ای به مسائل بنگرید. شما چیزهای زیادی دارید که به آنها امیدوار باشید و پتانسیل دست یافتن به چیزهای زیادی را دارید. هیچ چیز از قابلیت ها و توانایی های شما دور نیست.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز نگرانی های مالی در مورد سرمایه گذاری هایتان دارید. آرام باشید. چنین موقعیت هایی گذرا هستند و سرمایه ها و سپرده های شما ارزش خود را بازمی یابند. در هر صورت روز خوبی برای سرمایه گذاری یا باز کردن حساب بانکی نیست. چند روز صبر کنید. امروز اگر برای یکبار هم که شده در زندگی تان یاد بگیرید که پند و اندرز دیگران را گوش کنید، به نفعتان است. شما معمولاً در موعظه کردن خوب و ماهر هستید، ولی زیاد از موعظه پذیری از دیگران خوب نیستید. انرژی امروز برایتان قدرت هضم پندهای دیگران را می دهد. دمای امروز بالا رفته است و اعصاب دیگران هم در محل کار کمی خرد شده است. کسی که دیروز خیلی خوش اخلاق بود امروز به شما خصومت می ورزد. سخت نگیرید و به خودتان فشار نیاورید و فقط به روتین کاری تان بپردازید.

فال روزانه متولدین شهریور

شریک زندگی شما امروز چند تعارض کوچک با همکارانش تجربه می کند و انگار از شما فاصله گرفته و سرش شلوغ است. این مشکل تا فردا رفع می شود، ولی انگار او به دلگرمی های شما گوش نمی دهد. فقط به او بگویید که همیشه و در هر صورتی در کنارش هستید و کار دیگری بکنید. او خودش به تنهایی به مشکلش رسیدگی می کند. امروز شانس زیادی هست که شما و عشقتان نظرتان را راجع به رابطه فعلی خود درست کنید. چیزهایی هست که هر دوی شما باید تغییر دهید و بعضی چیزها هست که شما آنها را نمی بینید. اگر هر دوی شما باورهای خود را اصلاح کنید، پیشرفت زیادی می کنید. در محل کار همکارانتان کمی اضطراب دارند و منتظر هستند تا شما قدم بعدی را بردارید. این فشار از سوی آنها تأثیر منفی بر کار شما دارد. شتاب خود را تنظیم کنید و لغزش نداشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز از قهوه و محرک های دیگر دوری کنید. سعی کنید اگر می توانید بخوابید. استرس زیاده از حد در زندگی شما قطعاً کمکتان نمی کند. این ناراحتی تا ظهر تمام می شود و شما باید دلیل و علت آن را بیابید و دیگر این کار را نکنید. فرصت درک علت رفتارهای نامناسب را امروز درک می کنید. انرژی امروز به شما اجازه می دهد تا با افرادی حرف بزنید که می توانند کمکتان کنند رابطه خود را به سطح جدیدتر و عمیق تری ببرید. دوست دارید فعالیت جدیدی را با شریک زندگی خود آغاز کنید. یوگا و مدیتیشن را فراموش نکنید. امروز کشف می کنید که تنها راه برای درمان موقعیت خاصی، از طریق مواجهه مستقیم است. شاید این تخصص شما نباشد و ترجیح می دهید که فرار کنید و پنهان شوید، ولی یادتان باشد که پنهان شدن هیچ چیزی را حل نمی کند.

