کد خبر : 226969 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین امروز در حالی که همه فقط مشکلات، موانع و سختی ها را می بینند شما می توانید راه حل های فوق العاده ای برای این مشکلات پیدا کرده و جنبه های مثبت آنها را ببینید. دیگران هم راه حل های شما را قبول دارند و اعتماد …

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹5

فال روزانه متولدین فروردین

امروز در حالی که همه فقط مشکلات، موانع و سختی ها را می بینند شما می توانید راه حل های فوق العاده ای برای این مشکلات پیدا کرده و جنبه های مثبت آنها را ببینید. دیگران هم راه حل های شما را قبول دارند و اعتماد به نفستان را تحسین می کنند و به همین دلیل با این انرژی مثبت شما همراه می شوند. ولی باید در برنامه ریزی هایتان و نقشه هایی که می کشید همه چیز را در نظر بگیرید، در غیر این صورت دیگران را از خودتان نا امید خواهید کرد. در صورتی ریسک کردن خوب است که احتمالات منفی را نیز به طور کامل در نظر گفته و بررسی کنید. اگر کسی شما را به خود علاقمند کرده است باید این را بدانید که بهترین کاری که می توانید برای جلب توجه او انجام دهید این است که خودتان باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

به نظر می رسد که امروز همکارانتان علاقه چندانی به کار کردن ندارند و ترجیح می دهند وقتشان را با بازیگوشی و پشت گوش انداختن کارها بگذرانند، ولی شما دلتان نمی خواهد با آنها همراه شوید و وقت گرانبهایتان را بیهوده هدر دهید. شما کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید ولی خوشبختانه می دانید چطور از انرژیتان استفاده کنید تا بتوانید به همه وظایفتان رسیدگی کنید. با این همه حتما زمانی را هم به بگو و بخند و استراحت کردن اختصاص دهید. اگر طی روز فرصتی برای این کارها پیدا نکردید بعد از پایان ساعت کاریتان با کسی که دوست دارید به تفریح بپردازید و روحیه خودتان را برای یک روز پر کار دیگر بالا ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد

فکر نکنید که اگر امروز نتوانید تمام انتظارات دیگران را برآورده کنید آسمان به زمین خواهد آمد. نمی توانید همیشه همه را از خودتان راضی نگه دارید. درست است که باید مسئولیت کارها و تعهداتتان را بپذیرید، ولی خیلی چیزها وجود دارند که کنترل آنها از دست شما خارج است. شاید امروز اوضاع خیلی باب میلتان نباشد، ولی باید بتوانید خودتان را کنترل کنید، در غیر این صورت خیلی زود از رفتار خود پشیمان خواهید شد و جبران کردن رفتارهایتان کار چندان ساده ای نخواهد بود. اگر کسی که دوست دارید دور از شما زندگی می کند سعی کنید این آخر هفته به دیدن او بروید و اگر امکانش را ندارید حتما همین امروز با او تماس تصویری داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است خیلی بیشتر از آن که می خواهید و یا توانایی اش را دارید پول خرج کنید، به ویژه اگر یک جشن و یا مهمانی در پیش داشته باشید. طبیعتا شما دلتان می خواهد با غذاهای خوشمزه و فضایی خوشایند از مهمان هایتان پذیرایی کنید، ولی دیگران آنقدر که شما فکر می کنید به این جزئیات اهمیت نمی دهند. ولخرجی کردن برای شما عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت و باعث می شود با کمبود بودجه مواجه شوید و فشار زیادی به شما وارد شود. مبلغ مشخصی برای امروزتان تعیین کنید و به هیچ عنوان بیشتر از آن خرج نکنید. کسانی که شما را دوست دارند با کمترین امکانات هم از بودن در کنار شما لذت خواهند برد.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید فکر کنید که با گفتن تمام حقایق می توانید به موفقیت دست پیدا کنید. ممکن است با همین تفکر تصمیم بگیرید حرف هایی را به زبان بیاورید که شاید برای افرادی که آنها را می شنوند چندان خوشایند نباشند. این که بخواهید دیگران را در جریان حقایق قرار دهید واقعا قابل ستایش است، ولی این را نیز باید در نظر داشته باشید که شاید دیگران از حرف هایی که می زنید خیلی خوششان نیاید، پس حرف هایتان را با دقت و احتیاط انتخاب کنید تا بتوانید اثر مثبتی روی آنها بگذارید. این موضوع در مورد رابطه عاطفی شما نیز صدق می کند. اگر حقیقتی وجود دارد که حس می کنید باید با عشقتان در میان بگذارید مواظب باشید دل او را با حرف هایتان نشکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما برای کمک کردن به دیگران همیشه آماده اید، امروز هم مهارت های مدیریتی خود را به کار بگیرید تا به شخصی که به شما نیاز دارد کمک کنید. به احتمال زیاد یکی از همکارانتان به یاری شما نیاز خواهد داشت و شما با کمی فداکاری خواهید توانست او را از مشکلی که دارد نجات دهید. این که رئیستان یا دیگران متوجه زحمت شما نشوند اشکالی ندارد، ولی با این کار می توانید هم دل خودتان و هم دوستتان را شاد کنید. این موضوع می تواند به شما یادآوری کند که اگر نیتتان خوب باشد از پس انجام هر کاری بر خواهید آمد. شما دوست دارید که عشقتان کارهایی که برای او انجام می دهید را ببیند، ولی یادتان باشد نباید خودتان این موضوع را به او گوشزد کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز دوست دارید برای تمام دنیا خودنمایی کنید و خودتان، قابلیت هایتان و داشته هایتان را به همه نشان دهید و محافل اجتماعی می توانند صحنه لازم برای این نمایش را در اختیارتان قرار دهند. با این که دلتان می خواهد تلاش ها، توانایی ها و استعدادهایتان مورد ستایش قرار بگیرند، عقل حکم می کند که جانب احتیاط را حفظ کرده و انرژیتان را مهار کنید. اگر کمی صبر کنید دیگران خودشان متوجه تمام این چیزها خواهند شد و دیگر نیاز به گفتن شما نخواهد بود. شما با به زبان آوردن این مسائل ارزش واقعی آنها را از بین خواهید برد. اگر کسی که دوست دارید به کمک شما نیاز دارد با کمال میل به یاری او بشتابید.

فال روزانه متولدین آبان

وقتی قوانین و حد و مرزها تعیین شده اند تشخیص این که چه کاری باید انجام بدهید اصلا دشوار نیست. با این حال ممکن است با بی توجهی به قانون و یا محدودیت هایی که برایتان تعریف شده است خودتان را به دردسر بیندازید و کنترل اوضاع از دستتان خارج شود. رعایت قوانین و هنجارهای اجتماعی به شما کمک خواهد کرد تا از مواجه شدن با مشکلات احتمالی خودداری کنید. امروز بهتر است هیچ کار جدیدی را شروع نکنید و یا تصمیمات مهمی نگیرید زیرا از لحاظ روحی ثبات لازم برای انجام این کار را ندارید. اگر فکر می کنید که مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان بیشتر از حد تحمل شما هستند هم کمی صبر کنید، الان ممکن است تفکرات اشتباهی در رابطه با این موضوع داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز گوش کردن به صدای منطقتان برای شما کار ساده ای نخواهد بود و ترجیح می دهید آن را نادیده بگیرید. باید این را بدانید که صحیح ترین تصمیمی که می توانید بگیرید این است که تفریح و خوشگذرانی را برای روز دیگری گذاشته و امروز را با جدیت به کار و تلاش بپردازید، ولی باز هم تصمیم گیری با خودتان است. خودتان را گول نزنید و نفستان را کنترل کنید، کارهایی که امروز پشت گوش می اندازید فردا باز هم در انتظارتان خواهند بود. از امروز تا آخر هفته باید نسبت به هفته پیش فشار بیشتری به خودتان وارد کنید تا بتوانید کارهایتان را تا آخر هفته تمام کرده و با خیال راحت از روز تعطیلتان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی

شما چشمان خود را به یک هدف منحصر به فرد دوخته اید و هیچ کس و هیچ چیزی نمی تواند پیش از آن که به خواسته تان برسید شما را متوقف کند. با این حال تغییراتی که در شرایط به وجود آمده اند ممکن است مانع رسیدن شما به خواسته تان شوند. کافی است برنامه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و آنها را با شرایط فعلی تطبیق دهید تا در رسیدن به هدفتان به مشکل برنخورید. خوشبختانه حتی اگر مجبور شوید تغییراتی در برنامه و هدفتان ایجاد کنید هم از به دست آوردن آن بسیار لذت خواهید برد. امروز در محل کارتان در زمان استراحت ناهار یک پیام عاشقانه برای همسرتان بفرستید و او را به یک شام رمانتیک دعوت کنید، این کار شما او را هیجان زده خواهد کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

هوش و ذکاوت شما واقعا قابل تحسین است و نزدیکان شما از این توانایی های شما آگاه هستند. شاید امروز یکی از اطرافیانتان به همفکری شما نیاز داشته باشد، با دقت به حرف های او گوش کنید. شما از این که شریک زندگیتان این قدر به شما وفادار است بسیار خوشحال و سپاسگزار هستید، ولی امروز به دلایلی ممکن است نسبت به انجام وظایف خود در مقابل او کوتاهی کنید. امروز دوست دارید به جای این که به یک نفر دیگر متصل باشید به حال خودتان گذاشته شوید تا کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید برای خودتان وقت بگذارید، با این حال اگر بتوانید کمی تعادل برقرار کنید هم خود و هم طرف مقابلتان را خوشحال خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید روزتان را با این نیت شروع کنید که با جدیت تمام به همه کارهایتان رسیدگی کنید، ولی خیلی زود متوجه خواهید شد که ترجیح می دهید وقتتان را با انجام کارهایی بگذرانید که به ذهن خلاقتان اجازه می دهند بروز پیدا کند. با این حال ممکن است یک نفر پیدا شود که بخواهد با کارهای شما مخالفت کند و آزادیتان را محدود کند. شما برای قول هایی که می دهید اهمیت بسیار زیادی قائل هستید، ولی این را حتما به یاد داشته باشید که لزومی ندارد که تمام کار و زندگی خود را بخاطر انجام دادن کارهای دیگران تعطیل کنید. به وعده هایتان عمل کنید ولی کارهای مهم خود را در اولویت قرار دهید. کارهای دیگران می توانند تا فردا صبر کنند.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹5

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹5

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 238 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

alireza در تاریخ 13 آبان 1395 گفته : پاسخ دهید

مطالب سرگرم کننده ای فراهم نموده اید تقا ضا دارم که کمیب هم به کیهان شناسی رو کنید واز مسایل این شاخه هم مطلب بنمویسید

css.php