فال روزانه متولدین آبان

احساس عشق به شریک رمانتیک زندگی تان آنقدر امروز شما را درگیر می کند که اشک به چشم می آورید. حس شور و حرارت زیادی در شماست و قرار امروز شما به همین دلیل است. اگر این قرار مقدور نبود، فکر نکنید که دوستتان دیگر شما را نمی خواهد. اگر می گوید سرش شلوغ است، به احتمال زیاد همینطور است. امروز با عشقتان در دنیای علت و معلول قدم می زنید. می توانید در این دنیا در مورد معنای انواع و اقسام مسائل حرف بزنید. شما خودتان شادی و غم خودتان را می سازید و این امری درونی است. امروز بگذارید که جنبه تهاجمی و پرخاشجوی شما خودش را نشان دهد. کسی در محل کارتان از شما عصبانی می شود و شما وسوسه می شوید که این احساسات خود را درونتان بریزید. این کار را نکنید. شما هم مبارزه کنید. زیرا دیدگاهی دارید که باید شنیده شود و مورد احترام قرار گیرد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز حس می کنید که دیوارها شما را خفه می کنند و اضطراب دارید که بیرون بروید. عشقتان امروز دوست دارد در منزل بماند. نگذارید این مسئله تبدیل به دعوا شود. سازش کنید. برای شم بیرون بروید و بعد به خانه بیایید و تلویزیون تماشا کنید. اگر مجرد هستید بیرون بروید و با دوستان خود گپ بزنید. اگر دوست داشتید عشقتان را به جای منحصر بفردی ببرید، انرژی امروز فرصتی به یادماندنی فراهم می کند. این قراری رمانتیک می شود و شما آن را پنهان می کنید ولی مدتها در خاطرتان می ماند. در محل کار فردی سعی می کند مانند عروسکی شما را بازی دهدو مواظب باشید و نگذارید که دیگران از استعدادهای شما سوءاستفاده کنند و از شما کارهایی بخواهند که در شرح وظایفتان نیست. ذات شما طوری است که سریع جواب مثبت به آنها می دهید، ولی در واقع باید جوابتان منفی باشد.

فال روزانه متولدین دی

اخبار فوق العاده ای دریافت می کنید و این برای شما هیجان انگیز است، در نتیجه نمی تواند روی موقعیت فعلی تمرکز کنید. این تا مدتی اشکالی ندارد. دوستان و عزیزان شما درکتان می کنند. پیاده روی کنید و هیجان خود را دور کنید. این چیزی است که بدان نیاز دارید. از انرژی امروز برای ایجاد تغییر در حیات عشقی خود استفاده کنید. به نظر می رسد که جواب شما در گرفتن راهنمایی درست است. شما شاهد هماهنگی های غیرعادی هستید. بگذارید جواب ها از درون خودشان را نشان دهند و امشب به رویاها و خواب های خود اهمیت دهید. زیرا چیزهای مهمی برای گفتن دارند. مکالمه ای که امروز دارید به احتمال زیاد تأثیر عمیقی بر کار شما دارد. تحولات بزرگی در نتیجه یک صحبت کوچک با فردی از محل کارتان رخ می دهد. این ملاقات ها را جدی بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز دوست یا همکاری به شما مبلغ کمی پول را برمی گرداند که به شما بدهکار بود. شما خوشحال می شوید، ولی احساس گناه می کنید که برای آن نقشه کشیده بودید بجای آنکه صورتحساب هایتان را بپردازید. ارزشش را ندارد. زیرا پول زیادی نیست. امروز حس می کنید که انگار همه رفتارشان عجیب شده است. مردم امروز رسم و رسوم را بجا می آورند، به خصوص آنهایی که شما را بهم پیوند می دهند. اگر عشقتان به شما پیشنهادی دارد، شما خیلی زود می گریزید و این گریز ابدی است. اولویت های خود را از ابتدا تنظیم کنید. حس می کنید که انگار کسی کنترل شما را بدست گرفته است. بعد از مدتی متوجه می شوید که اینطور نیست و این فرد با شما مقابله می کند و حق هم دارد. به نیازهای او توجه کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز خانه شما سوت و کور است و عشق نیست. یکی از اعضای خانواده شاید شریک زندگی تان امشب در خانه نیست و خانه سردتر و خالی تر به نظر می رسد. زمان خوبی برای خانه ماندن نیست. پیش دوستتان بروید یا به سینما بروید. باید تا وقتی که او به خانه برگردد سر خودتان را گرم کنید. بدانید که عشقتان فقط می خواهد که بتواند در کنار شما قدم بزند و زمان آرام و خوبی با شما داشته باشد. امروز شما بحث های فلسفی می کنید و جنبه های اسرارآمیز عشق واقعی را موضوع صحبت خود قرار می دهید. امروز سفر کوتاهی داشته باشید. اگر کاری دارید که باید در شهر انجام دهید، امروز روز انجام آن است. روتین نرمال خود را بشکنید و تغییر منظره ای داشته باشید. این کار برای شما بسیار مفید و خوب است.

فال روزانه پنجشنبه 4 شهریور ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 4 شهریور ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 213 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php